خدمات بهینه سازی سایت

Written by 92 on ژانویه 31, 2018 and posted in مقالات سئو - بهینه سازی سایت - بک لینک.

سئو چیه ؟

معنای کلمه ای سئو SEO به معنای بهینه سازی سایت واسه موتورهای جستجو گوناگونه. به راهکارهایی که به شکل مستقیم و یا غیر مستقیم به وسیله سئو کاران به جهت بالابردن رتبه سایت شما در بین موتورهای جستجو به ویژه گوگل اجرا میشه ، سئو و بهینه سازی سایت گفته می شه.
اما این فقط معنای کلمه ای سئو هستش و خدمات سئو در حد همین جمله تموم نمی شه، بلکه این نقطه از بهینه سازی سایت تازه شروع کار سئو سایت شما حساب میشه و تعاریف مختلف سئو و دید های مختلفی که نسبت واسه سئو هست و البته تکنیکایی که واسه سئو سایت اعمال میشه می تونه باعث صعود و یا نزول سایت شما شه، پس از همون اول کار سئو لازمه که آگاه باشین سئو سایت خود رو به افراد تازه کار در خدمات سئو نسپارید. همه رقیبان شما واسه رسیدن به جایگاهی برتر در بین موتورهای جستجو و افزایش درآمد شعبه آنلاین کسب و کارشون با شما رقابت میکنند وکسب وکاری پیروز میشه که بهترین جایگاه صفحه اول نتایج جستجوهای کاربران در بین سایتهای در ارتباط رو کسب کنه . اینجاست که اهمیت سئو مشخص میشه و این سوال مطرح می شه که

خدمات سئو سایتچرا سایت ما از همون مراحل ابتدایی طراحی نیاز به سئو داره ؟

میلیون‌ها کاربر از موتورهای جستجو واسه بررسی و پیدا کردن اجناس و خدمات مورد نیاز خود استفاده می کنن. باید گفت یک سایت پس از طراحی بی بهینه سازی در نتایج جستجو نشون داده نمی شه بلکه با بهینه سازی ساختار سایت و روبروی دید کاربران واقع شدن می تونه ترافیک دلخواه و هدفمند رو کسب کنه.
اهمیت خدمات سئو سایت اونجا نمایان می شه که پنج پیشنهاد بالاتر در صفحه نتایج جستجو بیشترین توجه کاربران رو به خود جلب می کنن و بی شک پنج سایت اول نتایج جستجو به وسیله کاربران انتخاب می شن . هرچه در رتبه‌بندی نتایج جستجو در جایگاه بالاتری باشین ، بازدیدکننده و مشتری بیشتری رو دارید.

بهینه سازی وب

روزانه صدها سایت جدید به دنیای اینترنت اضافه می شه و همه این وب سایتا با اهداف مشخص و برنامه ریزیای ویژه ای به وجود میان اما خیلی از این کسب و کارهای آنلاین بازنده میدون رقابت میباشند چون از دید موتورهای جستجو به دور مونده ان. با توجه به حجم زیاد اطلاعات به یاد ماندن آدرس سایت شما و مراجعه به اون تقریبا چیزی ناممکن شده و باید توقع داشت حتی واسه پیدا کردن نام شما هم جستجو صورت پذیرد.

بهینه سازی سازی سایت یا سئو با هدف رابطه هرچه بیشتر بین کدهای موجود در سایت و خزندهای موتورهای جستجو انجام میشه و سعی همیشه بر اون هستش تا صفحات مختلف یک سایت با کلمات کلیدی مورد هدف جستجوگران در رتبه های اول جستجو بگیره.

روزانه حدوداً 4 میلیارد جستجو در گوگل انجام میشه ، حال زمان اون رسیده که بررسی کنین از این میزان جستجو سایت شما چه سهمی داره شما روزانه صدها بازدیدکننده از طرف گوگل دارین ؟ اگه اینجور نیس می تونین از متخصصان بهینه سازی این مجموعه بهره ببرین.

اینم بخونین:   سایت خود را یک بار بهینه سازی کنید و سپس بنشینید درآمد خود را بشمارید!!!

در صورتی که قصد دارین در کار و کاسبی آنلاین خود موفق باشین می تونین از امکانات زیر بهره ببرین :

  • آنلایز سایت شما
  • آزمایش کلمات کلیدی منتخب و ارائه کلمات جدید
  • ارائه مشاوره نحوه اجرا سایت بهینه
  • استفاده از سرویسای افزایش رتبه سایت
  • امکان ثبت تبلیغات گوگل (Google AdWords)
  • ارائه سرویسای Onsite SEOو Offsite SEO
  • تولید محتوای بهینه واسه سایت و پرتال

