دفترچه‌ی سئو خود را بیاورید و بک لینک سازی کنید

Written by 92 on فوریه 10, 2018 and posted in بک لینک، رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک.

بک لینک سازی چیه؟

بک لینک سازی چیه؟

در این مقاله می پردازیم به موضوع مهم بک لینک سازی در سایت و باید بدونیم که یکی از مهمترین فاکتورهای مهم سئو همین مطلب بک لینک سازی ه. در شروع واسه اینکه مطلب مورد نظر خوب و با زبانی راحت واسه شما تفهیم شه باید بگم که بک لینک سازی لینک دادن یک مطلب به مطلب دیگه و در ارتباط سازی این دو مطلب با یکدیگره که این لینکها می تونن از نوع لینکای داخلی یا به اصطلاح اینترنال لینک و یا لینکای خارجی باشه لینکای داخلی به این معناست که مطالب در ارتباط داخل سایت ما به همدیگه در ارتباط شدن و لینکای خارجی به این معنا میباشند که مطالب در ارتباط وب سایتای دیگه به مطلب منتشر شده در سایت ما مرتبطه.

بک لینک سازی چیه

اهمیت بک لینک سازی

این لینکها در آینده سایت شما خیلی اثر میذاره تا حدی که می تونیم بگیم که اگه لینک سازی درست و اصولی در سایت شما اجرا شده باشه ۸۰% راه سئو پیموده اید.
حالا واسه شما می خوام از لینکای مهمی که می تونین بگیرین سخن بگم مهمتر از ساخت شبکه لینکای داخلی و خارجی بحث مهمی به نام لینک بیلدینگ و یا بهتره بگم دریافت لینک از وب سایتای دیگه در مورد مقاله منتشر شده شماس و به همون اندازه که این لینکها میتوانند واسه شما سازنده و مفید واقع شن به همون اندازه هم می تونن در صورت غیر ربط داشتن اثر منفی بر بهتر شدن وضعیت سایت شما بذارن پس راه حل مناسبی رو واسه دریافت این لینکها در نظر داشته باشین.

اهمیت بک لینک سازی

دفترچه‌ی سئو خود رو بیارین و بک لینک سازی کنین

اون دفترچه ای که باهم واسه بهبود رتبه سایت خود در نظر گرفته بودیم رو وردارین و یک صفحه از اون رو به بررسی رقبا و شایدً میشه گفت دوستان آینده شما اختصاص بدید و در این صفحه بعضی از سایتایی که در فکر خود می بینین می تونین در آینده نه خیلی دور با اونا همکاری کنین رو یادداشت کنین واسه هر یک از اونا راه حل مناسبی رو در نظر بگیرین از قدیم گفتن که هر انسانی یک راهی واسه نفوذ داره و در آینده نه خیلی دور خواهید دید که از راه همین افرادی که در لیست خود اضافه کردین می تونین مراحل بک لینک سازی رو خیلی آسون و بی هیچ هزینه ای جلو ببرین.

فقط به این نکته دقت کنین که بهترین لینکا از لیستی که تهیه کردین لینکایی هستن که به شکل فالو ه گرچه لینکهای نوفالو هم بی اثر نیستن ولی بهتره با یک رفت و امد دو طرفه لینکای فالو واسه سایت خود ایجاد کنین فقط دقت کنین که در این فرآیند بک لینک سازی به بیراهه نروید حتما الان می پرسید که بیراهه کجاست؟ اونجا جاییه که در اون بک لینک می فروشند! ازتون خواهش دارم که این سایتا رو از یاد ببرین به جرات میتونم بگم در ایران همچین سایت‌هایی وجود نداره چون بیشتر سایتای ایرونی به دنبال دشمنی با همدیگه هستن درصورتی که در پروژه‌هایی که ما به شکل برون مرزی داشته ایم این مسئله رو خیلی دیده ایم که سایتای خارجی رفت و امد با همدیگه رو نیاز اساسی سایت خود می میدونن ً به همدیگه احترام گذاشته و از همدیگه تعریف می کنن صحنه ای که در کشور ما کمتر اتفاق می افته.

