آیا شما هم میخواهید با بهینه سازی کسب درآمد کنید؟

Written by 92 on فوریه 3, 2018 and posted in مقالات سئو - بهینه سازی سایت - بک لینک.

13 تاکتیک قدیمی SEO که باید شما رو بترساند

   روزنامه نگار جرمی نواف، در روح هالووین، بعضی از تاکتیکای ترسناك SEO رو به اشتراک میذاره كه خیلی آسون نمی میرند.

   همونطور که ما به هالووین [اخرين شب ماه اکتبر،شب اولياء] نزدیک می شیم و لیست فیلمای روزمره ای که تماشا می کنیم دوباره با هیولاهای شبح وار و هیجان انگیز، تکان دهنده و وحشتناک پر می شه، من نوع دیگری از هیولا رو یادآور می شوم که همه ما باید از اونا ترسان باشیم: تاکتیکای قدیمی SEO.

   این تاکتیکا دارای محدوده ای از بی ضرری و بی اثری گرفته (مثل کاسپر، شبح مهربون) تا تموم ویرانگر (مثل فردی کروگر) هستن. و خیلی مثل به مرد بد در خیلی از فیلمای ترسناکی هستن  که ما با تماشای اونا بزرگ شده ایم، این تاکتیکا علی خلاف میل حس مشترک، هیچوقت به نظر نمی رسه که بمیرن، طوری که متخصصان SEO و حتی گوگل اخطار می دن که افراد از اونا دوری کنن.

   پس، امروز، ما می خوایم که به جستجو 13 تاکتیک قدیمی SEO بدیم که باید شما رو وحشت زده کرده و با هر هزینه ای که شده از اونا خودداری کرد.

  1. دایرکتوری لینک و مقاله

   الان دایرکتوریهای لینک معمولا بی فایده هستن، به استثنای دایرکتوریای با کیفیت بالا و خاص که به دنبال دستورالعملای مقاله ای دقیق هستن.

   مدتها قبل اینکه موتورهای جستجو به قدرتمندی و موثری امروز باشن، دایرکتوریای لینک به عنوان راهی واسه طبقه بندی وب سایتا استفاده کرده می شدن تا افراد بتونن چیزی که رو که به دنبال اون بودن، پیدا کنن. به لطف سادگی نصب و استفاده از نرم افزارهایی که این دایرکتوریا رو قوی می کنه، و اشتیاق سیر نشدنی بازاریابان واسه لینکای سریع و آسون و شکار صاحبان وب سایتا واسه جریانای درآمدی اضافی، دایرکتوریای لینک از نظر محبوبیت فوران کردن.

   اما، از آنجایی که اونا واسه بازدیدکنندگان هیچ ارزش واقعی ارائه نمی دادن، موتورهای جستجو خیلی از این دایرکتوریای لینک رو ندیده گرفتن-  و اونا به سرعت جایگاه خود به عنوان یک تاکتیک لینک ساز رو از دست دادن. در آخر دایرکتوریای لینک به یک زمین بایر سمی از لینکای با کیفیت پایین تبدیل شد که می تونه سایت شما رو جریمه کنه.

   دایرکتوریهای مقاله حتی بدتر هستن. اون چیزی که به عنوان راهی واسه به اشتراک گذاشتن بینش درخشون شما با مخاطبان وسیع تر در استفاده از لینک شروع شده بود، به سرعت مورد سوء استفاده قرار گرفت. بازاریابان شروع به استفاده از نرم افزار واسه “بازنویسی” مقالات خود و ارسال اونا به هزاران دایرکتوری مقاله در یک زمان کردن.

   مثل دایرکتوریای لینک، دایرکتوریای مقاله – که الان با محتوای با کیفیت پایین پف کرده ان – خیلی آسون ضربه ای به یک نقطه می زنن که در اون هیچ ارزشی واسه بازدیدکنندگان ارائه نشده. بازاریابان فقط از اونا واسه پیوندهای سریع و آسون استفاده کردن. ، عرضه بیشتر از خواسته محتوای با کیفیت پایین باعث غرق شدن وب به وسیله این فهرستهای مقاله شد که نمونه ضرب المل “پوشالی که پشت شتر رو شکست” ه و قبل از پخش نسخه پاندای Google باعث شد که وبسایتای بی تعدادی نابود شن.

