تبلیغات اینترنتی و تلاش برای خرید رپورتاژ آگهی

Written by 92 on فوریه 9, 2018 and posted in بک لینک، رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک.

همه ما خوب می دونیم که تبلیغات اینترنتی و سعی واسه خرید رپورتاژ آگهی از اهمیت خیلی بالایی برخورداره. اما این فعالیتا بعضی وقتا می تونن در این الگوریتمها خیلی خسته کننده و در مواردی خیلی سخت و طاقت فرسا باشن و در بیشتر مواقع این نوع تولید لینک باعث از دست دادن رتبه و هزینه باشه.

در این مقاله می خوایم تا چارچوبی رو به شما معرفی کنیم تا با استفاده از اون بتونین فعالیتای تولید لینکتان رو راحت تر کنین.

حالا می خوایم به بررسی این موضوع بدیم که چطوری میشه تلاشای تولید لینک رو اولویت بندی کرد و چطوری از موقعیتای موجود بهترین استفاده رو برد. این موضوع یکی از بزرگترین چالشای بازاریابا و متخصصان سئو به حساب میاد، چون تولید لینک یک فعالیت پر استرس و دلهره آوره. شروع به کار واسه تولید لینک موضوع پیچیده ایه و هنگامی که کار تولید لینک شروع شد خیلی سخته که واسه اون یک روش ی سیستماتیک و موافق با شرایط طراحی کرد تا تولید لینک کمی آسون تر شه. به همین دلایل در این مقاله می خوایم تا کمی راه رو واسه شما روشن کنیم تا کمی راحتتر به تولید لینک بدین.(البته بدونین که بهینه سازی سایت باید در اولویت کار باشه و طبق آخرین به روز رسانیا پیش برید.)
قدم اول : روی لینکای با پتانسیل بالا و مهم سرمایه گذاری و هدفگذاری کنین
در قدم اول باید اهداف سئو رو با دلایل تولید لینک واسه سایتتون گره بزنین. مطمئنا واسه تولید لینک دلایلی دارید. واقعا شما یکی از این ۵ موردی که در ادامه به اون اشاره می شه رو انجام میدید. ممکنه موارد دیگری رو هم بشه به این لیست اضافه کرد اما این موارد هم به نحوی با ۵ مورد زیر در رابطه خواهند بود.
الف ) کسب رتبه بهتر واسه یک کلیدواژه خواص.

شما سعی می کنین که لینکایی دریافت کنین که به یک صفحه مشخص از سایتتون اشاره کنن و از یک انکر تکست خاص بهره بگیرن تا اینکه رتبه اون صفحه بهبود یابد.
ب ) شما سعی می کنین تا قدرت رتبه بندی یک دامنه، یک سایت، یک زیر دامنه از اون سایت و یا یک زیر شاخه از اون سایت رو بهبود بدید. گوگل از بعضی ملاحضات خواص و جداگونه واسه طبقه بندی زیر دامنها و زیر پوشها استفاده می کنه. از اینرو ممکنه سعی کنین تا واسه بخشای مختلف سایتتون لینک جذب کنین تا اون بخشا رو بهبود بدید؛