اینم بخونین:   تفکرات اشتباه رایج در مورد بک لینک

یادداشت ورداری بک لینک سازی

بک لینک سازی در سال ۲۰۱۷

حتماً دوست دارین بپرسید که مهمترین نکته بک لینک سازی چیه در جواب باید به شما بگم که مهمترین نکته بک لینک سازی در سال ۲۰۱۷ این مورده که بهتره لینکایی که از مطالب سایت خود به مطالب دیگری در سایت خود که مربوط به مقاله منتشر شده در داخل دسته بندی مورد نظر باشه و سعی کنین بک لینکای غیر در ارتباط در دیگه دسته ها رو به این مطلب لینک ندین.

domain authority هم یکی از مهم ترین فاکتورهاییه که گوگل به اون اهمیت جدی می دن و هیچ موقع از اهمیت اون کم شده چون طول عمر یک دامنه و لینکای در ارتباط به اون رو واسه ما نشون میده. این عامل واسه اولین بار به وسیله شرکت موز اعلام شد و با توجه به بررسی‌های این شرکت در مورد هر دامنه میشه قدرت بک لینک سازی اون در سایت رو بررسی و درمورد اون نظر داد. واسه استفاده از این سرویس از این لینک در سایت موز استفاده کنین.

در آخر باید بگم در مورد بک لینک سازی بهتره خوب فکر کنین چون در صورت دریافت لینکای بی کیفیت شما اسپم شناخته شده و در صورتی که تعداد ساخت این لینکا در سایت شما زیاد باشه اصطلاحاً سابت شما پنالتی میشه و پنالتی حالتی از گوگله که سایت شما رو از مدار سرچ خود حذف می کنه. واسه اینکه بهتر با معنی بک لینک سازی آشنا بشین و روشای مختلف اون رو یاد بگیرین پیشنهاد میکنیم این صفحه سوال و جواب جذاب در سایت موز رو دنبال کنین.

صنعتایی وجود دارن که لینک بیلدینگ و لینک سازی در اونا خیلی خسته کنندهه. داستونا و موضوعات زیادی در مورد ترافیک ایجاد شده از راه لینکای ایجاد شده در صنعتای متفاوت منتشر شده و به اشتراک گذاشته شده.

در خیلی از این داستونا لینک بیلدرها و سئو کاران ضعیف شده و نمی تونن در رقابت باقی بمونن چون صنعتای خاصی که در اون واسه لینک سازی شروع بکار کرده ان خیلی سخت و خسته کنندهه و هیچ جذابیتی واسه کاربران نداشتهه. در هر صنعتی، هر چقدر هم که ظاهری خسته کننده داشته باشه، شما می تونین داستونای جذاب و جالب ببینین که یک لینک بیلدر و سئوکاری خلاق باعث بوجود اومدن اون شده.

اینم بخونین:   تاثیر بک لینک بی کیفیت بر رتبه و رنک سایت شما

هر تجارتی مشتریان خود رو داره که باید مشکلاتشون حل شه. بر همین پایه، هر شرکتی باید با این مشکلات سر و کله بزنه و هر کارمند هم باید واسه حل مشکل مشتری، مشکلات روزانه رو از سر راه برداره. همین مسایل می تونن باعث بوجود اومدن داستونایی جذاب و پرطرفدار در اون صنعت شه. خبرنگاران، نویسندگان، و بلاگ نویسان و خوانندگان اونا همیشه جذب داستونایی می شن که جذابیت داشته و در بعضی موارد به اونا مربوط می شه. اولین مرحله واسه تشخیص دادن این داستونا، گرفتن تفکر متخصصین اون صنعتیه که شما به دنبال داستون در اون هستین.

شما می تونین با چند تمرین کار رو راحت تر کنین. در این مقاله روشایی بیان میشه که شما می تونین با استفاده از اونا آسون تر با طرز تفکر مخاطبان آشنا شید و از اونا استفاده کنین.

  1. در مورد اخبار صنعت مورد نظر در گوگل جستجو کنین و ببینین چه نتایجی دریافت می کنین.

    اگه شما در صنعتی خسته کننده مثلاً فیلترهای هوایی کار می کنین، شایدً در اخبار، خبره هایی تکراری و ضعیفی نگاه می کنین که اصلاً نمیشه اونا رو یک موضوع نامید چه برسه به داستانی جذاب. اما کمی صبر داشته و تعدادی از اونا رو کامل بخونین. در صنعت فیلترهای هوایی، به یک مصاحبه با مدیر کل یکی از شرکتای تولید کننده ایرونی برخورد کردم. این مصاحبه کلاً هیچ جذابیتی نداشت، اما در چندین پاراگراف آخر یه آمار جالب از اون گفته شده که ” هوای داخل ماشین شما 7 برابر بیشتر از هوای خارج ماشین آلودهه.”
    خوب نکته اینجاست! این نوع اطلاعات واسه تموم ما جذابه و بیشتر ما به ذهنمون هم نمی رسیده. یک لینک بیلدر خلاق نمی تونه از اینجور اطلاعات با ارزشی استفاده کرده و محتوایی عالی تولید کنه؟ پس صرف زمان واسه پیدا کردن اینجور آمار و نکات جالبی همیشه مفید هستش.

