تاثیر رپورتاژ آگهی در جذب مشتری

Written by 92 on فوریه 7, 2018 and posted in بک لینک، رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک.

رپورتاژ چیه؟ اگه به دنبال این سوال میگردید این مطلب رو تا انتها بخونین

در الگوریتمای جدید گوگل بی شک رپورتاژ یکی از جدیدترین و طبیعی ترین لینک سازی واسه سایت در گوگل به حساب می اید و هم باعث پیشرفت سایت در گوگل و هم جنبه تبلیغاتی و افزایش فروش واسه آگهی دهنده رو به همراه داره

رپورتاژ یعنی خلاصه ای از محتوای سایت یا فعالیت شما به شکل یک محتوای روزانه در سایت دیگه

درواقع شما مطلبی درباره محصول یا خدمات سایت خود آماده می کنین و در ان 4 کیورد و کلمه مورد نظرتون رو انتخاب و اون هارا به سایت خودتون لینک می کنین تا در سایت پذیرنده آگهی خبری قرار بگیره و با پیشرفت رتبه سایت شما و شناسایی شما در گوگل به عنوان یک سایت منبع هم بازدید شما افزایش پیدا کنه , هم ورودی گوگل بیشتری داشته باشین هم درامد خود رو افزایش بدین. به باور ما خرید رپورتاژ یه قدم بزرگ در پیشی گرفتن از رقبا در سال 2017ه چون که بیشتر وبمستران در فضای مجازی از قابلیتا و تاثیرگذاری این نوع آگهی غافل هستن و این فرصتی خوب واسه پیشرفت کردنه !

 

نمونه رپورتاژ آگهی | چطوری رپورتاژ آگهی بنویسیم | ویژگیای یک رپورتاژ خوب

این آگهی تبلیغاتی به طور کامل تر یعنی متنی چکیده با حدود 300 تا 800 کلمه و چندکیورد ( کلمه مورد نظر شما ) که به سایت شما لینک شن , درواقع این نوع تبلیغات یه جور تبلیغ غیر مستقیمه که هم بازدید کنندگان رو به شکل یک محتوای روزانه تشویق به استفاده از خدمات شما میکنه و مهم تر از همه اینکه شما با این نوع تبلیغات رتبه ای خیلی بالا در محتوا منتشر شده و کیوردهایتان در گوگل میگیرید ( درصورت مناسب بودن سایتایی که اگهی شمارو درج میکنند ) چون که گوگل, رپورتاژ آگهی رو جزو یکی از طبیعی ترین نوع لینک سازیا شناسایی کرده و رتبه خوبی در دراز مدت به شما می ده, همین متن یک نوع نمونه رپورتاژ آگهی هست

اینم بخونین:   بک لینک چیست؟چه تاثیری در بهینه سازی دارد؟

رپورتاژ آگهی چیه ؟ خرید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیه ؟ خرید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ چیه ؟ رپورتاژ آگهی چیه ؟

رپورتاژ آگهی چیه و چرا سئو کارا رپورتاژ رو به عنوان موثر ترین تکنیک واسه بهبود رتبه سایت در نتایج گوگل معرفی میکنند ؟

رپورتاژ آگهی معرفی خدمات و اجناس شما یا معرفی ویژگیای سایت شماست که به شکل خبر در سایتای خبری پربازدید منتشر میشه.

ضمنا رپورتاژ آگهی می تونه بصورت مصاحبه با مدیران مجموعه تهیه شه و مدیر روابط عمومی شرکت شما هرآنچه که واسه آگاهی رسانی خبری لازمه به خبرنگاران بگه تا در خبرگزاریا منتشر شه.

رپورتاژ آگهی می تونه ضمنا به شکل گزارشی از همایشا ، نمایشگاه و رویدادای مجموعه شما باشه .

این روش تبلیغات در ایران با عنوان رپرتاژ و رپورتاژ خبری هم شناخته میشه و در اروپا و امریکا با نام Digital Pr شناخته میشه .

 

خرید رپورتاژ آگهی

ویرلن بهترین انتخاب واسه خرید رپورتاژ آگهی در خبرگزاریای پربازدید

رپورتاژ

  • شرکت ویرلن بیشتر از ۲۰۰۰ رپورتاژ در سایتای خبری پربازدید منتشر کرده
  • شک نداشته باشین قیمت رپورتاژ خبرگزاریا در شرکت ویرلن پایین تر از تعرفه رپورتاژ خود خبرگزاری هاس که بدلیل همکاری ویرلن با تعداد بالا با این سایت هاست
  • تولید محتوای رپورتاژ آگهی در ویرلن رایگان است
  • هماهنگی مستقیم واسه پخش رپورتاژ در چندین سایت خبری خیلی پیچیده و زمانبره و همراه با هزینه های بالاتری هم هست ، درصورتی که با انتخاب ویرلن فقط لازمه با این شرکت واسه پخش اخبار هماهنگ کنین تا سریع و سادگی رپورتاژ هر سایت در تاریخ مورد نظرتون با هرینه مناسب تری منتشر شه
  • ویرلن مجری پخش رپورتاژ در تموم خبرگزاریای معتبر و ۱۰۰ سایت خبری پربازدید ایرانه
  • ویرلن ۷ سال سابقه اجرای تبلیغات اینترنتی ، سئو سایت و رپورتاژ اگهی واسه برندهای برتر رو داره
اینم بخونین:   تفاوت page authority و domain authority در چیست ؟

 

نکته قابل توجه اینه که کلا قیمت رپورتاژ آگهی نسبت به بقیه روشای تبلیغات اینترنتی مثل تبلیغات بنری و تبلیغات کلیکی پایین تره در صورتی که رپرتاژ بازخورد بهتری داره ( بدلیل اثر بالایی که بروی رتبه سایت در گوگل داره ) . پس رپرتاژ آگهی یا همون رپورتاژ خبری خیلی به صرفه تر از بقیه روشای تبلیغاتی و سئو است .

اثر رپورتاژ آگهی در سئو و بهینه سازی سایت

می دونید که لینکا اثر خیلی در رتبه بندی نتایج گوگل دارن. اگه این لینکا بصورت درست با رابطه موضوعی ، چگالی و روند مناسب ایجاد شن اثر خیلی خوبی روی سئو سایت خواهند گذاشت. علاوه بر موضوع اشاره شده رپورتاژ آگهیا اگه بصورت درست و بر اساس اصول بازاریابی محتوایی تولید شده باشن اثر خیلی مناسبی در افزایش کاربران خواهند گذاشت.

اثر رپورتاژ آگهی در جذب مشتری

با توجه به اینکه معمولا ریپورتاژ در سایتای با بازدید و قدرت بالا قرار داده می شه قاعدتا میشه بصورت ویژه ای روی جذب مشتری از این راه حساب کرد. علاوه بر این جذب مشتری از این راه باعث بازگشت سرمایه هم می شه.

مراقب کار و کاسبی خود باشین

توجه داشته باشین که نوشتن ریپورتاژ نیاز به تخصص در بخش تولید محتوا و ضمنا بازاریابی محتوا داره. اگه محتوای مناسب و برابر با کار و کاسبی شما در ریپورتاژ وجود نداشته باشه می تونه ضربه بزرگی به برندینگ وارد کنه.


Comments are closed.