بک لینک یکی از مهمترین عوامل برای هر سایت است

Written by 92 on فوریه 9, 2018 and posted in بک لینک، رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک.

سئوی محلی (سئوی لوکال) اهمیت و جایگاهی به اندازه سئوی جهانی داراه. سعی واسه سئوی محلی اهمیت زیادی داره،اما مهمتر از اون اینه که این سعی کجا و به چه صورتی انجام شه. خیلی از صاحبان کسب و کارا به این موضوع کمتر توجه می کنن و بعضی وقتا از سعی و هزینه هایی که واسه سئوی سایتشون انجام داده ان، به دلیل نتیجه کم، نا امید می شن. این دسته از آدما به درستی نمی دونن که در سئو به چه صورت باید سرمایه گذاری کنن تا باعث فروش بیشتر اجناس و یا خدماتشون شه. اونکه چقدر واسه سئوی سایت زمان و هزینه گذاشته شه، روبروی اینکه این هزینه و زمان در چه جایی انجام شه، در درجه دوم اهمیت قرار داره. در این مقاله قصد دارم پنج راه که در زمان خیلی کوتاهی باعث بهتر شدن رتبه سئوی لوکال می شه رو به شما معرفی کنم تا به این روش از هزینه و زمانی که واسه سئوی سایتتون صرف می کنین بیشترین نتیجه رو بگیرین. پیشنهاد می کنم هر پنج روش رو به شکل ارگانیک انجام بدین و باعث نشید گوگل سایت شما رو پنالتی کنه.

سئوی محلی (سئوی لوکال) چیه؟

شاید شمام محصول یا خدماتی رو در گوگل سرچ کردین که در زمان نمایش جستجو، گوگل یک یا چند شرکت رو در بالا و درون یک باکس به همراه شماره تلفن، نقشه محل، ریویو به شما نشون میده. این همون چیزیه که به اون سئوی محلی (سئوی لوکال) می گیم. طبق نوع کار و کاسبی، این نتایج ممکنه در اول نتایج جستجو واسه مخاطب به نمایش درآیند. این موضوع می تونه یک فرق خیلی بزرگ رو بین شما و بقیه بسازه. در این روش نمایش سایت، کاربر محل شما رو روی نقشه مشاده می کنه و به وسیله اپلیکیشن گوگل مپ می تونه بهترین راه واسه رسیدن به شما رو پیدا کنه. شماره تلفن، آدرس و ساعات کاری شما در این بخش به نمایش در میان و مخاطب از این موارد خوب خبردار میشن. در مواردی که ریویو واسه سایت وجود داشته باشه، و مخاطب با نگاه بازخوردهایی که دیگه استفاده کنندگان از خدمات شما نوشتن، واسه تماس و استفاده از اجناس شما تشویق می شه.

 

این نوع نمایش سایت در صفحات نتایج جستجو رو مقایسه کنین با نمایش عمومی بقیه لینکایی که در این صفحه واسه کاربر قابل نگاه هستن. خوب پیداست که فرق زیادی بین این دو نوع نمایش هست و این موضوع می تونه یکک کار و کاسبی رو خیلی موفق کنه.

حالا که با سئوی محلی (لوکال) بیشتر آشنا شدین، شاید می خواین شمام به این صورت در صفحه نتایج جستجو (SERP) نشون داده شید. در ادامه راه هایی که می تونه باعث شه شما هم در اینکار موفق شید و سئوی محلی شما تقویت شه و به صورتی که در بالا توضیح داده شد سایت شمام به نمایش در آید، رو واسه شما توضیح میدم.

مرحله اول: یک صفحه گوگل MY Business بسازید

ساخت یک صفحه Google My Business رایگانه. ساخت و پر کردن اطلاعات این صفحه بیشتر از بیست دقیقه ازتون وقت نخواد گرفت. اینجا شما ساعات کاری، شماره تلفن، آدرس محل کاری خود و محل شما روی نقشه ثبت می شن. اطمینان پیدا کنین که اینجا عکسی مناسب که شما رو معرفی کنه قرار بدید، و توضیحاتی بنویسید که کاربران خوب در صفحه گوگل My Business با شما و خدمات و اجناس شما آشنا شن. واسه ثبت پایانی گوگل واسه شما یک ایمیل می فرستد، که باید حتما اونو بررسی کنین.