   به استثنای دایرکتوریای لینک با کیفیت بالا و خاص – و شما فقط می تونین یک یا دو مورد رو در هر صنعت خاصی پیدا کنین – باید از دایرکتوریای لینک و مقاله خودداری کنین.    

  1. دامنهای با برابری دقیق

   واسه یه مدت، دامنهای با برابری دقیق (EMDs) موضوع داغی بود، چون اونا به یک گلوله نقره ای واسه بهینه سازی موتورهای جستجو تبدیل شده بودن. ساختن یک میکرو سایت با دامنه برابری دقیق آسون بود و رتبه خیلی سریعتری از دامنه سنتی و مارک تجاری به دست می آورد- بیشتر هفته ها، و بعضی وقتا در چند روز به ان جایگاه می رسین. با EMD، دامنه شما دقیقاً با کلمه کلیدی مورد نظر شما برابری داره. مثلا:

 

  • com
  • com
  • com

 

  اما مثل  آدمی که می تونه در زمان کامل بودن ماه تبدیل به گرگ بشه [یک افسانه] و زمانی که ماه کامل از بین رفت آدم می شه، EMD به سرعت قدرت خود رو از دست داد چون گوگل الگوریتم خود رو کاهش کرد.

   دامنهای با برابری دقیق دارای پتانسیل رتبه بندی مثل هر دامنه دیگری هستن، اما مثل اینکه که اونا دارای پتانسیل بالاتری واسه ارسال هرزنامه، به شکل الگوریتمی یا دستی داشته باشن. اونا حتی تبدیل به یک گزاره پر خطر تر می شن، زمانی که فرض کنین که اونا کلا “قابل مارک شدن” نیستن و به عنوان یک نتیجه، این دامنه کلا، به عنوان کمتر قابل اعتماد نگاه میشه، که می تونه تغییرات رو کاهش بده و لینک سازی مشکل تر شه.

  1. پیوند دوطرفه

   موتورهای جستجو یک پیوند به سایت دیگری رو به عنوان “فعالیت انتخاباتی” واسه اون سایت میبینن – پس پیوند دوطرفه از پایه می گه: “اگه به من رای بدین، من به شما رای میدم.” با این که این تعریف واقعی این روش های پیوند دهی دستکاری شده، اما جلوی میلیونا بازاریاب رو از پیوندهای تجاری کورکورانه نگرفته، حتی با سایتایی که هیچ گونه ارتباطی با اونا ندارن.

   بدتر اینکه، به جای پیوندهای تعبیه شده در بین محتوای با ارزش، این پیوندها بیشتر خیلی آسون روی صفحه «لینکا» یا «منابع» ریخته میشوند، و بعضی وقتا به صفحاتی طبقه بندی شده، همراه با صدها لینک دیگه تبدیل می شن، که هیچ ارزشی به بازدیدکنندگان ارائه نمی دن. این تاکتیک، با اینکه امروز ناموثره، هنوز بیشتر از ده سال پس از مرگش، به آرامی در کنار زامبی گریخته و زخمی نشستهه.    

  1. معماری بی تنوع URL
اینم بخونین:   آیاعلاقمندید مشکلات بهینه سازی سایت خود را از بین ببرید؟

   این واقعا “تاکتیک” نیس خیلی که فقط روش پیشفرض تنظیم شده واسه وردپرسه و بیشتر افراد نمی دونن که باید اون رو تغییر دهند.

مثال 1:      http://domain.com/page1/

روبروی

مثال 2:      http://domain.com/topic1/page1/

    یک ساختار بی تنوع URL (مثال 1) باعث می شه درک مجموعه مراتب سایت شما واسه موتورهای جستجو سخت تر باشه، چون تموم صفحات شما از اهمیت یکسانی بهره مند هستن، در حالی که ساختار URL شکل دار و یا تودرتو (مثال 2) به روشنی اهمیت هر صفحه در سایت شما رو در مورد هر صفحه دیگه در این سایت، فرا می فرستد.

