راهی آسان، سریع و لذت بخش برای بک لینک سازی

Written by 92 on فوریه 9, 2018 and posted in بک لینک، رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک.

می دونید که، بک لینک یکی از فاکتورهای سئو  است. پس قبل از شروع به ساخت بک لینک، باید به وسیله ابزارهایی که به خاطر بررسی بک لینک در نظر گرفته شده به اطلاعات زیر پی ببرین:

  • چه تعداد بک لینک الان دارین. در این مرحله باید توجه کنین که تعداد بک لینکایی که از دامنه منحصر به فرد به سایت شما برگشت داده شده خیلی مهمتر از کل کل بک لینک هاس. چون می دونید که اگه تعداد زیادی بک لینک از یک سایت داشته باشین، این بک لینکا ارزش زیادی نخوان داشت.
  • میزان کیفیت و ربط داشتن انکر تکستا.
  • کسب اطلاعات در مورد بک لینکای با کیفیتی که رقبای شما دارن اما شما اون بک لینکا رو ندارین.

در این مقاله تصمیم گرفتم که بهترین وسیله بررسی بک لینک رو به شما دوستان عزیز معرفی کنم.

Google link:

با استفاده از این وسیله شما می تونین یک لیست نمونه از تعداد بک لینکایی که به سایتتون برگشت داده شده بدست بیارین. علاوه بر اون، دامنها و سایتایی که از اونا بک لینک گرفتین به شما نشون داده میشه. مثلا در قسمت جست و جو عبارت link:yoursite رو وارد کنین. با این دستور لیست نمونه ای از همه بک لینکا به شما نشون داده میشه. واسه گزارش گیری دقیق تر می تونین با اضافه کردن site:yoursite- لینکایی که از سایت خودتون به خودتون برگشت دادین رو از لیست نمونه حذف کنین. واسه روشن شدن موضوع به این مثال توجه کنین.

نقاط مثبت:

  • رایگان بودن
  • سریع بودن
  • راحت بودن

نقاط منفی:

  • فقط بخش کوچیکی از بک لینکا رو نشون میده.
  • نیاز به افزونهایی جهت گزارش گیری دقیق داره.
  • اطلاعاتی در مورد بک لینکای با کیفیت ارائه نمی ده.
  • از همه مهتر، دقیق نیس!
اینم بخونین:   تاثیر رپورتاژ آگهی در جذب مشتری

البته می دونید که گوگل وبمستر تولز اطلاعات آماری دقیق تر و بهتری رو نسبت به دیگه وسیله سئو ارائه میده. اما اطلاعاتی که از راه این وسایل سئو سایت بدست می آورید واسه اینکه یک دید کلی نسبت به وضعیت خود داشته باشین خیلی خوبه

بک لینک چیه؟

در این مقاله از بک لینک چیه به بررسی بک لینک و تعاریف و معنای دقیق ان میپردازیم

پس از گذشت مدتها از به وجود اومدن تعاریفی مثل بک‌لینک و چیزهای دیگه در سئو

کمتر در وب فارسی به معنای دقیق اونا توجه کرده‌ایم و بعضی

اوقات اونا رو با چیزهای دیگه اشتباه گرفته‌ایم. یکی از این مفاهیم٬ بک‌لینکه که الان

تعریف اون در بین مدیران سایت‌ها و شاید بعضی مشاورین سئو کمی با اون چیزی که در واقعیت هست فرق داره.

 

به نظر من٬ بک‌لینک یعنی لینک‌هایی که یک سایت دیگه به سایت شما می ده و یا شما با راه حل‌های خاصی که بعضی از اونا رو در بخش لینک بیلدینگ یک ادمین می تونین ببینین٬ می‌گیرید. حالا این بک‌لینکا می تونن از سایت‌های در ارتباط و نامربوط باشن و یا اثر مثبتی روی سایتتون داشته باشن و یا حتی باعث افت رتبه اون شن.

  • خرید بک لینک باعث مجازات سایت شما می شه؟

شما می تونین خرید بک لینکا رو به هر مقدار که بخواهیدانجام بدید

اما واسه در امان ماندن از خشم گوگل rel=nofollow رو هنگام خرید بک لینکا به یاد داشته باشین

یا اینکار رو نکنین و منتظر از دست دادن رنک خودتون در بعضی قسمتا باشین !!!

امتحانش واقعا مجانیه ! به ویژه با الگوریتمای جدید گوگل خرید بک لینک خیلی می تونه موثر باشه.(این مقاله رو حتما بخونین)

اینم بخونین:   قبل از شروع بک لینک سازی چه کارهایی را انجام دهیم؟

این تصور غلطه که گوگل شما رو امر و نهی می کنه، بلکه فقط شما رو از بعضی کارا باز می داره

تا بتونین در نتایج جستجویش دارای رنک خوبی باشین.

