تاثیر طرح های کپی بر کسب و کار شما و 7 راه برای سئو سایت بجای SSL

Written by 92 on فوریه 2, 2018 and posted in مقالات سئو - بهینه سازی سایت - بک لینک.

طرحای کپی چه تاثیری روی کار و کاسبی شما دارن؟

آموزش بهینه سازی سایت امروز به مبحث مهمی که قدمتی تاریخی در تاریخ هنر داره و تا قسمتی، جزیی جدا نشدنی در تموم دنیای تبلیغات حساب می‌شه می‌پردازیم:

“کپی”
کپی به شکل کلی به چند قسمت تقسیم می‌شه:
۱-استفاده مجاز و با آگاهی قبلی از صاحب اثر و استفاده از بخشی و یا کل اون به وسیله هنرمند
۲-الگو گیری از کارا هنری یا ادبی یا … و به یه جور خلاصه کردن از کارا
۳- استفاده غیر مجاز بی اجازه از خالق اثر و سرقت کلی طرح یا اثر ادبی و ثبت و استفاده از اون به نام خود

در کل کشورهای دنیا، کپی و استفاده غیر قانونی از کارا دارای پیگرد قانونیه و باعث مجازات‌هایی واسه افراد متخلف می‌شه.
ولی در ایران این قانون به شکل جدی پیگیری نمی‌شه و در عمل، اجرای اون با مشکل روبرو شدن.

آموزش بهینه سازی سایت

در ادامه چند طرح رو نگاه می کنین که در آماده‌سازی اونا عمل کپی انجام شده‌است:
IMG_7131پ IMG_7117 IMG_7118پپ IMG_7119پ IMG_7120پ IMG_7121پ IMG_7123 IMG_7124پ IMG_7125 IMG_7126 IMG_7127 IMG_7128 IMG_7129 IMG_7130طرح‌های غیر اصل علاوه بر عوض شدن دید مخاطب نسبت به برند، تا جایی فروش رو کاهش داده و در بعضی موارد به نابودی شرکت و ورشکستگی انجامیده‌ است؛ طرحایی که به دید طراحان می‌تونست کمپین تبلیغاتی موفقی رو رقم بزنه.

7 راه واسه سئو سایت بجای SSL

آموزش بهینه سازی سایت در صورتی که مطالب آموزشی سئو و بهینه سازی سایت رو دنبال می کنین چندی پیش گوگل مطلبی راجبه استفاده از قرارداد HTTPS بجای HTTP منتشر کرد و هم حالا استفاده از این قرارداد رو واسه سایتا یک امتیاز و یک امتیاز مثبت در نظر میگیرد.

اینم بخونین:   بهینه سازی برای موتورهای جستجو

قرارداد امنیتی SSL چیه؟

SSL

یا Secure Socket Layer راه حلی جهت ایجاد ارتباطات ایمن بین یک سرویس دهنده و یک سرویس گیرنده که به وسیله شرکت Netscape ارایه شده. SSL پروتکلیه که پایین تر از لایه کاربرد (لایه ۴ از مدل TCP/IP) و بالاتر از لایه انتقال (لایه سوم از مدل TCP/IP) قرار میگیره. امتیاز استفاده از این قرارداد، استفاده از موارد امنیتی تعبیه شده اون واسه امن کردن پروتکلای غیرامن لایه کاربردی مانند HTTP، LDAP، IMAP و… ه که طبق اون الگوریتمای رمزنگاری روی داده های نپخته (plain text) که قراره از یک کانال ارتباطی غیرامن مثل اینترنت عبور کنن، اعمال می شه و پنهونی ماندن داده ها رو در طول کانال انتقال تضمین می کنه.

آموزش بهینه سازی سایت

 

ما همیشه بدنبال راه ها و روشای جدیدی که گوگل معرفی میکنه هستیم تا با افزایش بازدید سایت خود به هدفی که به دنبال اون هستیم برسیم.سئو خوب ترکیبی سالم از همه چیزه. راه های بهتر و مناسب تری بجای استفاده از قرارداد HTTPS هست که در این مطلب به اونا اشاره می کنیم

۱٫آدرسای همگام و یکتا صفحات

این به اون معناست که آدرسی که کاربران نگاه میکنند ، آدرسی که شما در لینک داخلی سایت استفاده می کنین و لینکایی که در نقشه سایت شما وجود دارن باید برابر و برابر باشن.اشتباه رایجی که هست اینه که علاوه بر استفاده از لینک canonical آدرس دوم هنوزم در نقشه سایت هست. اگه یک لینک بروزرسانی شد مابقی اونا هم بروزرسانی شن.