   اولین قدم اینه که تنظیم ها پرمالینک [یک پیوند دائمی استاتیک به یک صفحه وب خاص یا ورود به وبلاگ] پیش فرض خود رو تغییر بدید. بعد، اگه قبلا انجام نداده اید، صفحات سطح دوم خود رو منتشر کنین و بحث های مربوط به وبلاگ بسازین؛ یا اگه اونا از قبل وجود داشتن، اونا رو حرکت بدید و هر گونه هدایت دوباره قابل استفاده ای رو که می تونین، تنظیم کنین.

   کدهای شماره صفحه واسه مقولهاتون باید دقیقا برابر با کدهای شماره صفحه واسه صفحات سطح دوم شما باشه. این جزئیات کوچیک، مهمه چون تعیین می کنه که موتورهای جستجو هر صفحه در سایت شما نسبت به صفحات دیگه در این سایت رو چطوری ارزش گذاری کنن.

   هنگامی که به طور درست پیکربندی شده باشه، هر صفحه و پست سطح سوم به عنوان صفحه زیرین از صفحه سطح دوم قابل اجرا، طبق طبقه بندی وبلاگی که به اون اختصاص داده شده، ظاهر می شه. یعنی، هر صفحه و یا پست سطح سوم قدرت بیشتری رو به صفحه ای اضافه می کنه که مثل اینکه در زیر اون قرار داره.

   این مهمه که به این موضوع به طور کامل فکر کنین چون تغییر بعداً اون به معنی تغییر همه صفحات در سایت شماس و احتمال از دست دادن رتبه بندی هست.

  1. وبلاگ نویسی مهمان یه سره

   برخلاف چیزی که بعضی از مردم می گن، وبلاگ نویسی مهمان خیلی دور از ذهن نیس. با این حال، اون به طور زیادی تغییر کرده. واسه درک این زمینه به طور کامل، مهمه که روند تکاملی وبلاگ نویسی مهمان در طول سالا، درک شه.

   وبلاگ نویسی مهمان ریشه در روابط عمومی سنتی داره. فرض ابتدایی اینه که شما با پخش مقالات خود در یک نشریه معتبر، سعی می کنین مخاطبین بزرگتر و بیشتری رو تحت اثر قرار بدید. این به شما کمک می کنه تا:

  • نمایش بیشتری بسازین
  • ایجاد قدرت، اعتبار و اعتماد کنین.
  • تخصص خود رو نشون بدید
  • یک نام تجاری شخصی بسازین.

   در روزهای ابتدایی، شما می تونین به دنبال نشریاتی واسه فرصتای ارسال مهمان طبق اندازه و اهمیت و رابطه با مخاطبان خود باشین. هدف این بود که جلوی افراد بیشتری قرار بگیره و این شامل نوشتن محتوای قهرمانانه ای بود که واسه مخاطبان اونا مهم بودن، که معمولا شامل یک بیوگرافی کوتاه و شاید حتی یک یا چند پیوند به سایت شما بود.

   صاحبان سایت سعی می کنن که با همیشه اضافه کردن مطالب تازه گوگل رو راضی نگهدارند، ضمنا همه مشتاق به انتشارر یک جریان دائمی از پستای نویسندگان مهمان هستن و به دلیل اینکه پیوندها به عنوان نیروی لازم SEO شناخته می شن، مردم به سرعت به این تاکتیک واسه ساختن پیوندها وصل شدن و مثل خون آشام خون زندگی رو از بین بردن.

   بازاریابان به زودی شروع به ارسال پست مهمان به هر وب سایتی کردن که سعی اونا در گرفتن یک لینک رو می قبول کرد.

   سایت شما در مورد ساخت و سازه؟ عالی! اجازه بدید یک مقاله در مورد روند ساخت و ساز ارائه دهم، همراه با یک بیوگرافی که شامل یک پیوند به سایت قلاب بافی منه – ربط داشتن سر در گمه! یه قدم پیش بینی شده بعدی این بود که خیلی از بازاریابان شروع به ارسال مقالات غیر موضوعی کردن و صاحبان سایت اونا رو مشتاقانه منتشر کردن.

