خرید بک لینک ارزان | ایجاد بک لینک برای سایت

Written by 92 on فوریه 9, 2018 and posted in بک لینک، رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک.

ایا دنبال این هستین بدونین بک لینک چیه؟

اینجا قصد نداریم واسه شما از تعریفای عادی و اینترنتی و سخت استفاده کنیم , با اشاره مثالی این موضوع رو واسه شما تعریف میکنم: در نظر داشته باشین که من و شما قراره به پیش نفری سوم بریم , ایشون من رو میشناسند اما شمارو نه , من می خوام شمارو بهش معرفی کنم و چون من در پیش نفر سوم اعتبار دارم, شمام به همین واسطه اعتبار میگیرید ! حالا در نظر بگیرین که ان نفر سوم گوگله ! این راحت ترین معنای بک لینکه, یعنی با قرارگرفتن لینک و کلمه مورد نظر شما در سایت دیگه , شما به دلیل اعتبار ان سایت در گوگل اعتبار میگیرید و در کلمه مورد نظرتون رتبه بهتری رو در نتایج کسب می کنین

ایا خرید بک لینک واسه سایت مفیده یا مضر؟

جواب این سوال بی شک به کارکرد شما بستگی داره, بک لینک می تونه مثل چاقو باشه , هم می تونین از ان واسه پوست کندن سیب و اسایش خودتون استفاده کنین و هم می تونین باعث مرگ شید ! آخر سر بک لینک خوب است یا بد؟ در صورتی که استاندارد باشه و اصولی باشه خیلی می تونه موثر باشه و رتبه شمارو در موتور جستجوی گوگل بالا بکشه .خیلی از کاربران ازمون درباره نرم افزار بک لینک رایگان یا برنامه و نرم افزار ساخت بک لینک ساز میپرسند , باید گفت که اینجور برنامه ای صحت نداشته و درصورت وجود هم مضر و اثر تخریب کننده داره

اما اگه به دنبال لینکای بی کیفیت و بک لینک رایگان و یا وبلاگای اسپمر و … باشین بی شک نه تنها سودمنده بلکه باعث حتی پنالتی هم میشه. بک لینک پول نیس که هرچقدر بیشتر باشه بهتر باشه ! بک لینک در یک ۱ سایت خوب بعضی وقتا از ۱۰۰۰۰۰۰ وبلاگ و تارنماهای اسپمر بهتره. پس به جای سبک سنگین کردن قیمت کمتر همیشه به دنبال کیفیت بیشتر باشین. الان ملاک تعیین قدرت یک سایت خوب واسه تبلیغ متنی تغییر کرده که در ادامه همین مطلب بعضی معیارهای اون رو به شما توضیح میدهیم .

 

ملاک تعیین قدرت بک لینک چیه؟

تا دسامبر سال ۲۰۱۳ ملاک گوگل واسه ارزش گذاری سایتا پیج رنک بود اما با منسوخ شدن این الگوریتم گوگل سیستم ارزش گذاری جدیدی با عنوان پیج اتوریتی رو معرفی کرد.واسه خرید تبلیغ متنی ملاک پیج اتوریتی و دومین اتوریتی از ۰ تا ۱۰۰ه و هرچه امتیاز سایت به عدد ۱۰۰ نزدیک تر باشه یعن بک لینک قوی و مناسب تری واسه سایت شماس. حال این عدد چطوری تعیین می شه؟  طبق ( قدمت سایت شما , بک لینکای سایت شما در سایتای دیگه , قدمت سایت , محتوا و…. ) تعیین می شه, چه عددی واسه پیج اتوریتی خوبه؟ با توجه به حجم وب سایتای اینترنتی جستجوگر گوگل در این امتیاز دهی کمی سخت گیره و میشه به پیج اتوریتیای زیر ۱۰ نمره معمولی – اتوریتیای بالای ۲۰ متوسط – اتوریتی بالای ۳۰ نمره خوب و قبولی – اتوریتی بالا ۴۰ نمره عالی داد

اینم بخونین:   کدام را ترجیح می دهید؟بک لینک رایگان یا پولی؟

۱۰ اشتباه عادی در سئو سایت

 

بهینه سازی یک سایت واسه موتورهای جست و جو یا سئو SEO کردن یک فرایند دراز مدت و همیشگیه که باعث میشه یک سایت بتونه در نتایج جست و جو به جایگاه مناسبی برسه و بازدید ارگانیک سایت تا میزان زیادی افزایش پیدا کنه.

گوگل از الگوریتمای زیادی واسه بررسی سایتها و انتخاب بهترین سایت واسه نمایش در نتایج جست و جو  استفاده میکنه و افرادی که سئو کار هستن هم با دانشی که از همین الگوریتما دارن سعی میکنند سایتها رو به نحوی بهینه کنن که واسه گوگل محبوب باشه و در بالا نتایج نشون داده شه.