مرحله دوم: ثبت کار و کاسبی در دایرکتوریای محلی

پس از ثبت پایانی کار و کاسبی در Google My business هنوز کارهای زیادی مونده که باید انجام بدین!  صدها دایرکتوری محلی در اینترنت وجود دارن که شما می تونین طبق نیازای کار و کاسبی و تجارتتان در اونا عضو شده و کسب و کارتون رو ثبت کنین.

از اونجا که شاید شما زمان زیادی ندارین و کار و کاسبی زمان زیادی ازتون میگیره و زمان زیادی واسه تقویت سئوی محلی خودتون ندارین می خواهیم این بخش رو به شکل اتومات در بیاریم. خوشبختانه واسه این خدمات، سایتهایی هستن که به شکل اتومات اینکار رو واسه شما انجام می دن. سرویسایی مثل Moz Local، Aabaco و یا Yext می تونن سایت و کار و کاسبی شما رو در صدها دایرکتوری محلی ثبت کنن. البته این سرویسا رایگان نبوده و هزینه ای در حدود 90 دلار در بر داره که روبروی نتایج اون، یک سرمایه گذاری خیلی پر سوده. با ثبت کردن کار و کاسبی در سایتای یاد شما به شکل اتوماتیک شما در سرویسایی مثل MapQuest یا Foursquare هم ثبت می شید.

مرحله سوم: ریوویو گرفتن

با اینکه در مرحله اول که مربوط به گوگل my business بود و در اونجا شما موفق می شید واسه کسب و کارتون ریوویو بگیرین، اما این دریافت ریوویو به معنی اون نیس که رتبه شما از رقبای کاریتون بالاتر خواهد رفت! اما ریوویو واسه گوگل از اهمیت خیلی بالایی واسه رتبه دهی به یک سایت داره. واسه یک کار و کاسبی موفق در سئوی محلی، دریافت ریوویو باید در اولویت باشه. بنابر این لیستی از مشتریان و استفاده کنندگان از خدمات خودتون تهیه کنین و از اونا بخواهید واسه شما ریوویو بنویسند. یک کار و کاسبی موفق بالای 50 ریوویو می تونه فرق خیلی زیادی با بقیه رقبای خود پیدا کنه.

مرحله چهارم: دریافت بک لینک محلی (لوکال بک لینک)

نمی دونم تا به حال Domain Authority به گوش شما خوردهه یا نه. اما در صورتی که با اون آشنایی ندارین به شکل خلاصه میشه اونو به اینصورت تعریف کرد: دومین اتوریتی یک امتیاز (از صفر تا صد) ه که به وسیله Moz تولید شده و پیش بینی می کنه که رتبه سایت در نتایج جستجو به چه صورته. با این توضیحات، باید بدونین دریافت بک لینک با کیفیت واسه بهبود دومیت اتوریتی شما یکی از کلیدی ترین مسائله.

یک بک لینک لوکال و با کیفیت، مثلا از طرف مشتریان و یا همکاران شما، می تونه به دومین اتوریتی و سئوی محلی شما خیلی کمک کنه. واسه اینکار هم می تونه از مشتریان خودتون خواسته کنین در وب سایتشون بک لینکی بسازن و هم می تونین با شرکای کاریتون صحبت کنین و از اونا خواسته بک لینک کنین. اینکار رو می تونین به شکل مشترک انجام بدین، یعنی به اینصورت که شمام لینک اونا رو در سایتتون قرار بدید، به این روش عموما همکاران و شرکایی کاری، بیشتر رضایت خاطر دارن.

اینم بخونین:   بک لینک چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

مرحله پنجم: تقویت سئوی درون سایت

در اول از وجود (NAP) در سایتتون اطمینان حاصل کنین. در تگ عنوان سایت می تونین محلی بودن کسب و کارتون رو عنوان کنین. در صفحه تماس سایت، سعی کنین حتما آدرس و محل قرار گرفتن دفتر کاریتون رو خوب مشخص کنین تا کاربران خیلی آسون بتونن شما رو پیدا کنن. اضافه کردن یک نقشه گوگل واسه این منظور می تونه به کاربران کمک ویژه ای بکنه. سعی نکنین در سایتتون هزاران بار بگید کار و کاسبی محلی هستیدف اگه اینکار رو به درستی انجام بدین، گوگل این موضوع رو میفهمه و نیاز به هزار بار تکرار نداره.

