راهکارهای بهنیه سازی وب سایت برای جذب مشتری

Written by 92 on فوریه 4, 2018 and posted in مقالات سئو - بهینه سازی سایت - بک لینک.

کلمات کلیدی در سئو گوگل

خیلی از پروژه های سئو به دلیل نبود انتخاب درست کلمات کلیدی با شکست روبرو شدن. در این آموزش نکات سئو در مورد نحوه انتخاب درست کلمات کلیدی و نحوه انتخاب درست اونا آشنا میشویم.

۱- کلمات کلیدی طولانی بهتر ان.
خودتون رو به جای کاربرانتون بذارین، یک عبارت کوتاه رو در گوگل جست و جو می کنین یا یک عبارت طولانی ؟ مثلا سایت شما در مورد بهینه سازی سایته، شما واسه کلمه “بهینه سازی” شروع به دریافت لینک و ایجاد محتوا می کنین یا “بهینه سازی سایت” ؟ میبینیم که بین “بهینه سازی” و” بهینه سازی سایت” تفاوتای زیادی هست. شاید کاربری که بهینه سازی رو جست و جو میکنه منظورش بهینه سازی سوخته نه بهینه سازی سایت! اگه میخواهید واسه کلمات مختلفی مراحل سئو رو انجام بدین، پیشنهاد میشه در ارتباط ترین عبارت که دارای ۲ الی ۴ بخشه انتخاب کنین.

۲- چه تعداد کلمه انتخاب کنیم ؟
این که چه تعداد کلمه کلیدی رو انتخاب کنین به خودتون بستگی داره، اما این که واقعا اونا به درد شما می خورن مطرحه. باید کلمات کلیدی رو طبق محتوای صفحه مورد نظر انتخاب کرد، البته در ادامه در این مورد بیشتر می خونین.

۳ – ابزارای انتخاب کلمات کلیدی
ابزارای زیادی واسه انتخاب کلمات کلیدی و دریافت اطلاعاتی در مورد اونا هست. دقیق ترین و بهترین وسیله google adwordsه که در ادامه کمی در مورد اون توضیح میدم. البته ابزارای دیگری مثل semrush هم وجود دارن که بدیش اینه زبون فارسی رو پشتیبانی نمیکنند.

۴ – صفحه اصلی یا دیگه صفحات ؟
سعی کنین که رتبه صفحات داخلی رو افزایش بدید تا فقط دامنه اصلی. در این حالت می تونین به شکل با هم روی کلمات کلیدی مختلفی کار کنین. چون بهینه سازی واسه تعداد زیادی کلمه در یک صفحه که از دید املایی ارتباطی با هم ندارن، کار دشواریه و بیشتر مواقع با شکست روبرو میشه. این که کاربر مستقیما به صفحه مورد نظرش وارد شه خیلی بهتره تا این که به صفحه اصلی وارد شه و به دنبال صفحه مورد نظر بشه!

اینم بخونین:   بهینه سازی وب سایت ها در موتورهای جستجوگر موبایل

سئو؟ نیاز دارین در این مورد اطلاعات خود رو بالا ببرین؟

این مقاله بیشتر از میلیونا بار خونده شده و اطلاعات کامل و حرفه ای که شما در مورد کیفیت بهینه سازی سایت واسه موتورهای جست و جو یا سئو نیاز دارین رو واسه شما آماده کرده.

بهینه سازی موتورهای جست و جو (SEO سئو) سئو چیه؟
SEO عمل بهبود و ارتقاء سایت واسه افزایش تعداد بازدید کنندگان یک سایت از راه موتورهای جستجوه.جنبه های مثبت خیلی در سئو سایت است مثل کلمات موجود در سایت شما و از راه پیوندهایی که در سایتای دیگه به طرف سایت شما لینک شده.بعضی وقتا سئو سایت مثل ماده ای مهمه که باعث می شه موتورهای جست و جو بتونن ساختار سایت شما رو بفهمن.

سئو سایت تنها واسه ایجاد محبوبیت سایت شما روبروی موتورهای جست و جو نیس. سئو ضمنا باعث می شه سایت شما واسه همه بهتر به نظر برسه.ما معتقدیم این مورد یک عمل دست در دسته.

این راهنمایی واسه توضیح همه بخشای سئو سایت – از پیدا کردن عبارات و اصطلاحات (کلمات کلیدی) که باعث تولید ترافیک به سایت شما شده و سایت شما رو واسه موتورهای جست و جو محبوب می کنه و باعث ایجاد لینکای ساخت و بازاریابی منحصر به فرد و پر ارزش واسه سایت شما می شه.اگه در این مورد دچار سردرگمی هستین، شما تنها نیستین؛ ما واسه کمک به شما اینجا هستیم.