 

در این مورد باید توجه کنین آدرسایی واسه صفحات و مطالب خود انتخاب کنین که خزندهای موتورای جستجو آدرساتون رو پیدا و اونا رو خیلی آسون بتونن بخونن.بجای عدد از کلمات استفاده کنین.بجای UnderLine از Dash استفاده کنین.در صورت امکان از Subdomain استفاده کنین.

اینم بخونین:   چرا ما بهینه سازی را با قیمت ارزان انجام می دهیم؟

۳٫واقعیت ، مطالب و محتوا در ارتباط و غنی ، “کپی ممنوع”

ممکنه صفحاتی که مطالب کپی قرار می دن و بازدید زیادی دریافت میکنند دیده باشین اما هویت اونا بزودی پیش موتورای جستجو معلوم می شه.این سایتا مطالب واقعی قرار نمی دن بلکه مطالب کپی شده رو پخش می دن.در مطالب خود به نکات زیر توجه کنین : هر مطلب میانگین ۳۰۰ کلمه باشه. در هر مطلب ۳ تا ۵ کلمه کلیدی قرار بدید و ۵ لینک داخلی درون هر مطلب به کار ببرین.

۴٫متن زنده در بالای صفحه

خزنده موتورای جستجو صفحات رو به شکل خطی می خونن.
متن زنده ، در یک Div مخفی نیس ، در پیوند به صفحات دیگه مخفی نیس ، بهترین محتوایی هست که می تونین داشته باشین.متنیه که موتورهای جستجو بوسیله اون می دونه چه جوری سایت شما رو رتبه دهی کنن. اگه یک خزنده قبل از خوندن متن اصلی مثلا ۱۰۰ لینک و ۵۰ عکس رو ببینه به نظر اون این لینکا و عکسا از محتوای شما مهم تر هستن.پس محتوای خود رو در بالای صفحه قرار بدید.

آموزش بهینه سازی سایت

۵٫لینکا

خیلی راحت س!.Link Building هیچ وقت نخواد مرد. سایتی خوبه که لینکای با کیفیت ورودی از سایتای در ارتباط دریافت کنه. شما با داشتن محتوای مفید و غنی خیلی آسون می تونین از این گزینه استفاده کنین و به سئو سایت خود سرعت ببخشین.

۶٫تگای عنوان صمیمی

توجه کنین که این به معنی این نیس که کلمات کلیدی خود رو در تگای عنوان ( Title) قرار ندین. شما هنوز به وجود کلمات کلیدی در تگ عنوان خود نیاز دارین و این رو باید یکی از اولین کارهای خود در نظر بگیرین ، اما فقط یک یا دو کلمه کلیدی.مثلا فرض کنین تگ عنوان این مطلب به شکل ” سئو ، بهینه سازی ، بهبود سئو ، آموزش سئو” باشه بهتره یا ” ۷ راه واسه بهبود سئو سایت بجای استفاده از SSL ” ؟ در عنوان دوم کاربر وقتی لینک صفحه ما رو در نتایج موتورای جستجو میبینه دقیقا میدونه این مطلب در چه موردیه و به اون کمک می کنه یا نه! اما در لینک اول دقیقا محتوای صفحه مشخص نیس.

اینم بخونین:   بهینه سازی فروشگاه اینترنتی و تاثیر نرخ کلیک در بهینه سازی سئو سایت

۷٫افزایش سرعت بارگذاری سایت

اگه سرعت بارگذاری سایت شما آهسته باشه ، زمان زیادی طول میکشه تا خزندهای موتورای جستجو به محتوای سایت شما دسترسی پیدا کنن.علاوه بر اون کاربران هم منتظر ماندن واسه بازدید صفحه ای که بارگذاری اون زمانی طولانی نیاز داره  رو نمیپسندند و احتمال ترک اون صفحه و سایت خیلی زیاد می شه. سعی کنین خطاای درون کدای خود رو پیدا و اونا رو رفع کنین.این کار علاوه بر افزایش سرعت به بهتر شدن کارکرد خوندن محتوای سایت شما به وسیله خزنده موتوهای جستجو کمک میکنه.