کسب و کارتون رو نبندید

اگه مراحل بالا رو انجام ندین، مثل اینه که تابلوی “بسته” رو روی سر در کسب و کارتون در اینترنت قرار داده باشین. اگه دفتر کاری شما به شکل مجازیه، آدرس غلط ندین. هم گوگل و هم کاربر به زودی از این موضوع آگاه می شن و با مسکلات زیادی روبرو می شید. سعی کنین به شکل ارگانیک سئوی محلی خودتون رو بهبود ببخشین و از روشای اشتباه استفاده نکنین. گوگل الگوریتمی مخصوص واسه پنالتی کردن این جور کسب و کارا به نام Possum داره.

مرکز فروش بک لینک

بک لینک یکی از مهمترین عوامل واسه هر سایته.

بک لینک عامل مهمی در جستوجوی هر سایته.

سالس بک لینک

ارزش گذاری سایتا در موتورهای جستوجو مانند گوگل بیشتر طبق بک لینکه.

البته عوامل دیگری چون شامل و رابطه لینک با شامل سایت هم درحال حاضر از عوامل مهمه
ما در این مرکز فروش بک لینک انبوه خدماتی عالی به شما می دیم.

هدف ما کمک به سایتای ایرانیه ، چون که همچین سرویسایی در کشورای اروپایی با قیمتای خیلی بالا هست که امکان سفارش کاربران ایرونی به این سایتا واقعا عملی نیس.

ولی ما سرویس بک لینک رو به شکل انبوه واسه اولین بار در کشور آوردیم و سعی می کنیم خدماتی بهتر از سایتای اروپایی با قیمتای خیلی پایین ارائه کنیم.

سالس بک لینک به معنای فروشنده بک لینک است که در سال 1389 به خاطر ارائه سرویسای بک لینک و خدماتی مثل خرید رپورتاژ آگهی ، خرید بک لینک ارزون و همینطور خرید بک لینک دائمی راه اندازی گردید.

در زمانی که سالس بک لینک با همکاری شرکت بک لینک فا قدم به اینترنت و دنیای ارائه خدمات مجازی گذاشت ، تنها یک سایت ارائه دهنده بک لینک ایرونی وجود داشت ولی الان سایتای خیلی که بعضی واقعا اقدام به فروش بک لینک با کیفیت می کنن

و بعضی هم فقط به دنبال کلاه ورداری و دریافت پول از مردم راحت تر هستن ، اما ما در سالس بک لینک نه تنها خدمات خرید بک لینک و رپورتاژ و بک لینک دائمی رو ارائه می کنیم.

بلکه واسه شما آموزشایی داریم که بتونین قبل اینکه هزینه ای خرج کنین فهمیده باشین کدوم انتخابا می تونه شما رو تا رسیدن به نتیجه مطلوب کمک کنه.

درسته که قیمت پروژه هم واسه شما در اولویت قرار داره اما جایی که سخن از کیفیت و سود آوریه ، سرمایه گذاری قوی تر نیاز داره ، اگه به دنبال خرید بک لینک ارزون ولی با کیفیت نامناسب هستین ! پیشنهاد می کنم حتما تا پایان آموزشا با ما همراه باشین که بیخود و بی جهت هزینه ای رو خرج نکنین که شاید هیچوقت هیچ بازدهی و سود آوری برایتون نداشته باشه.

می دونین کدنویسی سایت شما چطوره ؟

افزونه ای داریم به نام سئو دکتر که می تونین از لینک زیر روی مرورگر فایرفاکس خود نصب کنین.افزونه سئو داکتر

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/seo-doctor/?src=ss

هدف ما از نصب این افزونه نشونه ، اینکه فهمیده کدنویسی سایت چطوره ؟ ، این افزونه کار رو تا حد زیادی برایتون راحت می کنه ، اینکه تگای اصلی اچ یک و اچ دو <h1> و <h2>  در سایت هست یا نه.

