حذف برچسب mobile friendly در نتایج گوگل

Written by 92 on فوریه 10, 2018 and posted in بک لینک، رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک.

حذف برچسب mobile friendly در نتایج گوگل

برچسب گوگل mobile friendly

گوگل اخیرا گفته شاید برچسب mobile friendly که در نتایج گوگل موقع جستجو با گوشی موبایل نشون داده می شه به زودی حذف میشه.البته این موضوع بدین معنی نیس که الگوریتم mobile friendly نابود می شه .

فقط معنیش اینه که این برچسب دیگه در نتایج نشون داده نمی شه.

در این اعلامیه گوگل اعلام کرد که الان 85 درصد از وب سایتها در نتایج گوگل موبایل فرندلی هستن و واسه موبایل مناسب هستن یا رسپانسیو هستن پس تصمیم گرفته شده که این برچسب از نتایج حذف شه .

نمایش این برچسب در نوامبر 2014 رسما شروع شد .

اگه واسه سایت خود در نتایج گوگل این برچسب رو نمی ببینن احتیاجی به نگرانی نیس . شما می تونین موبایل فرندلی بودن سایت یا رسپانسیو و واکنش گرا بودن سایت خود رو از راه وسیله تست نسخه موبایل در گوگل وبمستر بررسی کنین .

لینکای اکسترنال نوفالو

فرق لینکهای نوفالو با اکسترنال نوفالو

امروز هم میخوام این موضوع رو بررسی کنیم که لینکهای اکسترنال نوفالو چه لینکهایی هستن . میشه گفت بیشتر این لینکها رو در قسمت نظرات سایتهای وردپرسی دیده اید . بعضی وقتا ها من دیدم یک ایده غلط در مورد این لینکا هست که میگه این لینکها بی اثر تر از لینکهای نوفالو هستن .

 

اصلا اینطور نیس تقریبا میشه گفت از نطر ساختاری فرقی بین لینکهای نوفالو با اکسترنال نوفالو نیس. در بعضی افزونهای وردپرسی تنظیم ها به طوری انجام می شه که اعلام می کنه به لینکهای خارجی (اکسترنال) خاصیت نوفالو بده .

حال اینکه لینکهای نوفالو در لینک بیلدینگ اثر داره یا نه بحث متفاوتی هست.

اینم بخونین:   بک لینک فالو رایگان ترکیبی از سایتهای gov و edu

به نظر من و خیلیای دیگه لینکهای نوفالو تاثیری در افزایش رنک گوگل دارن . البته اثر اونا خیلی کمتر از لینکهای فالوه.

گوگل در سئو دروغ می گه ؟

گوگل دروغ میگه؟

واقعا شاید واسه خیلی از سئوکارها سوال باشه که گوگل در اصول و قوانین سئو بزرگ نمایی می کنه یا نه .

میخوام به بعضی فاکتورهای مهم گوگل در سئو بدم .

 

میزان بازدید –  bounce rate – time on site و …

خیلی از مدریان سایتها حساب گوگل وب مستر و یا گوگل آنالیتیک دارن . و گوگل میتونه از راه این اکانتها به بررسی سایت شما بپردازه و تعداد بازدید کاربران , میزان ماندن توی سایت , bounce rate ,رفتار کاربران و خیلی چیزیای دیگه رو بفهمه .

اما یک نکته جالب , همه سایتها و وبلاگها حساب گوگل وبمستر یا آنالیتیک دارن ؟

پس گوگل چه جوری میتونه بی اینکه شما به گوگل دسترسی بررسی جزئیات سایت رو بدین جزئیاتی مثل تعداد بازدید و … رو بفهمه ؟

جواب اینه : گوگل اگه شما حساب وبمستر یا آنالیتیک نداشته باشین و یا هیچ دسترسی دیگری به گوگل ندین اصلا نمیتونه اطلاعات دقیقی مثل بازدید و … رو از سایت شما بدست بیاره .

حال یک سوال مطرحه : واقعا موارد اشاره شده واسه سئو مهمه ؟ یا اصلا مهم نیس ؟ یا فقط کسائی که حساب وبمستر و آنالیتیک دارن این موارد هم برایشون در ملاکای رتبه بندی به وسیله گوگل در نظر گرفته میشه ؟

به نظر من نمیتونه گوگل بی عدالتی کنه و بین سایتها فرق بذاره و واسه بعضی سایتها بعضی عوامل رو در نظر بگیره واسه بقیه در نظر نگیره . اما از اونجایی که کار گوگل معلوم نیس نمیشه خیلی در مورد این مسائل به قطع صحبت کرد.

اینم بخونین:   بک لینک چیست ؟ + تفاوت بک لینک فالو ، نوفالو و حتی دوفالو

من این موارد رو نگفتم که اعلام کرده باشم گوگل متوجه روشهای غیر اصولی نمیشه و روشای غیراصولی سئو خوبه .میخوام بگم بیاد منطقی تر در مورد گوگل فکر کنیم.

و البته یادتون باشه همیشه راههای اصولی خیلی بهتر هستن.