بازاریابی و بهینه سازی سایت

Written by 92 on فوریه 1, 2018 and posted in مقالات سئو - بهینه سازی سایت - بک لینک.

بازاریابی و بهینه سازی سایت

بعد از طراحی سایت، شما وارد مرحله مهم بعدی میشوید. مرحله‌ای با عنوان جذب بازدیدکننده. اگه شما یک مغازه با کاملترین امکانات در یک پاساژ خیلی بزرگ که ۱۰۰۰ مغازه دیگه به جز شما داره داشته باشین و کمه کم ۲۰٪ از اونا شغل شبیه شما داشته باشن، شما چطوری خود رو به مردمی که از پاساژ دیدن میکنند معرفی مینمایید ؟ این مرحله از سایت خیلی مثل همین مثاله. شما وب سایتی با امکانات خیلی خوب دارین ولی هنوز هیچکی به شما سر نمیزند. اینجاست که بهینه سازی سایت واسه موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) شروع میشه.

مشتری هایی بیشتر از همه جا

شما می تونین روی کارت و بروشورهای خود آدرس سایت رو چاپ کنین و دست مشتری‌های حضوری خود بدین، ولی اون مشتری‌ها کافی هستن؟ همه‌ی اون مشتریا وارد سایت شما میشوند ؟ جواب منفیه.

ما به دنبال بازارها، مراجعه کننده‌ها و خریدارهای جدید بی در نظر گرفتن مرز جغرافیایی هستیم. ما خواستار جذب بازدیدکنندگان و مشتریان پنهون بیشتری از جای جای ایران (و حتی دنیا) میباشیم.

با بازاریابی شبکه ای همه کس رو به طرف خودتون بکشین

ما به شما کمک میکنیم تا خیلی آسون در اینترنت پیدا شید !

چه جوری مردم در اینترنت شما رو پیدا میکنند ؟

مردم هر روز به دنبال چیزایی که می خوان در اینترنت میگردند، یا به شکل روشن‌تر بگیم در گوگل. به غیر از گوگل سرویس‌های مشهور دیگری مانند bing و yahoo هم هست که گوگل قویترین آنهاست. به تموم این سیستما، “موتورهای جستجوگر” میگن.

  • اگه کسی به دنبال خرید یک دوربین عکاسی باشه در گوگل مینویسد : “خرید دوربین عکاسی ارزون قیمت”.
  • اگه به دنبال یک جراح بینی باشیم در گوگل مینویسیم : “جراح بینی تو تهران”.
  • و یا مثالای دیگه …

گوگل بعد از دریافت عبارت جستجو شده، به دنبال صفحاتی میشه که این عبارت در اونا هست و در آخر به ترتیب سایت‌هایی رو واسه ما لیست میکنه. ما به دنبال این ترتیب هستیم. شاید با جستجوی “خرید دوربین عکاسی” صدها و هزاران سایتی که در این کار هستن واسه ما نشون داده شه ولی کسی که در حال جستجوه به دنبال چند نتیجه اول میرود چراکه در نگاه یک کاربر، سایتی که در صفحه اول میاد منبع چیزیه که به دنبالش میشه. بحث رتبه بندی گوگل اینجا شروع میشه. ما در مورد اولین بودن پس‌های جستجو صحبت میکنیم و اینکه چه جوری اول باشیم به مسایل خیلی زیادی بستگی داره.

کلمات کلیدی

در هر کسب و کاری کلمات کلیدی هست. مثلا کسی که سایت فروش لوازم کامپیوتر داره اینجور عباراتی به عنوان کلمات کلیدیشه : “فروش لپ تاپ، خرید کامپیوتر، تبلتای ارزون، رم، هارد و …”.

اینم بخونین:   نکاتی که متخصصان سئو هیچگاه فاش نمیکنند

به شکل عامیانه بهینه سازی سایت به این معناست که با کار کردن روی این عبارات و تکنیکای تخصصی دیگه به این نتیجه برسیم.

بهینه سازی سایت واسه موتورهای جستجو کار پیچیده، زمان بر و ظریفیه. ولی زمانی که به نتیجه دلخواه برسین به روشنی از افزایش قابل لمس مشریان خود متوجه این می شید. این افزایش بازدیدکننده بعضی وقتا به ده‌ها و حتی صدها برابر میرسد.

بازاریابی و بهینه سازی سایت

بعد از طراحی سایت، شما وارد مرحله مهم بعدی میشوید. مرحله‌ای با عنوان جذب بازدیدکننده. اگه شما یک مغازه با کاملترین امکانات در یک پاساژ خیلی بزرگ که ۱۰۰۰ مغازه دیگه به جز شما داره داشته باشین و کمه کم ۲۰٪ از اونا شغل شبیه شما داشته باشن، شما چطوری خود رو به مردمی که از پاساژ دیدن میکنند معرفی مینمایید ؟ این مرحله از سایت خیلی مثل همین مثاله. شما وب سایتی با امکانات خیلی خوب دارین ولی هنوز هیچکی به شما سر نمیزند. اینجاست که بهینه سازی سایت واسه موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) شروع میشه.

