بک لینک فا : بک لینک ارزان – بک لینک قوی

Written by 92 on فوریه 7, 2018 and posted in بک لینک، رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک.

کاربردای خبر رپورتاژ

در بخش تبلیغات اینترنتی و سئو سایت  ،خبر رپورتاژ به عنوان یک گزارش یا مصاحبه واسه معرفی برندها یا افراد در سایت  است و بصورت یک خبر تبلیغاتی منتشر میشه. خبر رپورتاژ یکی از بهترین روش‌ های تبلیغات اینترنتی و برند سازیه که بزرگترین برندای دنیا واسه معرفی اجناس و خدمات جدید خود از اون استفاده میکنند. رپورتاژ آگهی به خاطر این اثر گذاری بالایی داره که یه جور تبلیغات غیر مستقیمه و مخاطبان در زمان نگاه آنبیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب رو مشتاقانه مطالعه میکنند .

خبر رپورتاژ یک خبر تبلیغاتیه که به شکل یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ ها و سایت‌ های خبری پربازدید منتشر میشه که شامل یک تیتر جذاب  ، چند

پاراگراف متن و عکس و هایپرلنیک فالوه.

مهمترین نکاتی که در این روش تبلیغ اینترنتی هست :

اول : نحوه تهیه خبر تبلیغاتیه که لازمه به وسیله یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای  ، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو  تهیه شه .

دوم : خبر رپورتاژ در خبرگزاری‌ ها و وب‌ سایت‌ های خبری معتبر منتشر شه .

سوم : محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان سایت منتشر کننده تهیه شه تا اثر گذاری بیشتری داشته باشه .چطوری خبر رپورتاژ باعث ارتقاء رتبه سایت در گوگل میشه ؟در محتوای خبر رپورتاژ یک تا سه کلمه کلیدی از متن بصورت فالو لینک میشه به سایت شما . طبق جدیدترین الگوریتمای گوگل دریافت

لینک فالو از مطلبی در ارتباط در سایتای پربازدید و معتبر بالاترین تاثیرگذاری رو در ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل داره.

رپورتاژ تنها روش تبلیغاتیه که به مدت زمان محدود نیس و همیشه در سایت‌ ها باقی میماند ، پس اثر اون واسه سئو بیشتر هستش

4 دلیل استفاده از کد نوفالو

واسه درک بهتر کد نوفالو (nofollow) باید نحوه تعیین اعتبار یک صفحه به وسیله موتورهای جستجو رو بهتر بشناسیم. اگه شما سایتی دارین که صفحه اصلی اون به 10 صفحه داخلی از سایت شما و 5 صفحه از سایت‌های دیگه لینک داده، شما همه با هم 15 لینک خروجی دارین. زمانی‌که سایت دیگری به صفحه اصلی شما لینک بده به اون لینک ورودی می‌گوییم. اگه فرض کنیم که شما 30 لینک ورودی به صفحه اصلی خود دارین در کل 45 لینک در مورد صفحه اصلی شما هستن، موتورهای جستجو زمان بررسی صفحه اصلی شما تموم این 45 لینک رو بررسی کرده و با توجه به اعتبار این صفحات (پیج رنک و عوامل سئو) پیج رنک شما رو محاسبه می کنن. همین شرایط واسه سایت‌های در مورد شما هست و یک رابطه دوطرفه رو تشکیل می ده مگه اینکه شما با استفاده از کد نوفالو (nofollow) راه ارتباطی رو بسته کنین.

اینم بخونین:   لینک سازی غیر مناسب چه تاثیری بر سئو سایت دارند؟

کد نوفالو (nofollow) چیه؟

نوفالو (nofollow) یک کد بصورت “rel=”nofollow  است که در کد لینک‌های سایت شما قرار میگیره. کد نوفالو (nofollow) به موتورهای جستجو نشون می ده که نباید به دنبال این لینک برن. شما با استفاده از کد نوفالو (nofollow) به موتورهای جستجو خبر میدید که این لینک نباید در محاسبه پیج رنک شما وارد شه ولی با این کار بازم اجازه ایندکس این صفحات رو به موتورهای جستجو میدید. البته لینک نوفالو از صفحات شما به سایت‌های دیگه در پیج رنک اونا هم بی اثر هستش.