اهمیت تگای h1,h2 در سایت خیلی مهمه ، تگ اچ یک یه بار در هر صفحه و به عنوان مهمترین تگ و تگ اچ دو چندین بار می تونه در یک صفحه تکرار شه و عنوانای هر بخش رو یدک میکشه ، بطوری که با یک نگاه کلی به سرفصلای تگای اچ دو بشه تشخیص داد که محتوای اون صفحه درباره چیه و این محتوا رو قبلا مطالعه کردیم یا نه.

تصاویری که در متن استفاده شدن دارای تگ alt و توضیح هستن یا نه ، توضیح تصاویر در این تگ خیلی دارای اهمیته.

تعداد لینکای داخلی و خروجی سایت شما به وسیله این افزونه خیلی آسون بررسی می شه. تعداد لینکای خروجی نباید از عدد خاصی بالاتر رود و چون این عدد هر روز کوچکتر می شه از ارائه اون در این مقاله خودداری می کنم که این مقاله در آینده هم بتونه در سئو و بهینه سازی سایت شما رو کمک کنه.

ضمنا لود شدن صفحه سایت شما در حالت استاندارد قرار داره یا نه.

این افزونه متا دیسکریپشن و پیج ایندکس سایت شما رو هم مورد بررسی قرار میده و همینطور تعداد کاراکتری که واسه نوشتن عنوان ، کیورد و دیسکریپشن استفاده کردین رو بررسی می کنه.

و در آخر با بررسی این موارد یک درصدی رو به شما نمایش میده و در کنارش هر اون چیزی که واسه رسیدن به عدد صد درصد نیازه رو هم به شما یادآوری می کنه.

پس نیاز نیس حتما برنامه نویس باشین یا خیلی از کدنویسی سایت سر در بیارین ، با نصب این افزونه روی مرورگر فایرفاکس خود می تونین به برنامه نویس و طراح سایت خود گوشزد کنین که چه امکاناتی برایتون مهمه و باید انجام شه.

اگه کدنویسی سایت شما سئو نباشه ، هرچقدر سعی کنین نسبت به رقیبای خود عقب تر هستین چون پایه و پایه سایت شما اشکال داره و به قول ضرب المثل قدیمی خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا میره دیوار کج ! پس قدم اول و مهمترین چیز قبل از هرگونه اقدامی بررسی کدنویسی سایت شماست که سئوی صد درصد و سبز رو از افزونه سئو داکتر دریافت کنین.

می دونین محتوا سازی استاندارد در سایت چیه ؟

اینم بخونین:   برای لینک کردن سایت های دیگر خسیس نباشید

محتوا سازی هم مگه استاندارد می خواد !؟ بله ، چند سالیه که گوگل به محتوا بهای خیلی میده و در آینده هم شاید مهمترین عامل سئو و بهینه سازی بگیره ، هم حالا بخش اعظمی از سئو و بهینه سازی رو همین محتوا سازی استاندارد تشکیل میده ، اما به راستی، محتوای استاندارد چیه ؟

محتوایی استاندارده که تولید خودتون باشه و از جایی کپی نشده باشه و این در درجه اول و اولویت واسه سایت شما قرار داره ، چون وقتی یک محتوایی به وسیله هر سایتی تولید و منتشر می شه ، در سرورهای گوگل ایندکس و ذخیره می شه.

بعد از اون اگه شخص یا سایتی اقدام به پخش همون محتوا کنه ، چون قبلا در گوگل وجود داشته ، بخش زیادی از امتیاز اون صفحه هرچقدر هم بالا رود واسه سایتیه که اولین بار این مطلب رو منتشر کرده ، بی اونکه لینکی در سایت کپی کننده باشه ، پس محتوای خود رو اختصاصی تهیه و تنظیم کنین.

محتوای ارائه شده در سایت حتما مربوط به موضوع کلی سایت و عنوان صفحه و مطلب باشه ، در محتوایی که ارائه می کنین از عکس هم استفاده کنین. بخشایی از متن رو که مهمتر هستن بولد کنین.

باتوجه به اینکه محتوای ارائه شده مربوط به دیگه صفحات سایته ، ممکنه در داخل محتوای ارائه شده کلماتی وجود داشته باشه که در دیگه بخشا به اون پرداخته اید ، اون کلمات رو به صفحات در ارتباط لینک کنین ، در این صورت نه تنها محتوای استاندارد تری دارید بلکه اگه کسی متن شما رو کپی کنه و در سایت دیگری منتشر کنه ، واسه شما بک لینک سازی کرده و بک لینک صفحات شما در سایتای دیگه هم پخش پیدا کرده و این به نفع سایت شماست.