درست مثل مورد الف، اما حتما نیاز نیس که واسه یک آدرس مشخص لینک جذب کنین و اگه به هر نحوی و واسه هر بخشی از سایت لینک جذب شه قدرت دامنه شما بهبود پیدا میکنه و کلا همه بخشا بطور نسبی پیشرفت می کنن.
پ) ارسال ترافیک مهم از صفحات رتبه بندی شده. ممکنه لینکی که قصد بهبود اون رو دارین یک لینک no follow باشه یا تاثیری بر رتبه بندیا نداشته باشه – JavaScript بوده و یا یک لینک تبلیغاتی و یا شبیه اینا باشه – اما این لینکا واسه شما بازدید کنندگانی رو فراهم می کنن که امکان داره ازتون خرید کنن و یا به نحوی شما رو تقویت کنه و به شما کمک کنن که به اهداف تجارتتان نزدیک تر شید.
ت ) بهبود قدرت موضعی و محلی . واسه یک کلید واژه یا یک موضوع خواص سایت نیاز به افزایش قدرت داره. حالا سایت مورد نظر در بخش این موضوع، سایت اثر گذاری نیس، (حد کم از دید گوگل اینطور نیس). اگه تعدادی لینک در این بخش دریافت شه به گوگل و ضمنا به مشتریان و بازدیدکنندگان اثبات می شه که این سایت در بخش مورد نظر اثر گذاره.
ه ) قصد دارین تا میزان بازدید سایت رو به خاطر تقویت سایت بالا ببرین و مخاطبای با ارزشی جذب کنین. حضور در شبکه های اجتماعی و سایتایی که اجناس رو با ارائه دهندگانشان به نمایش می ذارن و همه مسیرایی که شما رو به عنوان یک گزینه به مخاطب ارائه می کنن، در این گروه قرار داره. این کار باعث می شه که کاربران اجناس و خدمات شما رو بررسی کنه و در صورتی که از اونا راضی باشن بصورت خودکار تجربه استفاده از خدماتتون رو با بقیه به اشتراک می ذارن و به این راه دامنه سایتتون رو قوی تر می کنن.
خیلی خوب، تا اینجا اهداف تولید لینک مشخص شد.
قدم دوم : محاسبه احتمال اینکه تا چه میزان لینک هدف گیری شده در جهت اهداف تعیین شده
اینجا می خوایم حدس بزنیم که تا چه حد احتمال داره که لینک هدفگیری شده واسه صفحه مورد نظر ما ارزش آفرینی کنه. این موضوع به دسته ای از دید ها و قضاوتای مختلف بستگی داره.
شما می تونین معیاری عددی رو واسه حدس خود در نظر بگیرین. مثلا به لینکایی که خیلی کم ارزش هستن عدد ۰ رو اختصاص بدید و به لینکای عالی نمره ۱۰ بدین. از طرف دیگه می تونین یک دسته ملاک مشخص تعریف کنین و به وسیله اونا لینکا رو مورد آزمایش قرار بدید. معیارایی مثل قدرت دامنه ، رابطه محتوا، قدرت صفحه و … .
شما می تونین این سوالات رو مطرح کنین :
√ این لینک یک لینک nofollowه یا follow ؟
√ این لینک از انکر تکستی که در نظر شماست استفاده می کنه و شما در انکر تکست اون حق دخالت ندارین؟
√ این لینک واسه شما ترافیک مستقیمی به همراه داره؟
اگه جواب به همه این سوالات مثبت باشه، می تونین این لینک رو به عنوان یک لینک پر قدرت در نظر بگیرین. این لینک از یک انکر تکست خوب برخورداره، واسه شما ترافیک مناسبی ایجاد می کنه و از طرفی یک لینک follow بوده و رابطه اون با سایت شما خیلی بالاست. پس می تونین به این لینک نمره ۱۰ بدین.
ضمنا ممکنه لینک مورد بررسی لینک خوبی نباشه. ممکنه قدرت لینک کم باشه. ممکنه یک لینک follow باشه اما همخوانی خوبی با سایت شما نداشته باشه. ممکنه شما هیچ کنترلی بر انکر تکست اون لینک نداشته باشین و فقط از برند شما به عنوان انکر تکست استفاده شده باشه. نشونه که این لینک واسه شما ترافیک مناسبی فراهم نمی کنه. پس میشه به این لینک امتیاز ۳ یا حتی کمتر داد.
پس از آزمایش رپورتاژ آگهی باید به سوالاتی در مورد محلی که این لینک به اونجا برگشت میده جواب بدین :
این صفحه بهترین صفحه در سایت شما واسه لینک مورد نظره؟ اگه اینجور باشه می تونه امتیاز لینک رو بالا ببره و اگه اینجور نباشه کمی از امتیاز اون کم می کنه.
این لینک همخوانی خیلی بالایی با موضوع صفحه و موضوع سایتتون داره؟ اگه اینجور نیس بهتره تغییراتی رو در اون اعمال کنین و یا در اون تغییر راه بسازین.
واسه جذب این لینک نیاز به پذیرش خطر خواصی هست؟ اگه این لینک بطور پنهون لینک با ارزشی باشه اما از یک صفحه خطری ارسال می شه، می تونه کمی ارزش خود رو از دست بده.
این به شما بستگی داره که برنامه دریافت لینکتان رو تا چه میزان خطری طراحی کنین. اما پیشنهاد من اینه که تا حد ممکن از مخاطرات این زمینه دور بمونین.
قدم سوم : مشخص کردن اولویتا
در قدم بعدی باید اولویتای خود رو طوریکه بیان می کنیم مشخص کنین. باید مشخص شه که با دریافت این لینک کدوم اهداف محقق می شه. شما باید حدس بزنین که تا چه میزان ممکنه لینک مورد نظرتون رو دریافت کنین و هرچه در دریافت لینک خبره تر شید حدس شما به واقعیت نزدیکتر می شه. شما می تونین به لینکا از ۱۰ نمره هر امتیازی رو اختصاص بدید و یا با توجه به دارا بودن یا نبودن معیارای مشخص در یک برگه لینکا رو آزمایش کنین.
پس از اون شما می تونین کار اولویت بندی رو شروع کنین. شما می تونین این اولویت بندی رو با استفاده از یکی از چند راه حل ممکن اجرا کنین. شما می تونین از ترکیب چند راه حل هم استفاده کنین، تا اینکه شانس موفقیت در دریافت لینک و یک حدس مهم رو بالا ببرین. ممکنه اهداف مختلفی رو دنبال کنین و به دنبال اون راه حل اولویت بندی دریافت لینک مختلفی هم داشته باشین.