چرا سایت من نیاز به سئو داره؟
بیشتر ترافیک وب،به وسیله موتورهای اصلی جست و جوی تجاری مثل،گوگل، بینگ، و یاهو کنترل می شه.هر چند شبکه های اجتماعی و موارد دیگه ترافیک می تونه باعث ایجاد بازدید کننده واسه سایت شما باشه، موتورهای جست و جو اولین روش ناوبری واسه بیشتر کاربران اینترنت هستن. هر چند این درسته که سایت شما محتوا، خدمات، اجناس، اطلاعات یا چیز دیگری رو واسه کاربران فراهم می کنه، اما این به تنهایی کافی نیس!

اینم بخونین:   5 تکنیک بهنیه سازی و آموزش تصویری تنظیمات افزونه سئو تصاویر

موتورهای جست و جو به دنبال مطالب منحصر به فردی هستن که سایت شما ارائه میده و طبق اون ترافیک هدفمندی رو به سایت شما ارائه می دن.همون اتفاقی که در جادها می افتد.اگه موتورهای جست و جو نتونن سایت شما رو پیدا کنن، یا نتونن محتوای سایت شما رو به پایگاه داده خود اضافه کنن،شما فرصت باورنکردنی از ترافیک بازدیدکنندگان به سایت خود رو از دست میدید.

آموزش سئو: در خواستای جست و جو (Search queries) کلماتی هستن که کاربران در فیلد جست و جو تایپ می کنن که دارای ارزش زیادی هستن.تجریه نشون داده که ترافیک موتورهای جست و جو باعث موفقیت یا شکست یک سازمون شدن.ترافیک هدفمند به یک سایت می تونه باعث تبلیغات، درآمد و قرار نگرفتن در کانالای بازاریابی رو آماده سازه.سرمایه گذاری در سئو می تونه میزان بازگشت استثنائی در مقایسه با انواع دیگه از بازاریابیا به همراه ارتقاء رو داشته باشه.

چرا موتورهای جست و جو نمی تونن سایت ما رو بی سئو پیدا کنن؟
با وجود هوشمند بودن موتورهای جست و جو، اونا هنوزم به کمک نیاز دارن.موتورهای بزرگ همیشه واسه بهبود عملکر در مورد خزیدن عمیق تر در وب و بازگرداندن نتایج بهتر واسه کاربران مورد اصلاح و تغییر قرار می گیرن. با این حال محدودیتی واسه چگونگی کارکرد موتورهای جست و جو هست. در حالی که سئوی درست و استاندارد می تونه هزاران بازدید کننده ی ویژه و افزایش توجه رو به سایت شما بده، یک حرکت اشتباه می تونه سایت شما رو مخفی و به شکل عمیق در نتایج موتورهای جست و جو دفن کنه، جایی که سایت شما خیلی کم دیده شه.

اینم بخونین:   7 روش برای کسب و کارهای کوچک با بهینه سازی

علاوه بر ایجاد محتواهای در دسترس واسه موتورهای جست و جو، سئو هم به افزایش رتبه سایت کمک می کنه که این مورد باعث می شه محتوای سایت در جایی قرار بگیره که موتور جست و جو بتونه به آسونی به اون دسترسی پیدا کنه.اینترنت در حال تبدیل شدن به صحنه ی رقابت تنگاتنگیه، شرکتایی که سئوی سایت خود رو تقویت کرده ان یک برتری نسبت به بقیه دارن و از طرف موتورهای جست و جو به بازدید کنندگان و مشتریان معرفی می شن.

ما می تونم سئو سایت خود رو انجام دهم؟
دنیای جست و جو گرها خیلی پیچیدهه، اما یه سری از آدما می تونن خیلی آسون اصول ابتدایی ی کارکرد موتورهای جست و جو رو بفهمن.آموزشای رایگان سئو به شکل گسترده ای در اینترنت، مثل راهنماییای این مقاله، قابل دسترسه.با ترکیب این آموزشا با مقداری تمرین می تونین در این راه تبدیل به یک استادکار شید.

بستگی به زمان ، تعهد یادگیری و پیچیدگی سایت شما داره، ممکنه با وجود شرایطی که در اون هستین تصمیم بگیرین که این کار رو به یک متخصص واگذار کنین.کارکرد شرکتای واسه اعمال سئو در سایت می تونه فرق داشته باشه.بعضی از اونا به شکل تخصصی و بعضی دیگه با هدفی کلی تر و گسترده تر عمل می کنن.