هنوز باورای اشتباه و پوسیده ای در مورد سئو هست که شاید اگه در سال ۲۰۰۲ زندگی می کردین می تونستید از این تکنیکا واسه جذب بازدیدکننده ی بیشتر از راه موتورهای جستجو استفاده کنین. اگه یک سایت فروش دوربین داشتین با استفاده ی از کلمه کلیدی «دوربین» در محتوای صفحات خود می تونستید در نتایج جستجو خودی نشون بدید.  اما الگوریتمای موتورهای جستجو در سالای گذشته دستخوش تغییرات زیاد و مهمی شدن. اولین تغییر مهم در الگوریتمای گوگل در سال ۲۰۰۳ بود. تغییری که «بوستون» نام گرفت. اما شاید شروع تغییر و تغییر در الگوریتمای گوگل «فلوریدا» بود. این بروزرسانی باعث شد…

به قول معروف یک شبه هزاران سایت رنکینگ خود در نتایج جستجو رو از دست بدن.«فلوریدا» تکنیکای «کلاه سیاه» و استفاده ی بیشتر از حد کلمات کلیدی در محتوای سایتا یا Keywork Stuffing  رو هدف گرفته بود. حال شما تصور کنین که امروز، در سال ۲۰۱۴ هنوزم هستن سایتایی که از این روش ها استفاده می کنن و توقع دارن در رتبه های اول گوگل باشن و به وسیله گوگل تنبیه یا Penalize نشن!

موتورهای جستجو حالا از صدها سیگنال واسه امتحان کیفیت و رتبه بندی سایت شما استفاده می کنن. سئو فقط تحقیق کردن در مورد کلمات کلیدی و استفاده ی بیشتر از حد از این کلمات در تیتر و محتوای صفحات نیس. دیگه نمی شه فقط با استفاده از کلمات کلیدی در محتوا و تیتر صفحات و بک لینکای زیاد مورد علاقه گوگل بود. کلمات کلیدی، بک لینکا و متاتگا دیگه به تنهایی مهم نیستن.

با پخش بروزرسانی مرغ مگسخوار، گوگل درک بهتری از کل کلمات پیدا کرده. گوگل سعی می کنه جملات و معنی اون رو بفهمد. چون که این نوع جستجوا از سال ۲۰۰۵ تا به امروز افزایش زیادی داشته. کاربران از گوگل سوال می کنن. از گوگل راهنمایی می خواهند. گوگل هم تموم سعی اش بر اینه که بهترین نتیجه و بهترین جواب رو به کاربران اش بده. گوگل وقتی سایت شما رو دوست داره که شمام بهترین جواب رو به سوالات کاربرانش بدین. پس بذارین اینجا یکی دیگه از باورهای غلط در مورد سئو رو بررسی کنیم.

 

– کمه کم باید یک کلمه کلیدی در تیتر مطالب‌مون داشته باشیم؟

اینم بخونین:   پول در چه سایتهایی است و چگونه با سئو میتوان بدست آورد؟

نه! واقعاً احتیاجی نیس حتماً یک یا چند کلمه کلیدی رو به هر زحمتی شده در مطالب خود بگنجانید. تیتر مطلب شما باید طوری باشه که زمانی که کسی در بخش ی موضوع مطلب شما جستجو می کنه و یا از گوگل سوالی می پرسد، جواب خود رو در تیتر مطلب شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل نگاه کنه و با یک کلیک وارد سایت شما شه. به سوالا جواب بدید نه به روباتای گوگل! واسه کاربران بنویسید نه واسه روباتای گوگل!

 

– نوشتن هر مطلب فرمول خاصی داره و باید تعداد خاصی کلمه در اون وجود داشته باشه.

نه. شما از هر نویسنده ای بپرسید هیچ فرمول دقیق و خاصی واسه این موضوع به شما ارائه نخواد داد. اگه شما فرمولی به تولید محتوا نگاه کنین و درگیر این موضوع باشین که محتوای شما شامل چه تعداد کلمه، جمله، و پاراگرافه و اینکه چه تعداد کلمات کلیدی در اون هست اون مطلب بی تعارف به درد خودتون می خوره و قرار نیس مشکلی رو حل کنه. شما دارین واسه روباتا محتوا تولید می کنین نه واسه کاربر. توجه داشته باشین که در طول سالیان گذشته هر چقدر الگوریتمای موتورهای جستجو دچار تغییرات شدن اما محتوا هنوز بالاترین ارزش رو داره. پس محتوای مهم تولید کنین. محتوایی که کاربر دوست داشته باشه اون رو با بقیه به اشتراک بزاره. بذارین کلمات کلیدی به شکل طبیعی بین محتوای شما جاری شه. تو ذهن خود فرمول نسازید.

 

– در آخر فقط رنکینگ در نتایج جستجو مهمه.