   واسه همین ما نمی تونیم چیزهای خوبی داشته باشیم.

   گوگل به روشنی مثل یک جمعیت از روستاییان عصبانی با چنگال و مشعل نشون داد که این مزخرفات رو به پایان میرسوند و، همونطور که بیشتر این کار رو انجام میده، باعث ایجاد ضرر زیادی در این روند شد. وب سایتا جریمه شدن و این در حالی بود که بعضی سالها طول کشید تا بهبود یابند، و خیلی از اونا هیچوقت بازسازی نشدند، پس صاحبان اونا مجبور شدن در یک دامنه جدید شروع به کار کنن. خیلی از کسب و کارا ار بین رفت.

   واسه یه مدت، مردم از وبلاگنویسی مهمان دور شدن اما الان به ریشهای سنتی خود بازگشتهه.

  1. کلمات کلیدی

   زمانی که موتورهای جستجو تنها قادر به تفسیر سیگنالای راحت، مثل تراکم کلمات کلیدی بودن، کلمات کلیدی مثل بار کامیون در یک صفحه وب به کار برده می شدن تا اون رو بیشتر مورد توجه قرار دهند، و میل مفرطی در مورد وجود داشت. فقط چند نمونه از عبارت خاصی که در سراسر صفحات وب پخش شد، سریعتر از گسترش زامبی رشد کرد.

   این کار نمی کنه – و مهمتر از همه، این مثل اینکه شما کودکان نوپای سرمستی رو واسه نوشتن کپیای خود استفاده کردین، که کار زیادی واسه القای اعتماد به شرکت شما انجام نمی ده.

  1. متن لنگردار با برابری دقیق

    در یک مرحله ای، متن لنگردار – متن قابل کلیک از یک پیوند – یک عامل بزرگ رتبه بندی بود. مثلا، اگه شما می خواستین واسه “پیمانکار تمپا”، رتبه بندی شید، باید سعی می کردین تا جایی که می تونستید لینک به پیمانکار تامپا به شکل متن لنگر دار به دست آورید.

اینم بخونین:   رتبه بندی موتورهای جستجو و 5 راه موثر برای بازاریابی محتوا

   بازاریابان به طور پیش بینی شده ای این تاکتیک رو مورد سوء استفاده قرار دادن (این روند رو هنوز می بینین؟)، و گوگل بر اون چفت زد و رتبه بندی رو واسه وب سایتایی کم کرد که استفاده از این مقدار لینکای متنی با کلمات کلیدی واسه اونا غیر طبیعی به نظر می رسین.

   پخش متن لنگردار واسه پروفایل پیوند طبیعی کلا دارای تنوع زیادیه. این به این دلیله که اگه 100 نفر مختلف به یک صفحه در سایت شما پیوند داشته باشن، هر لینک به احتمال زیاد در یک بافت متفاوت در محتوای اونا استفاده میشن. یکی فرد ممکنه با استفاده از متن لنگردار که یک محصول رو (واسه ثروث «ویجتای آبی») توضیح می کنه، به صفحه وب شما پیوند یابد، در حالی که شخص دیگه ممکنه با استفاده از متن لنگرداری که قیمت رو نشون میده پیوند برقرار کنه و حتی ممکنه یکی نفر دیگه با استفاده از متن لنگردار نامعینی مثل « اینجا رو کلیک کنین” یا چیزی شبیه، پیوند برقرار کنه.

   در زیر یک نمونه از پخش متن لنگردار واسه موتور جستجوی لند آمده. 

   بیشتر متنای لنگردار شما دقیقا برابر با کلمات کلیدی مورد نظر شما نیس، مگه اونکه اونا بخشی از نام تجاری یا نام دامنه شما باشن. و این درسته، چون الان، به جای متن لنگردار، گوگل تأكید بیشتری بر موارد زیر داره:

  •  ربط داشتن سایت پیوندی با سایت شما.
  • اعتبار سایت پیوندی.
  • تعداد لینکای مربوطه از وب سایتای معتبر اشاره کننده به سایت شما.