<a href=www.example.com rel=”nofollow”>Anchor Text</a>

4 دلیل استفاده از کد نوفالو (nofollow):

جلوگیری از اسپمرها: اگه صفحات شما به یک سایت اسپم لینک شده و یا در بخش نظرات سایت شما لینک‌های نامناسب و اسپم قرار میدن با استفاده از کد نوفالو (nofollow) می تونین اثر اونا رو در پیج رنک خود از بین ببرین.

جلوگیری از تکراری شدن محتوا: اگه شما دو لینک متفاوت در صفحه خود به یک صفحه داخلی یا خارجی دارین که دارای anchor text (متن لینک شده) متفاوت هستن بهتره با استفاده از کد نوفالو (nofollow) یکی از اونا رو ندیده بگیرین.

بک لینک‌های پولی: اگه شما واقعا قصد دارین که گوگل رو تحت اثر خود قرار بدید بهتره واسه تبلیغات خود از لینک‌های نوفالو (nofollow) استفاده کنین! شما بهتره که از بک لینک‌های پولی خود واسه پیج رنک صرف نظر کنین، گوگل راههای زیادی واسه شناسایی لینک‌های خریداری شده و تنبیه شما داره که یکی از اونا سیستم گزارش کاربرانه. لینک‌های پولی میتوانند شامل بنرهای تبلیغاتی و تبلیغات متنی باشن. پس در تبلیغات خود از لینک نوفالو (nofollow) استفاده کنین مگه اونکه قصد شما تنها بالابردن پیج رنک خود باشه.

اینم بخونین:   تفاوت لینک های فالو و نوفالو ( Nofollow & dofollow )

جلوگیری از کاهش اعتبار شما: شما لینک‌های ورودی مناسبی رو از سایتهای دیگه دریافت می کنین ولی بخش زیادی از اعتبار بدست اومده رو به سایتهایی که به اونا لینک دادین میبخشید.

کد نوفالو (nofollow) در خیلی از انجمن‌ها و وبلاگ‌هایی که امکان نظردهی به کاربران ارائه رو می دن استفاده میشه تا جاییکه خیلی از CMSا مثل وردپرس این توانایی رو در خود جای دادن.

لینک سازی واسه سایت

سعی شما واسه تبادل لینک با سایتهایی که از لینک نوفالو (nofollow) استفاده میکنند نتیجه ای بهمراه نداره و سئو سایت شما رو بهبود نخواد بخشید. با اینحال اگه شما فرصتی واسه قرار دادن لینک خود در سایتی با کد نوفالو (nofollow) با بازدید و محبوبیت زیادی دارین این کار رو انجام بدین. بطور مثال قرار دادن لینک شما در یک انجمن پربازدید و مربوط به کار شما اما با لینک نوفالو (nofollow) بازدید زیادی رو واسه شما بهمراه داره که ارزش اون کمتر از یک لینک ورودی مناسب نیس.

بعضی وقتا بهتره که چند کد نوفالو (nofollow) در صفحات شما موجود باشه تا گوگل قبول کنه که لینک‌های سایت شما طبیعی هستن. واسه بررسی نوفالو (nofollow) بودن لینک‌ها در یک سایت می تونین در سورس کد اونا کلمه nofollow رو جستجو کنین واسه این کار در فایرفاکس از Ctrl+U و در گوگل کروم با راست کلیک کردن روس صفحه و انتخاب گزینه view page source می تونین به سوررس کد دسترسی یابید.

جستجوی کد نوفالو در سورس کد

جستجوی کد نوفالو در سورس کد

راه راحت تر واسه کشف لینک‌های نوفالو (nofollow) در یک سایت استفاده از افزونه‌های اختصاصی اون در مرورگرهای فایرفاکس یا گوگل کرومه. واسه این کار کافیه در قسمت جستجوی افزونه‌های این دو مرورگر عبارت nofollow رو وارد کرده و افزونه‌ي مربوط به اون رو دانلود و نصب کنین.

اینم بخونین:   راهنمای جامع و کامل آموزش لینک بیلدینگ

 توجه: استفاده از Dofollow بعنوان یک کد کارایی خاصی نداره و تنها نشون دهنده نوفالو نبودن لینکه.