رپورتاژ آگهی در تبلیغات اینترنتی به چه شکل است؟

Written by 92 on فوریه 7, 2018 and posted in بک لینک، رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک.

رپورتاژ آگهی چیه و چه فایده هایی واسه کسب و کارتون داره؟

رپورتاژ آگهی چیه و چه تاثیری بر سئوی سایت تون داره؟

اگه با دنیای اینترنت و وب گردی آشنا باشین، مطمئناً مقالات زیادی رو در وب سایتای پر بازدید با عنوان رپورتاژ آگهی نگاه کردین. الان، خیلی از کسب و کارا، به ویژه تجارتای اینترنتی، از این روش تبلیغاتی واسه بهبود وضعیت کار و کاسبی خود استفاده می کنن.

این روش از تبلیغات اینترنتی اگه به درستی انجام شه، می تونه امتیازات خیلی رو واسه کار و کاسبی شما به همراه داشته باشه. در این مقاله از وبلاگ نوین، قصد دارم شما رو با معنی رپورتاژ آگهی آشنا کنم و برایتون توضیح دهم که از پایهً رپورتاژ آگهی چیه و چطوری می تونه کار و کاسبی آنلاین شما رو متحول کنه. پس با نوین همراه باشین.

رپورتاژ آگهی چیه؟

واسه اونکه بتونیم با معنی رپورتاژ آگهی در بازاریابی اینترنتی به درستی آشنا شیم، باید به استفاده از اون بازاریابی سنتی مراجعه کنیم. کلا رپورتاژ آگهی (به انگلیسی Advertorial که ترکیبی از دو واژۀ Advertisment و Editorialه) به شکلی از آگهی گفته می شه که به شکل یک گزارش به مخاطبان عرضه می شه، به این معنی که مخاطبِ رسانه متوجه جنبۀ تبلیغاتی این گزارش نمی شه و تصور می کنه در حال مطالعه یا نگاه یک گزارش ً بی طرفه. این بی طرف بودنِ لحنِ گزارش باعث جلب اعتماد مخاطبان می شه.

، رپورتاژ آگهی تلاشی سازمون پیدا کرده که واسه تقویت امتیازات استفاده از یک محصول یا خدمات تو ذهن مخاطب صورت میگیره. روند تهیه رپورتاژ آگهی به این شکله که گزارشی ً بی طرف و ژورنالیستی واسه انتقال پیام برند یا معرفی اجناس از طرف یک شرکت تهیه و به یک رسانه ارائه می شه. در آخر، مدیر تبلیغات اون رسانه (این رسانه می تونه یک مجله، برنامه تلویزیونی یا یک سایت باشه) در ازای پخش این گزارش مبلغی رو از شرکت دریافت می کنه.

اینم بخونین:   معیارهای سنجش پیج آتوریتی (page authority) توسط سایت MOZ

در رسانه های چاپی، رپورتاژ آگهی معمولاً به شکل مقاله ای بی طرف یا یک داستونه تا شکلی معتبر و منطقی به خود بگیره. در تلویزیون، این نوع تبلیغات به شکل یک آگهی واسه معرفی اجناس به مخاطبان نشون داده می شه. حال این آگهی می تونه به شکل یک تبلیغ تلویزیونی نشون داده شه یا به شکل قسمتی از یک گفتگو یا برنامه Talk Show باشه. در برنامه های رادیویی هم این نوع آگهی معمولاً در بین مکالمات مجریان برنامه با مهمانا گنجانده می شه.

نمونه رپورتاژ آگهی در برنامه خندوانه

رپورتاژ آگهی ایرانسل در برنامه تلویزیونی خندوانه

در سالای گذشته با گسترش استفاده از اینترنت، فرم جدیدی از رپورتاژ آگهی بر اساس اینترنت به وجود آمده. پایه این نوع رپورتاژ آگهی شباهت خیلی زیادی به نوع چاپی داره، اما از آنجایی که اینترنت قدرت مانور بالایی واسه تولید محتوای چند رسانه ای داره میشه از نوشتار، گفتار، تصویر و ویدئو به شکل با هم در اون استفاده کرد.

حتما بخونین:  هک رشد و تاکتیکای فشاریِ جذب بازدیدکننده

رپورتاژ آگهی در تبلیغات اینترنتی به چه شکله؟

، همونطور که در بالا اشاره کردیم رپورتاژ آگهی اینترنتی، در وجود شباهت خیلی به نسخه چاپی اون داره. در این روش تبلیغاتی معمولاً شرکتا به خاطر برندسازی یا معرفی کار و کاسبی و اجناس خود، یک گزارش یا یک مطلب آموزشی رو تهیه می کنن.

در مرحله بعد، این گزارش جهت پخش به خبرگزاریا، وب سایتای معتبر در بخش کاری در ارتباط یا وب سایتای پربازدید ارائه می شه. بعد، وب سایتای منتشر کننده رپورتاژ آگهی در ازای دریافت مبلغی مشخص، اقدام به پخش این گزارش می کنن.

تبلیغ رپورتاژ آگهی چیه؟
شما از راه رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روشای تبلیغات اینترنتی و سئو سایته، می تونین اجناس و خدمات خود رو همراه با تصاویر و لینکای باکیفیت در سایتای پربازدید و با رنک بالا منتشر کنین. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، روی سئو و بهینه سازی سایت شما هم اثر به سزایی داره.