اما در این بین اشتباهاتی هم هست که طبق اصول سئو نیس و صدمه شدیدی به سایت میزند و حتی ممکنه باعث پنالتی شدن و حذف شدن همیشگی سایت از گوگل شه.

در ادامه ۱۰ مورد از اشتباهات عادی در بهینه سازی سایتها رو بررسی میکنم

  • خرید لینک

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که یک مدیر سایت می تونه بکنه خریدن لینک واسه کسب رتبه بهتره.شاید در گذشته میشد با خرید فله ای بک لینک در زمان کوتاهی سایت رو در نتایج بالا آورد ولی الان گوگل خیلی هوشمنده و الگوریتمای اون همه لینکای سایت رو بررسی میکنند و موارد مشکوک رو بررسی میکنند.

از طرفی یک تیم انسانی از آدما خبره هم لینکای ساخته شده واسه سایتها رو به شکل دستی بررسی میکنند و در آخر سایتهای متخلف با جریمه گوگل روبرو میشوند.

لینکای سایت شما باید کامل به شکل طبیعی و از سایتهای مربوط به موضوع سایت شما ساخته شه. مثلا اگه شما سایت املاک دارین نباید از سایت  فروش حیوانات خونگی لینک بگیرین چون هیچ ربطی به موضوع سایت شما نداره.

از طرفی وقتی لینک میخرید در مدت زمان خیلی کوتاه صدها یا هزاران لینک واسه شما ساخته میشه که رباتای گوگل خیلی سریع متوجه اون میشوند.

  • شامل تکراری

یکی از بزرگترین مشکلاتی که سایتها با اون روبرو میشوند نبود باخبر شدن از شامل تکراری Duplicate Content  در سایته. خیلی از سایتها با این مشکل درگیر هستن که چند URL مختلف در سایت اونا به یک صفحه ختم میشه که یه جور از شامل تکراریه.

یا اینکه شامل و مقالات یک سایت دیگه رو عینا در سایت خود کپی کنین و لینک به منبع اون ندین که اینم یه جور از شامل تکراریه.

شامل تکراری باعث میشه گوگل نداند که به کدوم صفحه باید رنک بهتری بده چون در چند صفحه مختلف یک مطلب برابر پیدا میکنه و واسه همین اینطور صفحات رو در نتایج برتر خود قرار نمیدهد.

  • پیج رنک

اعتبار صفحات سایت که در گذشته به اون پیج رنک گفته میشد و  سیستم اعتبار دهی گوگل واسه رتبه بندی سایتها بوده که حالا جای خود رو به اندازه جدیدی به نام اتوریتی authority داده. واسه خیلی از مدیران سایتها کسب اتوریتی خوب بالاترین الولیته در صورتی که گوگل بیشتر از ۲۰۰ عامل مختلف رو واسه رتبه دادن به یک سایت بررسی میکنه که اتوریتی خوب یکی از اینهاست.

اینم بخونین:   چگونه بک لینک های با کیفیت برای سایتمان بسازیم؟

پس نباید توجه بیشتر از حد به اون بشه و واسه کسب یک رتبه خوب باید همه عناصر موجود در سایت رو در کنار هم تقویت کرد.

  • عنوان مقالات

تولید شامل مناسب و منظم مهمترین عامل موفقیت یک سایته و  عنوانی که واسه شامل و مقالات سایت خود انتخاب می کنین عامل اصلی رنک آوردن واسه یک مطلبه.

عنوانی که واسه یک مقاله انتخاب می کنین باید شامل کلمه کلیدی مورد نظرتون باشه و به حدی جذاب باشه که کاربر رو به سایت شما هدایت کنه. دقت داشته باشین که وقتی کاربر در گوگل کلمه ای رو جست و جو میکنه در صفحه نتایج فقط عنوان مطالب رو میبیند و هرچه این عنوان جذاب تر و نزدیک تر به جواب سوال اون باشه کاربر تمایل بیشتری واسه کلیک کردن و بازدید اون سایت داره.

پس نباید عنوانا رو بی اهمیت حساب کرد و پتانسیل بالای اون واسه جذب کاربر رو از یاد برد.

  • ایرادات طراحی

خوندین که واسه یک سایت ایجاد شامل مهم ترین چیزه ولی خیلی از مدیران سایتا به جای تمرکز روی ایجاد شامل به سراغ زیباسازی ظاهری سایتا و طراحی گرافیک میروند.

سایتها هرچقدر قشنگ باشن و رابط کاربری جذابی داشته باشن ولی حرفی واسه گفتن به مشتری نداشته باشن در عمل شکست خورده هستن. حتی تمرکز زیاد روی زیبایی ظاهر سایت می تونه باعث سنگین شدن صفحات سایت و کندی بیشتر از حد سایت شه که همین نکته باعث خروج زودهنگام کاربر از سایت و افزایش میزان پرش Bounce Rate سایت میشه.