اینم بخونین:   پیج آتوریتی و دامین آتوریتی چیست؟ Page Authority

ممکنه بگید که مورد (الف) خیلی واسه شما مهم تر از مورد (پ) است. پس در راه حل اولویت بندی لینکا، مواردی که مورد (الف) رو ارضا می کنه در رتبه های بالاتری از موارد (پ) قرار میگیره. با این روش می تونین لیست اولویت هاتون رو منظم کرده و همه اولویتا رو مشخص کنین. حال از بالای لیست شروع به آزمایش فعالیت هاتون کنین. بررسی کنین که لینکایی رو که خواسته اید دریافت کردین یا نه و به همین روش کار رو ادامه بدید.
این روش، کار تولید لینک رو از یک روش ی خسته کننده، خسته کننده و نامشخص به روندی تبدیل می کنه که در اون نه تنها شما می تونین اون رو دنبال کنین بلکه می تونین کاری کنین که بقیه هم این روند رو دنبال کنن. این موضوع خیلی مهمه چون تولید لینک یا همون خرید بک لینک یکی از مهمترین بخشای سئو هستش و بازم از ارزش بالایی برخورداره. تولید لینک نیاز به کارا عملی داره. شما می تونین از کمک بقیه در جلو بردن اهداف کارتون بهره بگیرین. می تونین یک کارآموز استخدام کنین و به اون مبانی کار رو آموزش بدید. با تیم روابط عمومی شرکتتون همکاری کنین و به اونا اهدافتون رو توضیح بدید. از چندین نفر بخواهید تا برگه اولویت بندی کارتون رو بین همه همکاران تقسیم کنه تا همه تیمتون بدونن که در قدم بعدی می خواین چه روش ای رو دنبال کنین. این کار خیلی کمک کننده س.
آخر لازمه اشاره کنم که ما مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما درباره روشای تولید لینک، اولویت بندیا، اهداف، نتایج مفیدی که نگاه کردین و معیارهایی که به کار برده اید هستیم. چه بسیاره که سایتهایی با هزینه های سنگین اقدام به رپورتاژ اگهی دادن و تولید لینک کردن بی تجربه کافی کرده ان و وقت خود و هزینه خود رو به باد دادن .

c class ip بک لینکا
c class ip بک لینکا

می دونید که ، هر سایت دارای یک IPه.سایتایی که IP اختصاصی ندارن ممکنه IP اونا با IP ده ها و صدها سایت دیگه برابر باشه.شما می تونین با باز کردن command prompt ویندوز خود (Start>cmd.exe)  و تایپ ping sitename که sitename آدرس دامنه مد نظره، IP سایت مورد نظر رو تشخیص بدید.