   من سعی زیادی رو صرف نمی کنم در کنترل متنای لنگردار خاصی که بقیه واسه پیوند به سایت شما استفاده می کنن- این یک اتلاف وقته و اگه شما به دریا بزنین و یک الگوی غیر طبیعی رو بسازین، به طور پنهون می تونه آسیب ای واسه رتبه شما باشه. اکثریت متنای لنگردار واسه بیشتر وب سایتای دارای یک پروفایل پیوند طبیعی، کلا واسه واژگان برند شده هستش.

  1. صفحه واسه هر تنوعی از کلمات کلیدی

   عبارات کلیدی، در تفکر سنتی مرده ان. راه و روش قدیمی شامل ایجاد یک صفحه جداگونه واسه هر تنوعی از کلمات کلیدیه، اما خوشبختانه موتورهای جستجو امروز خیلی با هوشمندی هستن، پس لازم نیس.

   “نمودار دانشی گوگل”، طبق فهرست بندی معناشناسی مخفی، تفکر سنتی رو از بین می بره، اما “هوش رتبه ای” سهم خود رو در قلبش قرار داد. امروز وب سایتایی که هنوز این تاکتیکای قدیمی رو دنبال می کنن، مثل انبوهی خیلی  از انسانای زامبی هستن که شما می بینین در فیلم جرج رومرو به شکل بی روح در جستجوی مغز تازه واسه خوردن هستن.

   “هوش رتبه ای” تنها نامی جذاب واسه سیستم هوشمند هوش مصنوعی گوگله ( قبلا اسکای نت گرفته شده بوده،) که به اون کمک می کنه تا بهتر قصد کاربر در پشت یک پرس و جو درک کنه. این حتی می تونه به گوگل (به طور مناسبی) کمک کنه تا یک صفحه وب رو واسه عبارات کلیدی رتبه بندی کنه که در محتوا نیستن!

   این به اون معنیه که اگه شما واسه یک صفحه درباره خدمات HVAC نوشتید، “هوش رتبه ای” میدونه که شاید یک برابری خوب واسه کاربریه که یکی از موارد زیر رو وارد کرده باشه:

  • تعمیرات HVAC
  • نگهداری HVAC
  • تنظیم HVAC
  • تمیز کردن HVAC

   اگه صفحات منحصر به فردی رو واسه هر تنوعی از کلمات کلیدی در گذشته ایجاد کرده باشین، ممکنه وسوسه شید که اونا رو ترک کنین و فقط انجام اون در آینده رو متوقف کنین، اما این کافی نیس. شما باید صفحات غیر لازم رو هرس کنین، در صورت امکان محتوا رو ترکیب کنین، و هر راهنمایی دوباره قابل استفاده ای رو بسازین، چون این صفحات غیر لازم اثر منفی روی نحوه نمایش سایت شما و نحوه بارگیری و چگونگی انجام اون رو داره.

   پس، به جای ایجاد یک صفحه منحصر به فرد واسه هر کلمه کلیدی که می خواین واسه اون رتبه بندی شید، یک صفحه کامل تر واسه یک موضوع کلیدی بسازین. با استفاده از مثال HVAC که ما قبلا اشاره کردیم، این شامل ایجاد یک صفحه در مورد خدمات HVAC، همراه با عنوان و محتوا واسه هر یک از عبارات خیلی مرتبطه.

  1. لینکای پرداخت شده

   پرداخت پول واسه رتبه بندی صفحه- لینکای مروری- مدت زمانی طولانی بر خلاف دستورالعملهای وب مستر گوگل، وجود داشته، اما مثل شخصیت اصلی ماکت در کمپ کریستال لیک، این یکی خیلی آسون نمی خواد که بمیرد.