  • استفاده از سرویس دهندگان رایگان

خیلی از شرکتا هستن که سرویسای مختلف هاست و دامنه و بلاگ دهی رو به شکل رایگان در اختیار کاربر قرار می دن.این سرویس دهندها واسه یادگیری و تست سیستمای مدیریت شامل مناسب هستن ولی اگه قصد راه اندازی یک سایت اصولی و آینده دار رو دارین هیچوقت نباید به فکر استفاده از سرویس دهندهای رایگان باشین.

در این سرویس دهندها چون خدمات به شکل رایگان عرضه میشه پس نباید توقع کیفیت آنچنانی داشته باشین و ضمنا در مواقع لازم بخش پشتیبانی که خیلی سریع جواب شما رو بده وجود نداره.

این سرویسا معمولا به شکل محدود شده در اختیار کاربر قرار می گیرن و کاربر قدرت مانور زیادی روی اون نداره و نمیتواند تغییرات خاصی که مورد نیازه رو در اون بده و حتی نمیتواند پلاگینای لازم رو نصب کنه.

می تونین با یک هزینه خیلی مناسب یک دامنه قشنگ به نام خودتون داشته باشین و سایت اختصاصی خودتون رو راه اندازی کنین که تموم قابلیتای اون در اختیار خودتونه و می تونین هر جور تمایل داشتین اون رو هدایت کنین.

اینم بخونین:   خرید بک لینک دائمی ارزان و قوی

 

  • تکنیکای سئو کلاه سیاه

فرایند سئو زمانبر و سخته و در این راه هیچکی یک شبه به موفقیت نمی رسه. ولی تعدادی از مدیران سایتها نمیتوانند صبر کنن و دوست دارن در مدت زمان کوتاهی خود رو به صفحه اول گوگل برسانند.

این افراد با استفاده از روشهایی مثل :

  • Keyword Stuffing
  • Link cloacking
  • Redirect chain

و روشهایی مثل این سعی میکنند به یه جور گوگل رو دچار اشتباه کنن و با دور زدن قوانین بتونن رتبه سایت رو افزایش دهند که دیر یا زود با پنالتی شدین گوگل روبرو میشوند.

هیچکدام از این روشها در دراز مدت جواب نمیدهد و همه سایتهایی که از این روشها استفاده میکنند یک روز با پنالتی خیلی جریمه میشوند و حتی ممکنه واسه همیشه از ایندکس گوگل حذف شن.

  • اسپم کردن

محتویی که واسه سایت ایجاد می کنین باید اختصاصی خودتون و مربوط به موضوع سایت باشه. کمه کم ۴۰۰ کلمه واسه هر مقاله در نظر بگیرین و سعی کنین خودتون در مورد تخصصی که دارین بنویسید.

ارسال مطالب کوتاه زیر ۳۰۰ کلمه که از سایتهای دیگه کپی شده و از طرفی هیچ ربطی هم به موضوع سایت شما نداره در دراز مدت باعث از دست رفتن رتبه سایت و اعتبار شما میشه.

  • استفاده از تگ alt

یکی از نکات مهمی که خیلی از مدیران سایتها توجهی به اون نمیکنند تگ alt یا همون متن جانشین عکسه. موتورهای جست و جو نمیتوانند عکسها رو ببینند ولی از روی همین تگا میتوانند بفهمن که اون عکس در مورد چیه و چه موضوعی داره.

پس همیشه باید واسه تصاویر سایت خود تگ alt مناسبی انتخاب کنین و تا حد ممکن کلمه کلیدی مقاله خود رو در تگ alt هم به کار ببرین و با این کار به گوگل نشون بدید که اون عکس هم موضوع با مقاله تونه.

  •  بی توجهی نامگذاری فایلها

واسه مولتی مدیای سایت خود که شامل عکس و فیلم و صدا میشه باید از نام مناسب استفاده کنین. مثلا اگه مقاله ای در مورد آپارتمون مینوسید و یک عکس در اون مقاله استفاده کردین باید در نام عکس  بجای Untiteled01.jpg  از یک نام مناسب با کلمه کلیدی مقاله تا مثل apartment.jpg استفاده کنین .

این کار رو واسه ویدئوا و صوتای سایت خود هم انجام بدین. با این کار می تونین سایت خود رو واسه کلمه کلیدی مورد نظر خود بهینه کنین و رتبه بهتری در نتایج کسب کنین

 

مواردی که در این مقاله مطالعه کردین بخشی از اشتباهاتیه که در فرایند بهینه سازی یک سایت ممکنه اتفاق بیفته و موارد دیگری مثل :

  1. نداشتن نقشه سایت بروزرسانی Sitemap
  2. نداشتن صفحه ۴۰۴ اختصاصی
  3. ایرادات گرامری و غلط املایی در متن
  4. استفاده نکردن از تگ توضیحات مقاله