مشتری هایی بیشتر از همه جا

شما می تونین روی کارت و بروشورهای خود آدرس سایت رو چاپ کنین و دست مشتری‌های حضوری خود بدین، ولی اون مشتری‌ها کافی هستن؟ همه‌ی اون مشتریا وارد سایت شما میشوند ؟ جواب منفیه.

ما به دنبال بازارها، مراجعه کننده‌ها و خریدارهای جدید بی در نظر گرفتن مرز جغرافیایی هستیم. ما خواستار جذب بازدیدکنندگان و مشتریان پنهون بیشتری از جای جای ایران (و حتی دنیا) میباشیم.

با بازاریابی شبکه ای همه کس رو به طرف خودتون بکشین

ما به شما کمک میکنیم تا خیلی آسون در اینترنت پیدا شید !

چه جوری مردم در اینترنت شما رو پیدا میکنند ؟

مردم هر روز به دنبال چیزایی که می خوان در اینترنت میگردند، یا به شکل روشن‌تر بگیم در گوگل. به غیر از گوگل سرویس‌های مشهور دیگری مانند bing و yahoo هم هست که گوگل قویترین آنهاست. به تموم این سیستما، “موتورهای جستجوگر” میگن.

  • اگه کسی به دنبال خرید یک دوربین عکاسی باشه در گوگل مینویسد : “خرید دوربین عکاسی ارزون قیمت”.
  • اگه به دنبال یک جراح بینی باشیم در گوگل مینویسیم : “جراح بینی تو تهران”.
  • و یا مثالای دیگه …

گوگل بعد از دریافت عبارت جستجو شده، به دنبال صفحاتی میشه که این عبارت در اونا هست و در آخر به ترتیب سایت‌هایی رو واسه ما لیست میکنه. ما به دنبال این ترتیب هستیم. شاید با جستجوی “خرید دوربین عکاسی” صدها و هزاران سایتی که در این کار هستن واسه ما نشون داده شه ولی کسی که در حال جستجوه به دنبال چند نتیجه اول میرود چراکه در نگاه یک کاربر، سایتی که در صفحه اول میاد منبع چیزیه که به دنبالش میشه. بحث رتبه بندی گوگل اینجا شروع میشه. ما در مورد اولین بودن پس‌های جستجو صحبت میکنیم و اینکه چه جوری اول باشیم به مسایل خیلی زیادی بستگی داره.

اینم بخونین:   ۵ باور اشتباه در مورد بهینه سازی سایت و انتخاب کلمات کلیدی

کلمات کلیدی

در هر کسب و کاری کلمات کلیدی هست. مثلا کسی که سایت فروش لوازم کامپیوتر داره اینجور عباراتی به عنوان کلمات کلیدیشه : “فروش لپ تاپ، خرید کامپیوتر، تبلتای ارزون، رم، هارد و …”.

به شکل عامیانه بهینه سازی سایت به این معناست که با کار کردن روی این عبارات و تکنیکای تخصصی دیگه به این نتیجه برسیم.

بهینه سازی سایت واسه موتورهای جستجو کار پیچیده، زمان بر و ظریفیه. ولی زمانی که به نتیجه دلخواه برسین به روشنی از افزایش قابل لمس مشریان خود متوجه این می شید. این افزایش بازدیدکننده بعضی وقتا به ده‌ها و حتی صدها برابر میرسد.

تموم کسب کارای آنلاین , وب سایتا نیاز به افزایش ترافیک و بالا بردن بازدید و رتبه گوگل دارن

از سالای 1994 تا 1998 سئو سایت پیچیدگی الان رو نداشت چون که سایتای موجود در اینترنت به 1000 عدد هم نمی رسیدن و زمینه فعالیت بیشتر اونا هم با همدیگه متفاوت بود، بنابر این موتورای جستجوگر مانند گوگل مشکل زیادی با شناسایی و درک محتوای اونا نداشتن. اما از سال 1998 به بعد و افزایش سایتا، موتورای جستجوگر تصمیم به طراحی الگوریتما و فاکتورایی گرفتن تا سایتای رو از نظر قدرت با همدیگه رتبه بندی کنن تا بتونن سایت قوی تر رو بالای نتایج جستجو و سایتای ضعیف تر رو پایین سایتای قوی تر به نمایش بذارن. اولین الگوریتم گوگل الگوریتم کبوتر بود که به وسیله مدیران فعلی گوگل یعنی Larry Page و Surgery Brain طراحی شده بود. از اون زمان تا به حال همه وب سایتا به دنبال گرفتن فاکتورای رتبه بندی موتورای جستوگر هستن تا در سدر نتایج به نمایش در آیند و مخاطبان بیشتری رو جذب کنن. سئو سایت یا بهینه سازی سایت یکی از خدماتیه که به وسیله تیم سئو فاکس انجام می شه.