   من یک دید عملی واسه خرید لینکا می بینم: اونا می تونن در کوتاه مدت به بهتر شدن رتبه بندی شما کمک کنن، اما شما در آخر ممکنه گرفتار و جریمه شید، پس واقعا ارزشش رو داره؟

   شما ممکنه فکر کنین که واقعا می تونین مراقب باشین – فقط چند لینک بخرین واسه این که  مقداری کشش به طرف خود بسازین و تحت رادار گوگل باقی بمونین – اما این اتفاق نمی افتد. اونا همیشه به دنبال شکار فروشندگان پیوند و خریداران پیوند هستن و این به شکل شگفت انگیزی آسونه چون همه کاری که اونا باید بکنن اینه که لینکا رو دنبال کنن.

   شما ممکنه فکر کنین، “پففف… من می دونم که چیکار دارم انجام می دم، جِرِمی! من وقتی که لینکا رو می خرم دقت می کنم! مطمئنا شما هستین. اما شما می تونین همین چیز رو در مورد صاحبان سایتایی که لینکاشون رو می خرید، بگید؟ یا هرکی دیگری که از اونا لینک میگیره؟

   بذارین بگیم Google با شناسایی یک الگوی غیر عادی از لین کهای وارد شونده، یک پیوند خریدار رو به دست می آورد – همه کاری که اونا باید بعدا بکنن اینه که، لینکای خروجی هر کسی رو که به اون خریدار پیوستهه واسه شناسایی بیشتر فروشندگان لینک آزمایش کنن. به نوبه خود،  خریداران پیوند بیشتری کشف، که از طرف دیگه رو کننده فروشندگان پیوند بیشتری هستش.

اینم بخونین:   بهینه سازی سایت برای موبایل

   ببینین که چقدر سریع همه چیز در حال سقوطه؟ پس فقط پیوندها رو خریداری نکن.

  1. محتوای با کیفیت پایین

   من اخیرا در مورد بازاریابی دیجیتالی به یک گروه از فرانشیزورهای یک برند ملی بزرگ مطالبی ارائه دادم. در بین بحث در مورد نوع محتوایی که باید واسه سایت خود تولید کنن، یکی از فرانشیزورهای بی نتیجه مونده گفت: “من نمی تونم مقالاتی واسه سایت خود بنویسم – زمان و سعی زیادی صرف کردم واسه انجام اون چیزی که الان انجام می دم!”

   SEOی موثر به این نیاز داره که شما به طور منظم محتوای شگفت آوری ارائه بدید – که به روشنی، واسه بازاریابان در بند زمان بند مشکله. از دست دادن زمان و منابع بیشتر می تونه باعث عجله در ایجاد محتوا یا بدتر از اون، برون سپاری اون به سخنرانان غیر انگلیسی یا خدمات بودجه ای مثل Fiverr یا Upwork شه. محتوای نتیجه شده بیشتر برابر متنی از نالهای بد هیولای فرانکنشتاینه.

    به لطف به روزرسانی پاندا Google در سال 2011، روزهای خیلی آسون تولید محتوا فقط واسه پخش چیزی رو گذرونده ایم، طوریکه هم حالا الگوریتم اون به مراتب بیشتر تصفیه شده و به الگوریتم اصلی وصل شده.

   محتوای شما باید قوی، خوب نوشته شده، دقیق و جذاب باشه. کمه کم یا بیشترین حد طول ایده آلی وجود نداره. فقط باید به اندازه کافی بلند باشه تا به هدف خود خدمت کنه. بعضی وقتا این ممکنه به معنی فقط چند صد کلمه و زمانی دیگه ممکنه چند هزار کلمه باشه.

در حالی که ما در مورد نوشتن مطالب هستیم …      

  1. نوشتن واسه رباتا به جای افراد

   اگه تا به حال یک صفحه وب یا یک مقاله رو دیده اید که یک کلمه کلیدی خاص رو دوباره و دوباره تکرار می کنه، از روی نپخته دستی یک عبارت کلیدی رو به شکل یک جمله غیرمعمول به کار میگیره که اصلا حس نمی شه یا برچسبای عنوان غیر لازم رو در بر میگیره، پس شاید یک نمونه از فردی رو دیده اید که واسه رباتا به جای افراد می نویسد.