خرید بک لینک
خرید بک لینک

پیشنهاد من اینه که اینکار رو انجام ندین اما اگه انجام دادین هیچوقت از سایتی anchor text زیاد نخرید.

و البته هیچوقت فراموش نکنین که هنگام خرید بک لینک تنوع داشته باشین.

حتما قبلا مقاله اهمیت تنوع در خرید بک لینکا رو خونده اید !

آموزش سئو با بررسی فاکتورهادر خرید بک لینک

عمر دامنه بک لینک دهنده: خرید بک‌ لینک از دامنهای باسابقه ممکنه قدرت بیشتری نسبت به دامنهای جدید داشته باشه.
۱ تعداد بک لینکای اومده از یک دامین: همونطور که در نمودار Moz می بینین

(محور افقی موقعیت SERPه) شماره دامنهای برگشت دهنده یکی از مهمترین فاکتورهای رنک در الگوریتم گوگل بشمار میره:

۲تعداد بک لینکای اومده از آی پیای C-Class جداگونه: آدرس بک لینکای اومده از آی پیای C-Class جداگونه ،

نشون دهنده ی حجم بیشتری از سایتای بک لینک دهنده به شماس.
۳ تعداد صفحات بک لینک دهنده: تعداد کل صفحات سایتی که از اون خرید بک لینک می کنین

(حتی اگه تعدادی از اونا در دامنه برابر باشه) فاکتوری واسه رنکینگ بشمار میره.
۴ تگای Alt (واسه لینکای تصویری): Alt text نسخه تصویری مثل anchor textا بشمار میره.
۵ بک لینکای اومده از دامنهای .gov و .edu : مت کات گفت که TLD فاکتوری مهم واسه سایت نیس.

با این حال این موضوع سئو کاران رو از فکر در مورد اینکه TLDای .edu و .gov از جایگاه خاصی برخوردارن منصرف نکرده.

۶ PR  صفحه بک لینک دهنده: PR صفحه سایتی که واسه خرید بک لینک به اون مراجعه می کنین

فاکتوری خیلی مهم در رنک بحساب میاد.
۷ قدرت نویسندگی دامنه بک لینک دهنده: قدرت نویسندگی دامنه سایتی که واسه خرید بک لینک به اون مراجعه می کنین

اینم بخونین:   چرا ساخت لینک برای سئو مهم است؟ (آناتومی یک هایپرلینک)

ممکنه نقشی جداگونه در اهمیت بک لینک دادن بازی کنه (یعنی صفحه ای با PR=2 از سایتی با PR صفحه اول ۳ ممکنه ارزش کمتری از صفحه لینک با PR=2 از سایت Yale.com با PR=8 داشته باشه).

۸بک لینکای اومده از طرف رقیبان: خرید بک لینک از سایتایی که

که واسه صفحات دیگری که در SERP یکسانی رنک گرفتن ممکنه

واسه رنک صفحه ای (کلمه کلیدی خاص) با ارزشتر باشن.
۹ اشتراک گذاری اجتماعی صفحه برگشت: حجم اشتراگ گذاری اجتماعی صفحه محور ممکنه روی ارزش بک لینک موثر باشه.
۱۰ بک لینک از طرف همسایگان بد: بک لینکای اومده از طرف همسایگان (سایتای شبیه) بد ممکنه به سایت شما آسیب بزنه.
۱۱ پست‌های کاربران مهمان: با اینکه پست کاربران مهمان می تونه بخشی از کمپین سئو ی قانونی باشه، اما بک لینکای اومده از طرف پستای مهمان به ویژه در منطقه محل سکونت نویسنده، شاید به اندازه‌ی بک لینک متنی در همون صفحه با ارزش نباشه.

۱۲ بک لینک به صفحه اول دامنه ای که صفحه روی اینه: بک لینک ارجاعی به صفحه اول ممکنه

نقشی خاص و مهم در آزمایش سایت و پس وزن   بک لینک بازی کنه.
۱۳ بک لینکای Nofollow: یکی از بحث برانگیز ترین موضوعات در سئو . نظر رسمی گوگل در مورد این موضوع:
“کلا، ما اونا رو دنبال نمی کنیم”
که نشون میده در موارد خاص این کار رو انجام می دن. داشتن یک درصد اطمینان از بک لینکای nofollow  هم ممکنه نشون دهنده مشخصات         بک لینک طبیعی و غیر طبیعی باشه.