در تصاویر استفاده شده در متن محتوای خود حتما تگ alt رو قرار داده و توضیح مناسبی درج کنین ، این تصاویر بعدا در بخش تصاویر جستجوی گوگل نشون داده می شه و واسه شما بیننده میاره پس تصاویر رو جدی بگیرین.

اگه نیاز شد به سایت دیگری لینک بدید و درباره افزونه یا سایت دیگری صحبت کنین ، حتما در تگ لینک سایت سوم از Rel=”nofollow” استفاده کنین. اینجوری به گوگل می فهمانید که امتیازی از سایت من به این لینک ارائه نکن و امتیازی از دست نمی دین.

کدنویسی و محتوا سازی استاندارد رو انجام دادین ؟

وقت پرواز فرا رسیده ، بر فراز رقبای خود قرار بگیرین.

یک سایت هرچقدر هم که کدنویسی استانداردی داشته باشه و هرچقدر هم که محتوای عالی و استانداردی تولید کرده باشه ، بی بک لینک سالها زمان نیاز داره تا در صحنه ی رقابت در صفحه اول جستجوی گوگل بگیره ، چون صفحه اول جستجوی گوگل تنها جای ده وب سایته و شک نداشته باشین جای سایت شما باید در این صفحه باشه.

واسه رسیدن به این مهم ، نباید عجله کرد ، هر اقدام نامناسب و با عجله ای باعث مشکوک شدن سرویسای گوگل می شه مثل ی اون سرویس پنگوئن که یک بازرس تموم عیاره که مهمترین اون بررسی عناوین لینک هاس و ضمنا سرویس پاندای گوگل که روی محتوای سایتها حساسه و سرویس مرغ مگس خوار گوگل که وقتی کاربر چند واژه رو ترکیب می کنه ، باید بهترین نتیجه رو واسه اون فراهم کنه.

پس عجله نکنین چون درصورتی که مثلا همه بک لینکا با یک عنوان باشه یا در زمان خیلی کوتاهی ایجاد شن ، یکی از سرویسای گوگل به شما مشکوک می شن اما با صبوری و انجام موارد زیر شک نداشته باشین به جایگاه مطلوب خواهید رسید.

پیشنهاد سالس بک لینک چیه ؟ پیشنهاد ما ایجاد بک لینک اصولی و قدم به قدمه بطوری که هزینه ای رو که پرداخت می کنین بتونین هم به نتیجه برسین و هم سالای سال سود کنین و پول در بیارین ، نوش جونتون. اما چطوری ؟

حتما کدنویسی سایت و محتوا سازی باید قبل از خرید بک لینک انجام شده باشه که اگه نباشه هرچقدر هزینه کنین راه به جایی نخواهید برد اما اگه کدنویسی و محتوا سازی سایت شما تکمیل و همه چیز عالی شده با این روش بک لینک سازی اقدام به پروازی دهن باز کن کنین.

در اول چند مقاله یا رپورتاژ آگهی واسه سایت خود بنویسید ، سعی کنین این رپورتاژای آگهی کامل باشن و از کلمات کلیدی خاصی استفاده کنین که بخشای مختلف سایت شما رو تشریح کنه.

بعد دو یا سه لینک از بین واژه ها در هر مقاله به طرف سایت خود بسازین ، مقاله ها رو ذخیره کنین و واسه هر یک تصاویری طراحی و آماده کنین.

به بخش خرید رپورتاژ آگهی سالس بک لینک برید ، چرا اینجا رو پیشنهاد کردیم ؟ چون رپورتاژ آگهی مطلبیه که شما آماده کردین و اون مطلب در وب سایتی که سفارش می دید منتشر می شه ، این رپورتاژ همیشه در اون سایت باقی خواهد موند و اینجوری شما دارای چندین بک لینک مهم و دائمی هستین اما چرا دو یا سه لینک رو باید به طرف سایت خود هدایت کنین چون گوگل خیلی مخالف رپورتاژ آگهیه و در بیشتر رپورتاژای تبلیغاتی بیشتر از هشت لینک استفاده می شه و تعداد لینکا و همینطور کپی شدن یک مقاله در چند ده سایت مواردیه که گوگل متوجه تبلیغاتی بودن متن می شه و اعتبار اون مقاله به وسیله سرویس پاندای گوگل لغو میشه.