اینم بخونین:   راه های رپورتاژ آگهی و نحوه افزایش فروش

هر IP از ۴ بخش ۳ حرفی(۳ عددی یا کمتر) تشکیل شده که با نقطه جدا می شه.IPا حالا دارای دو ورژن ۴ و ۶ هستن.IPایی که ما با اونا سرکار داریم IPای ورژن ۴ هستن (۴ بایتی – ۳۲ بیتی) .مثل (۱۷۸٫۲۰۳٫۲۵٫۳).

هر بخش از IP یک Block است. و مثلا ۱۷۸٫۲۰۳٫۲۵٫۳ دارای ۴ بخش است که از طرف چپ بخش A با عدد ۱۷۸ شروع می شه و به ترتیب به طرف راست، عدد ۲۰۳ بخش B و عدد ۲۵ بخش C و عدد ۳ بخش Dه.بخش A و B به بخش Network IP و بخش C و D به Host IP معروف هستن.سایتایی که روی یک سرور یا یک محدوده از سرورها هستن، دارای C Class IP یکسانی هستن.یعنی کلاس C اونا یکسانه.در مقاله blog network درباره ضرر برابر بودن IPای بک لینکا گفتم.حالا، کار به جای باریک تر کشیده می شه و IP که هیچ! C Class IP بک لینکا هم مهم هستن!

گوگل و موتورهای جستجو، به C Class IP بک لینکاتون توجه می کنن.در حالت عادی یک سایت، که دارای لینکای طبیعیه، از سایتای مختلفی با C Class IPای متفاوت لینک داره. اگه شما جای گوگل بودین، سایتی که بک لینکش، از IPا یا C Class IPای خاص، است، رتبه بهتری می دادین یا سایتی که از سایتایی با C Class IPای متفاوت دارای بک لینکه؟

گوگل خوب میدونه،خیلی از کلاه سیاه کاران و وب مستران و سئوکاران مبتدی، مجموعه ای بک لینکا روی یک سرور یا روی یک C Class IP دارن.بنابر این با کم شدن شدین اثر بک لینکایی که روی C Class IP هستن، میدون رو واسه لینکای مصنوعی تنگ کرده.استفاده ازچنین سایتایی واسه بک لینک پیشنهاد نمی شه.به طور قطع نمیشه گفت که این بک لینکا بد هستن.اما دارای ریسکه و دست کم، اگه خطر نداشته باشه، ممکنه اون بازدهی و اثر که فکر می کنین نداشته باشه و یا بقیه بک لینکای واقعا طبیعی شما رو بی اثر تر کنه.چون این لینکا، اگه فت و فراوون استفاده شه، لکه ای سیاه در بین بک لینکای شماست و چشم گوگل رو به عملکرداتون حساس تر می کنه.

اینم بخونین:   اشتباهات رایج در مورد بک‌لینک

لازم به ذکره شرکتهای هاستینگ خارجی زیادی هست که با نام Seo Web Hosting به شما هاستایی با C Class IP متفاوت و البته قیمتی بیشتر ارائه میکنند.

 

به بیان بهتر و و راحت تر، بهتره که بک لینکاتون، از C Class IPای مختلفی داشته باشن.یعنی مربوط به یک هاستینگ و سرویس دهنده نباشن.به عبارت کامل تر و دقیق تر، سه Block اول IP یعنی A و B و C اونا برابر نباشه.