تاثیر بالای آگهی رپورتاژ از نظر سئو

Written by 92 on فوریه 7, 2018 and posted in بک لینک، رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک.

رپورتاژ آگهی چیه و چه کاربردی داره

رپورتاژ آگهی (Advertorial) مطلبیه که ظاهری مثل بقیه مقالات و مطالب داره اما با سفارش قبلی و با هدف تبلیغ واسه یک شرکت یا سازمون تجاری تهیه شده.

 

به گزارش چاپ و نشر، در مجلات، سایتای خبری و مجلات از اینجور روش ای واسه تبلیغات استفاده می شه. گزارشا و خبره های تبلیغی بعضی شرکتا و سازمونا به شکل اخبار و گزارش در بعضی روزنامه ها و مجلات منتشر می شه. این مطالب باید از طرف سردبیر از راه عناوین یا علامتای خاص از مطالبی که به وسیله تحریریه تهیه می شن جدا شده تا به اعتماد مخاطبان خدشه ای وارد نشه.

رپورتاژ آگهی به دنبال وجود حجم انبوه تبلیغات مستقیم و غیر مستقیم شرکتای مختلف در رسانه های زیاد به وجود اومد. رپورتاژ آگهیای حرفه ای به وسیله کارشناسان بازاریابی تهیه می شه. دلیل اجرا کارشناسان بازاریابی جهت تهیه این نوع آگهیا، آشنایی و آگاهی این افراد نسبت به اجناس و خدمات شرکتا و ضمنا شناخت کافی نسبت به امور روان شناسی مخاطبانه. رپورتاژ یک روش بالا العاده مؤثر واسه معرفی اجناس و خدمات شرکته.

در سالای گذشته مدیران شرکتا با کسب باخبر شدن از فواید این نوع آگهیا، اقدام به پرداخت هزینه های خیلی به شکل بودجه تبلیغاتی پرداخت می کنن. این موضوع تا جایی پیشرفت پیدا کرده که سازمون صدا و سیما با راه اندازی برنامه هایی مثل «طلایه داران صنعت» و ضمنا اختصاص بخشی از برنامه های پرمخاطب مثل «نظارت» جایگاه رپورتاژ آگهی رو در بین برنامه های تلویزیونی ایجاد کرده ان.

اینم بخونین:   بهترین راه های لینک بیلدینگ رایگان کدام است؟

رپورتاژ آگهی همونطور که در بالا گفته شد به وسیله واحد بازاریابی سازمونا تهیه و پس از اون به وسیله پرسنل واحد روابط عمومی جهت اکران می  شه. رپورتاژ آگهیای تجاری طبق معرفی اجناس جدید و به خاطر افزایش آگاهی مخاطبان در مورد فواید یک محصول کاربرد خیلی زیادی داره.

یک مثال راحت از کاربرد رپورتاژ آگهی

مثلا در بازاری همه شرکتای تولید کننده شویندهای خونگی اجناس شیمیایی تولید می کنن. اگه شرکتی که اقدام به تولید شویندهای گیاهی کرده، از این نوع آگهی استفاده کنه و امتیازات این نوع شویندها رو به شکل مقالات برجسته کنه، بازخورد مثبتی داره. یا شرکتی که در مورد تولید قطعات جلوبندی فعاله و در یک جریده در مورد مشکلات احتمالی یک سیبک خودروی غیراستاندارد و مشکلات اون مطالبی رو جهت افزایشه آگاهی مصرف کنندگان می نویسد و بعد امتیازات تولید سیبک استاندارد رو به مخاطب منتقل می کنه، در آخر روبروی اون تصویر اجناس و برند خود رو به نمایش میذاره، از رپورتاژ آگهی استفاده کرده.

مشاوران پارک بازاریابی ایران در شرکتایی که دارای اجناس جدا از بازار هستن از رپورتاژ آگهی به شکل کمپین تبلیغاتی خیلی استفاده می کنن. هزینه های رپورتاژ آگهی از صرف هزینه های مستقیم به صرفه تر بوده و اثر بیشتری هم به دنبال داره.

رپورتاژ آگهی چیه و چه فوایدی داره ؟

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های برندسازی و تبلیغات اینترنتیه که بزرگترین برندهای دنیا واسه معرفی اجناس و خدمات جدید خود از اون استفاده می کنن.

رپورتاژ آگهی یک خبره که به شکل یک گزارش یا مقاله در سایتا منتشر می شه که شامل یک تیتر جذاب , چند پاراگراف متن , عکس و ۳ عدد لینک فالوه.

اینم بخونین:   نکات طلایی سئو در لینک سازی خلاق باشید و به دنبال راه های مختلفی برای دریافت لینک باشید

اثر بالای آگهی رپورتاژ از نظر سئو : 

آمارهای سئو نشون از اون دارن که طبق جدیدترین الگوریتمای گوگل دریافت لینک فالو از مطلب یا مقاله ای در ارتباط در سایتای با کیفیت و معتبر دارای آتوریتی بالا بیشترین اثر گذاری رو در ارتقاء رتبه سایت شما در رتبه بندی نتایج گوگل داره.

به خاطر این بک لینک باز هم واسه شما مشتریان عزیز تمهیداتی رو اندیشیدهه که با خرید آگهی رپورتاژ در سایتای با کیفیت و آتوریتی بالا

یه قدم موثر در جهت بهتر دیده شدن سایت شما در رتبه بندی نتایج گوگل وردارین.