واقعاً؟ اگه کمی به این موضوع فکر کنیم متوجه خواهیم شد که در آخر این فقط رنکینگ سایت نیس که دارای اهمیته. فرض کنین سایت شما با کلمات کلیدی مورد نظر در صفحات اول نتایج جستجو نشون داده می شن و ترافیک ورودی زیادی دارین اما هنگامی که به نرم افزار بررسی و بررسی سایت خود مراجعه می کنین میفهمید که میزان پرش یا Bounce Rate سایت شما بالای هفتاد درصده. یعنی بیشتر از ۷۰ درصد بازدیدکنندگان سایت شما به محض بازدید از سایت شما یا از سایت شما خارج شدن یا به نتایج جستجو برگشته ان. وقتی کاربر بعد از بازدید از سایت شما و بی بازدید از صفحات سایت شما به نتایج جستجو برگرده به اون Pogo-Sticking گفته می شه که می تونه واسه موتورهای جستجو یک سیگنال منفی از طرف سایت شما باشه. چون شما نتونستید مشکل کاربر رو حل کنین و کاربر واسه جستجوی بیشتر و پیدا کردن جواب مناسب دوباره به صفحه جستجو بازگشتهه. بازم لازمه تاکیدی داشته باشم روی محتوای با ارزش و با کیفیت، سرعت بارگذاری و تجربه کاربری خوب. پس به رتبه هایی که در صفحات نتایج جستجو دارین دلتون رو خوش نکنین.

بازگرداندن نتایج با کیفیت، محتوای با کیفیت می خواد. علاوه بر محتوای با کیفیت، سیگنالایی مثل تجربه کاربری خوب، ساختار استاندارد، سرعت بارگذاری سایت، فعالیت در شبکه های اجتماعی، بک لینکای با کیفیت و صدا سیگنال دیگه در این نتایج موثر هستن.

اینم بخونین:   بهینه سازی کلاه سیاه و سفید چیست؟

همیشه این رو در نظر داشته باشین که گوگل الان از الگوریتم یادگیری ماشین یا Machine Learning Algorithm استفاده می کنه و با استفاده از اون تونسته به پیشرفتای زیادی در خیلی از فعالیتای خود دست پیدا کنه. تموم قسمتای سایت شما از کدای اچ‌تی‌ام‌ال و سی‌اس‌اس گرفته تا فایلای جاوا اسکریپتی که استفاده می کنین به همراه محتوای سایت شما، مثل قطعات یک پازل زیر ذره بین کنار همدیگه قرار می گیرن و از فیلتر الگوریتمای پیچیده ی گوگل عبور می کنن. پس سعی نکنین گوگل رو گول بزنین. واسه کاربر محتوای با ارزش تولید کنین.

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایتموتورهای جستجوی Google, Yahoo, AltaVista , MSN , Ask Jeevs و … , مثل مهمترین منابع ترافیک سایت هستن. تنها موتور جستجو گر محبوب گوگل , روزانه با بیشتر از ۱۶ میلیارد کلیک , میلیونها کاربر رو به طرف سایتهای جورواجور سرازیر می کنه. آمار نشون دهنده اینه که ۹۰% از کاربران واسه یافتن سایت مورد نظر خود , اطلاعات رو از موتورهای جستجو می جویند و البته پیدا میکنن. بدین منظور روشای متنوعی در هر چه بیشتر شناخته شدن سایت شما ، بهینه سازی سایت ، تبلیغ در صفحه اول گوگل ، افزایش ترافیک سایت و افزایش سهم سایت اینترنتی شما از موتورهای جستجو هست . گروه نگاه نو طبق بهینه سازی سایت (seo) و هر چه بیشتر نزدیکتر شدن به دنیای بازاریابی موتورهای جستجو که مهمترین وسیله رسیدن کاربران به وب سایتها هستن، خدمات تخصصی زیر رو در مورد بهینه سازی سایت به شما ارائه می کنه تا بتونین قدرت وب رو با ارتقاء یافتن به اولین گزینه نتایج , تجربه کنین.

  • بروزرسانی پنل سایت www. yourdomain.com به پنل جدید سیمانو
  • بهینه سازی محتوای متنی سایت بر مبنای قوانین SEO
  • مشاوره و ارائه راهکارهای مناسب واسه گرفتن Backlink های قوی و با کیفیت
  • اجرا Sitemap طبق استانداردهای جدید Google
  • بهینه سازی و پاک سازی کدای سایت
  • شناخت دقیق و جدا سازی و بررسی سایت شما
  • شناخت دقیق و جدا سازی و بررسی سایت رقبا
  • تهیه نقشه یا Site Map سایت شما
  • بهینه سازی سایتانتخاب کلید واژگان (Keyword) و توضیحات کوتاه (Description) سایت
  • انتخاب کلید واژگان (Keyword) و توضیحات کوتاه (Description) هر مطلب
  • معرفی به موتورهای جستجوگر
  • ایجاد محبوبیت لینک در مجموعه وب سایتای در ارتباط و ثبت در فهرستا و دایرکتوریای معتبر
  • بالا بردن Page Rank سایت در موتور جستجوی گوگل
  • افزایش ترافیک سایت
  • اجرا روش های هدفمند کوتاه مدت و دراز مدت طبق افزایشه رتبه سایت
  • مشاوره و ارائه راه کارهای مناسب با توجه به اهداف شما
  • بررسی آمار بازدیدکنندگان سایت و بررسی رفتار اونا در طول مدت زمان مورد نظر
  • نصب Package آماری
  • و ده ها نکته فنی دیگه که در بهینه سازی سایت ، سئو و افزایش بازدید سایت اثر بسزائی داره.