    SEO از همون روزهای ابتدایی، زمانی که ما مجبور بودیم همه چیز رو به درستی تعریف کنیم تا موتورهای جستجوگر بتونن یک صفحه رو بفهمن و رتبه بندی کنن، به سبکی عمیق تبدیل شده. شما لازم نیس که دیگه این کار رو انجام بدین. واسه مردم بنویسید، چون اونا کسائی هستن که اجناس یا خدمات شما رو خریداری می کنن.

  1. ایجاد چندین سایت وصل

   دو راه و روش واسه ایجاد چندین سایت وصل هست – و هیچ کدوم هنوز یک تاکتیک موثر SEO نیس.

   اولین راه و روش اینه که بین چند سایت قانونی که شما مالک اون هستین، رابطه برقرار کنین. این یکی شر کمتری داره، چون اگه به درستی انجام شه، مجازات نمی شه. با این حال، از آنجایی که موتورهای جستجوگر ارزش زیادی واسه تعداد دامنهای ریشه ای لینک شونده، و نه فقط تعداد کل لینکا، قائل هستن این موضوع اثر زیادی روی تلاشای SEOی شما نداره. یکی دیگه از علامتای سیاه در برابر این راه و روش، اینه که منابع شما رو واسه هدایت به طرف بازاریابی سایت اصلی خود کاهش میده.

   یک نمونه که در مورد اون راستی می کنه وقتیه که یک سازنده خونه مسکونی به یک شرکت رهنی پیوند داده می شه در عین این که مالک اون هم هستن، چون ارتباطات زیادی بین هر دو سایت هست.

   راه و روش دوم، که بی شک کلاه سیاهه، ایجاد یک مجموعه از وب سایتا فقط به خاطر اتصال به وب سایتای دیگه شماس. از اونجا که این تاکتیک نیاز به ایجاد یک شبکه ای رو به رشد از وب سایتا رو داره، تنها راه واسه توضیح اون در اینجور مقیاسی یک فرقه ائتلافی گرمیلیه؛ این مسلمه که شما الگویی رو ایجاد می کنین که گوگل اون رو شناسایی می کنن که باعث مجازات می شه.

   به جای سعی واسه ساختن، مدیریت و فروش چندین سایت فقط واسه گرفتن چند پیوند رایج، تلاشهای خود رو بر درآمدهای بالا از راه لینکهای با کیفیت از بقیه وب سایتای قانونی متمرکز کنین. امتیاز اضافه شده اینه که همونطور که این وب سایتا معتبرتر می شن، پیوندهایشان به سایت شما قوی تر میشه.

  1. ساخت لینک خودکار

   هنگامی که لینکا به یک بخش لازم از جستجوگرها تبدیل شدن، بازاریابان به طور پیش بینی شده ای به دنبال راه هایی واسه به بیشترین حد رساندن سعی خود واسه ایجاد لینک با استفاده از انواع برنامه های نرم افزاری خودکار بودن. اونا لینکای خود رو به کتابخانهای مهمان، نظرات وبلاگ و انجمنا منتشر کردن، وب سایتای خود رو به سرویسای نشونه گذاری و دایرکتوریا پیوند دادن و هزاران مقاله به شکل ناقص نوشته شده رو واسه ارائه به هر دایرکتوری مقاله ای که می تونست پیدا کنن، تنیدند.

   من همه اینا رو واسه خودکار سازی وظایفی مشخص واسه بهبود کارایی کار و کاسبی شما ارائه دام، اما لینک سازی یکی از اونا نیس، چون تنها نوع لینکایی که می تونن این کار رو بکنن، نقض کننده دستورالعملای سایت گوگل هستن.

   شما می تونین من رو شخصي بدونین که در مصرف کلمات صحيح وسواس داره، اما اصلا امکانی واسه ایجاد خودکار لینک با کیفیت بالا وجود نداره. این نیاز به ایجاد محتوای شگفت انگیز و پیشرفت روابط واسه گرفتن لینک به اینه. میانبری وجود نداره.