اما یک یا چند رپورتاژ آگهی خوب ، باعث پیشرفت مرحله یک سایت شماست و بعد از اون صبر کنین و منتظر شید تا مقاله ها در گوگل ایندکس شن. واسه اینکه فهمیده باشین مقاله ها ایندکس شدن یا نه به سایت گوگل روید.

عبارت زیر رو بنویسید و بجای عبارت namesite.com ، آدرس سایتی که مقاله خود رو به عنوان رپورتاژ آگهی سفارش دادین وارد کنین و در ادامه یک فاصله ایجاد کرده و عنوان رپورتاژ خود رو بنویسید.گوگل

site:namesite.com

اگه پس ی گوگل ظاهر شد یعنی رپورتاژ شما ایندکس شده. ممکنه یک الی ده روز از زمان ثبت رپورتاژ شما بگذره تا اون رپورتاژ در سایت مورد نظر ایندکس شه ، باتوجه به بازدید هر سایت متفاوته، کمه کم شش رپورتاژ آگهی پیشنهاد می شه ، سعی کنین تموم رپورتاژهای آگهی با هم متفاوت باشن یعنی مقاله های متفاوتی رو تهیه و تنظیم کنین و یک مقاله رو در چندین سایت تبلیغ نکنین. گرچه که طبق تستای انجام شده درج یک مقاله در چارده سایت هم مشکلی ایجاد نکرده اما آینده ممکنه سرویس جدید در گوگل با این روند هم مقابله کنه پس با آینده نگری اقدام کنین که هر تغییری هم ساخته شد به نفع شما باشه.

اینم بخونین:   چقدر دامین و پیج اتوریتی خطا دارد

بعد از گذشت چند روز از ایندکس شدن رپورتاژا در گوگل ، اقدام به خرید بک لینک دائمی در کدهای قالب وبلاگ ارائه شده به وسیله سایتای طراحی قالب وبلاگ کنین. یعنی لینک سایت شما رو با عنوانای مختلف در داخل کدهای قالب وبلاگ که به رایگان منتشر می کنن قرار می دن و کاربران وبلاگ نویس که از کدهای قالب وبلاگ استفاده می کنن لینک سایت شما رو هم در وبلاگ خود منتشر می کنن.

اینجوری شما صاحب هزاران بک لینک دائمی می شید چون پس از دوره سه ماه لینک سایت شما فقط از طرحای ارائه شده در سایت طراح قالب وبلاگ حذف می شه اما در هزاران وبلاگی که در طول مدت مثلا سه ماه از قالبا استفاده کردن باقی خواهد موند تا کی مدیران وبلاگ نویس تصمیم بگیرن دوباره قالب وبلاگ خود رو تغییر دهند و مطمئنن همه هزاران نفر باهم با هم عمل نخوان کرد پس از این روش هم صاحب هزاران بک لینک جور واجور می شید اما دقت کنین که همه لینکا به یک صفحه و با یک عنوان نباشه مثلا اگه فروش تلویزیون دارین عناوین رو به این صورت قرار بدید ، تلویزیون ، فروش تلویزیون ، مغازه تلویزیون ، فروش تلویزیون ال سی دی ، فروش تلویزیون ارزون ، فروش تلویزیون با گارانتی و تموم پیشوند و پسوندایی که مربوط به تلویزیونه.

در طول زمانی که این نوع آگهی فعاله اقدام به خرید بک لینک دیگری نکنین و سه چار ماه صبر کنین تا زمان بگذره و لینکای به اصطلاح مردمی شکل بگیرن.

در این مدت گوگل به شناسایی تموم صفحات سایت شما می پردازن و شما هم در طول این مدت اقدام به ایجاد محتواهای جدید استاندارد کنین تا سایت شما از طرف گوگل یک سایت بروز در نظر گرفته شه.

پس از چار ماه ممکنه به صفحات اول گوگل اومده باشین و یا در صفحه دوم و سوم قرار گرفته باشین اما حتی اگه در صفحه اول جستجوی هستین حتما تیر پایانی که در ادامه خدمتتون عرض می شه رو بزنین و جای خود رو محکم کنین.