اینم بخونین:   نکات طلایی سئو در لینک سازی خلاق باشید و به دنبال راه های مختلفی برای دریافت لینک باشید

الان بهترین بک لینک ممکن به شکل رپورتاژ اگهی به ویژه رپورتاژ خبریه. دلیل این اینه که بک لینکای مورد توجه شما واسه همیشه در سایتای رپورتاژکننده ثبت می شن و هیچوقت حذف نمی شن و این نکته مهم ترین نکته ساخت بک لینک باکیفیته.

همیشه به شما گفته خرید بک لینک، بده به دلیل اینکه در صورت نبود تمدید همیشگی، روزی لینک شما از سایت مربوطه حذف میشه و پس از یه مدت باعث افت رتبه شما میشه که اگه تعداد این حذفا زیاد شه مشمول جریمه قطعی گوگل می شید، که در صورتی که رپورتاژ آگهی انجام بدین با توجه به اینکه شما می تونین با هم چندین بک لینک رو واسه خود به شکل دائمی بسازید، اثر زیادی در پیشرفت سئو سایت شما داره.

پیشنهاد می کنم واسه معرفی کسب و کارا و مدیران برندها، متن رپورتاژ خود رو به شکل مصاحبه تنظیم کنین تا علاوه بر جذابیت مطالعه اون، کاربران بیشتری به سایت شما وارد شن.

محتوای داخل رپورتاژ آگهی شما باید بهینه شده باشه. واسه نوشتن محتوای سئو شده، مقالات و آموزشای خیلی زیادی در سایت نیوسئو قرار داره که با مطالعه اونا می تونین متن رپورتاژ خود رو بهینه کنین و یک رپورتاژ آگهی مهم بسازید. در صورتی که از خدمات رپورتاژ آگهی نیوسئو استفاده کنین سئو محتوای رپورتاژ آگهی شما به وسیله آقای امیر قمصری انجام خواهد گرفت.

چند نکته مهم واسه نوشتن یک رپورتاژ آگهی قوی :

  • سعی نکنین به تموم داستون مشتریان‌تون بدین و خواننده رو خسته کنین. روی یک بخش خاص تمرکز کنین.
  • سعی کنین چهره‌ای واسه کسب‌وکارها بسازین. همیشه داستون‌هایی که درباره‌ افراد باشه گیراتر از داستون‌هایی‌ است که درباره‌ سازمون‌ها باشه. سعی کنین تصاویری از کسائی که درباره‌ی اونا می‌نویسید به متن اضافه کنین.
  • درباره‌ی چیزایی بنویسید که واسه خواننده‌ها جالب باشه. مقالاتی درباره‌ی اینکه چه جوری کسب‌وکارها به مشتریان‌شون کمک کرده‌ان تا کارشون رو به‌طور خاصی خوب بکننن. مثلا ما شاهد بودیم که پخش داستون «خانوم صمدی در همشهری ما» که با اشتیاق وصف‌ناپذیری در مورد خدمات خوب کلینیک زیبایی شبنم صحبت کرده بود، همراه با عکس خندانی از اون در کنار دکتر کلینیک، چه واکنش قدرتمندی رو در خوانندگان درست کرد.
  • رپورتاژ آگهی رو گیرا و جذاب بنویسید. حتما از زبون راحت و گفتگو‌ای استفاده کنین و از کاربرد جملات و پاراگراف‌های طولانی دوری کنین.
  • از تیترهای قوی استفاده کنین و مطمئن شید واسه هر عکس توضیحاتی مربوط به اون نوشته‌اید. تحقیقات نشون میدن حتی افرادی که مقالات رو نمی‌خوانند، سرتیترها و توضیحات عکس‌ها رو مطالعه می کنن.
اینم بخونین:   نکاتی که هر دارنده سایت و کسب و کار اینترنتی در مورد بهینه سازی باید بداند؟

از بین سایتایی که ارزش بالای جهت دریافت بک لینک دارن، اولویت زیر رو در خرید رپورتاژ مورد توجه قرار بدید :

  1. سایتای سئو قوی
  2. سایتای خبری قوی
  3. سایتای سرگرمی قوی
  4. سایتای مربوط به موضوع فعالیت شما

حال طبق درخواستای بیشمار شما و دوستان شما در پارسال، سایت نیوسئو برآن شده که بخش رپورتاژ آگهی رو واسه استفاده عموم، فعال کنه که با توجه به سطح بالای سایت نیوسئو در موتور جستجوگر گوگل (رتبه اول گوگل در بیشتر از 400 عبارت کلیدی و 50 عبارت کلیدی خیلی پر کلیک) و داشتن حدود 4000 آیپی (بازدیدکننده) روزانه، شک نداشته باشین هر مطلبی در این سایت منتشر نمی شه.

یکی دیگه از چند تا نکته مهم رپورتاژ در سایت نیوسئو اینه که با توجه به اینکه مطالب سایت نیوسئو تنها با گذشت 24 ساعت پس از پخش به وسیله ده ها سایت کپی می شن، ممکنه بک لینک شما در سایتای دیگری هم بگیره و بیشتر از قبل باعث برندسازی و سئو سایت شما شه (البته به شرطی که مقاله شما ارزش کپی شدن داشته باشه …)


Comments are closed.