  2. شرکتای پریشون کننده در صنعت رو پیدا کرده و روشهای کاری اونا رو بررسی کنین.

    یک شرکت پریشون کننده، شرکتیه که یک مدل تجارتی ثابت شده رو ً تغییر داده و یک نوآوری دراز مدت ایجاد می کنه. پس شما باید نیروی پریشون کننده صنعت هدف خود رو پیدا کرده و فعالیتاشون رو زیر نظر بگیرین. چه چیزی باعث می شه اونا پریشون کننده باشن؟ اونا بر چه مسایلی تمرکز می کنن؟چه داستونا و موضوعاتی در مورد اونا نوشته می شه؟ چه نوع وب سایتایی به اونا لینک می دن و چطوری روند سئوسازی رو با لینک بیلدینگ طی می کنن؟ این شرکتای پریشون کننده در دسترسی به نیچای دیگه خیلی خلاق ان و خیلی آسون حضور اینترنتی قوی پیدا کرده ان و با نیچای دیگه لینک برقرار می کنن.
    پس بررسی لینکای این نوع سایتا می تونه نیچای جذاب و دید مناسبی واسه بررسی لینک بیلدینگ به شما ارائه کنه. پیدا کردن شرکتای پریشون کننده کار سختی نیس. اگه مشتریان شما نمی تونن اینجور شرکتایی رو معرفی کنن، خودتون می تونین جستجو کنین. MIT Technology Review لیستی عالی از ” 50 شرکت پریشون کننده 2013″ ارائه کرده که شرکتای پریشون کننده در سال 2011، 2012 و آینده رو به شما معرفی می کنه.

  3. دزدی از خبره های تازه

    دیوید مرمان اسکات گفته دزدی کردن از اخبار استفاده کردن از اخبارهای داغ و جدید واسه مصارف نوشتاری شخصیه. اون در کتابش میگه چه جوری سایت Wynn Resorts از اخبار استفاده کرده و داستانی در مورد دستگیر شدن پاریس هیلتون (بازیگر و فرد مشهور آمریکایی) منتشر کرده. بعد از این کار، نام Wynn Resorts در تموم اخبار مربوط به دستگیری پاریس هیلتون به گوش می رسین. همونجوریکه اسکات می گه، هر کسی می تونه اخبار دزدی کنه.
    ” اگه شما به اندازه کافی هوشمند باشین که بتونین ابعاد جدید به داستون واقعی اضافه کنین، همه رسانه ها در مورد شما خواهند نوشت.”مثلا اخیراً رسانه های انگلستون داستانی رو به راه انداخته بودن که چه جوری اوپرا وینفری اجازه پیدا نکرده بود یک کیف دستی گرون رو از مغازه های سوئیس بخره. طبق گفته های Lyndon Antcliff که خدمات خبر دزدی در CornwallSEO.com رو اداره می کنه، این بهترین داستانی بود که فروشندگان یا تولید کنندگان کیف می تونستن خیلی آسون با خبر دزدی از اون بهره ببرن. طبق گفته های او، داستونای خیلی جالبی در مورد کیفای دستی هست که خیلی آسون میشه از اونا محتوایی جذاب ساخت.

خلاصه

در هر صنعتی، هر چقدر هم که ً خسته کننده باشه، شما می تونین فرصتایی رو پیدا کرده و از اونا بهره ببرین که می تونن به لینکای پوششی و ویرایشی خیلی عالی تبدیل شن. امیدوارم نکته این مقاله رو گرفته باشین، این مقاله روشی با هوشمندی از قرار گرفتن در راس لینک سازیا و پس بیشتر دیده شدن و افزایش ترافیک سایت رو هدف گرفته.

اگه شما نظری در مورد این موضوع دارین لطفاً با من در بین بذارین یا اگه روشی دیگه بکار می برین بگید تا اونو به این مقاله اضافه کنم.

 

اینم بخونین:   فاکتورها و سیگنال های رتبه بندی سایت ها کدامند؟