اگه در صفحه دوم به بعد هستین و تموم موارد رو بادقت انجام دادین شاید رقابت در بین کلمه ای که قصد دارین به صفحه اول برسه بالاست اما هرچقدر هم رقابت سنگین باشه با تیر پایانی پیروز میدون خواهید بود.

تیر نهاییی خرید بک لینک با کیفیته و نه بک لینک ارزون قیمت ، پیج اتوریتی و دامین اتوریتی سایتایی که قصد دارین از اونا بک لینک بخرین رو از راه سایت موز بررسی کنین.

https://moz.com/researchtools/ose/سایت موز

واسه سایتای با دامین دات کام ، دات نت ، اون آر جی ، پیج اتوریتی بالای 48 و واسه دامینای دات آی آر پیج اتوریتی بالای 39 چون دامینای محلی آی آر سخت تر امتیاز تعلق میگیره نسبت به دامینای بین المللی و عادی و همینطور در بازدهی هم به همین ترتیبه.سئو مسترینگ

موارد دیگری رو هم در سئومسترینگ مورد بررسی قرار بدید مثل ارزش پولی یک سایت ، هرچه ارزش پولی یک سایت بالاتر باشه بازدهی در اون بیشتره ، از این جور موارد تعداد بک لینکای خروجی اون سایته که اون رو می تونین به وسیله افزونه ی سئو داکتر که در اول استفاده کردین بررسی کنین.

نکته ای که نباید فراموش شه اینکه بک لینکایی که میخرید کمه کم یک سال باید در سایت مورد نظر نگه دارین و بطور منظم تمدید کنین ، بعد از یک سال مطمئنا اونقدر درآمد از سایت خود دارین که تمدید دوباره اونا برایتون خرده خرج به حساب آید اما مهمه لینکایی که ایجاد می شن مدت زمان خیلی زیادی در اون سایتا بمونه و در یک دوره کوتاه حذف نشه ، حتی حذف شدن لینک و دوباره فعال شدن اون ممکنه باعث شک گوگل شه پس دقت کنین که بک لینکای ایجاد شده حذف نشن ، عناوین انتخابی در این سایتا می تونه برابر باشه چون شما از سرویس کدهای قالب وبلاگ قبلا استفاده کردین و بک لینکای مردمی دارین با عناوین مختلف پس دیگه جای نگرانی نیس حتی اگه بک لینک شما در پنجاه سایت هم با هم ایجاد شه هیچ شوکی سایت شما رو تهدید نمی کنه چون شما امتیاز بک لینک مردمی در کدهای قالب وبلاگ رو داشته اید و خیلی از بک لینکا بازم سر جای خود باقی هستن اما کم کم کم می شن و بهتره هر هشت ماه یه بار اقدام به خرید بک لینک در کدهای قالب وبلاگ هم کنین و این سیستم رو هم واسه سایت خود شارژ کنین.

بروز رسانی همیشگی سایت ، کمه کم در هر هفته یک محصول یا مقاله ای که خودتون تهیه و تنظیم کردین و هیچ جای دیگری در اینترنت وجود نداره رو در سایت خود منتشر کنین و از لینک سازی داخل محتوای سایت خود استفاده کنین.

ما ده ها بار این راه ها رو تست کردیم و هربار نتیجه گرفتیم و مطمئن باشین شمام نتیجه خواهید گرفت و مهم اینه که در صحنه ی رقابت موندگار باشین و مثل بعضی سایتا که یک ماه با هزاران روش به صفحه اول گوگل میان و یک شبه هم از صفحه روزگار حذف می شه نیستین. سرمایه گذاری ، صرف وقت ، هزینه و دقت لازم شک نداشته باشین نتیجه مطلوب داره.

ممکنه سخت بنظر بیاد اما این سختی باعث می شه هرکسی توان رقابت با شما رو نداشته باشه و اگه یک حریف همین امروز شروع به رقابت با شما کنه کمه کم یک سال طول میکشه تا جای فعلی شما برسه ، اگه شما هنوز بعد از یک سال اینجا باشین که شک نداشته باشین بعد از یک سال شما خیلی پیشرفته تر خواهید بود و امکان رسیدن به شما واسه رقبای جدید دست نیافتنیه.