سئو کلا به دو بخش تقسیم می شه، سئو داخلی (On-page SEO) و سئو خارجی (Off-page SEO) سئو داخلی 30% و سئو خارجی 70% از فاکتورای رتبه بندی موتورای جستجوگر رو تشکیل می دن. سئو داخلی کلا شامل موارد زیر می شه

  • تولید محتوا
  • استاندارد بودن قالب
  • لینک بیلدینگ داخلی
  • متاتگا

گزارش و راهنمای بهینه سازی سایت ( سئو – SEO )

گزارش سئو یکی از اصلی‌ترین کارا و وظیفه‌هاییه که باید هر شرکت خدماتی سئو به مشتریان خود ارائه بده. درواقع در گزارش سئو شما می تونین از روند فعالیت‌های انجام‌گرفته و بازخوردهای اون اطلاعاتی به دست بیارین و البته مهم‌ترین کارا در بهینه سازی سایته.

اینم بخونین:   چرا ما بهینه سازی را با قیمت ارزان انجام می دهیم؟

بهتره  قبل اینکه سئو سایت خود رو به کسی بسپارید یک گزارش ابتدایی وضعیت سئو داشته باشین تا بدونین در چه مرحله ای هستین و بهتره چه کارایی به چه ترتیبی در سایت شما انجام شه و بعد اقدام به برون سپاری یا انجام کارسئو روی سایت خود شید.

مقدمه و راهنمای مطالعه گزارش  بهینه سازی سایت ( سئو – SEO )

لازمه بتونین گزارش سئو خود رو بخونین در این مقدمه ما نحوه مطالعه گزارش سئو رو ارائه می دیم. که چطوری باید یک گزارش سئو رو مطالعه فرمایید.

حجم گزارش بهینه سازی سایت

گزارش سئو بیشترین حد 40 صفحه که از سایتای گزارش ساز مختلف که ما در اونا عضویت ویژه داریم واسه تهیه گزارش استفاده می شه. و البته موارد کلیدی به عنوان گزارش به شما ارائه می شه.

 گزارش سئو شامل

  • جایگاه سایت در نتایج گوگل
  •  کدهای سایت
  •  Page Authority
  • Domain Authority
  •  متون سایت
  • وضعیت سرعت سایت
  • وضعیت سرور
  • سیستم مدیریت محتوای سایت
  • تعداد صفحات سایت
  •  رقبا
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی
  •  وبلاگ
  •  تصاویر
  •  سئوی همه صفحات سایت
  •  لینکای داخلی سایت
  •   تعداد لینکای ورودی به سایت
  •  تعداد لینکای شکستۀ سایت
  • محبوبیت لینکای ورودی به سایت
  •  هستۀ سایت وURL  ها
  • کیفیت ارائۀ مطالب و استفاده از ویدئو
  •  Domain Authority
  • طول عمر سایت
  • پنالتیای گوگل ( شامل پنالتی شده یا نه)
  • ثبت سایت در موتورهای جستجوی معروف
  • رتبه سایت در الکسا Alexa
  • میزان ورودی از جستجو

موارد استفاده گزارش سئو

این گزارش باعث می شه وضعیت فعلی سایت خود رو بدونین و اینکه بهتره در اول از چه کاری شروع کنین

گزارش بهینه سازی سایت یا سئو سایت واسه مواردی مثل آشنایی شما با تموم اصطلاحات بهینه سازی سایت ، افزایش اطلاعات شما در مورد این کار ، تسلط کامل بر سایت خود ، مدیریت کردن پروژه بهینه سازی سایت در مدت زمان لازم و…

 

روال تهیه گزارش بهینه سازی سایت

 

  • ارسال خواسته تهیه راهنما و گزارش بهینه سازی سایت

    قبل از شروع بهینه سازی سایت باید راهنما و گزارش بهینه سازی از سایت شما تهیه شه.

  • بررسی خواسته و هماهنگی با شما

    بعد از ارسال خواسته، کارشناسان فروش جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

  • ارسال عامل و پرداخت آنلاین

    بعد از هماهنگی، عامل واسه شما صادر – ایمیل – میشه. شما باید از راه پرتال کاربریتون اقدام به پرداخت اون کنین.

  • تهیۀ گزارش و راهنمای بهینه سازی سایت شما

    بعد از پرداخت عامل، کارشناسان ما شروع به تهیۀ گزارش و راهنمای بهینه سازی سایت شما می کنن. تهیۀ این گزارش ۷ تا ۱۰ روز کاری زمان می برن.