رپورتاژ آگهی معامله ای سه سر سود

Written by 92 on فوریه 7, 2018 and posted in بک لینک، رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک.

رپرتاژ آگهی؛ معامله‌ای «سه سر سود»

تبلیغات از نوع رپرتاژ آگهی، امتیازات منحصربه‌فردی واسه خواننده‌، آگهی‌دهنده و منتشرکننده‌ی آگهی به‌همراه داره.

رپرتاژ آگهی چیه - نمونه چاپی رپرتاژ آگهی

مردم از دیدن رپورتاژ آگهی‌ در رسانه‌ها لذت می برن. خریدارانِ پنهون تبلیغات رو به چشمِ «اخبار قابل استفاده» نگاه می کنن که اطلاعات لازم رو واسه تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد خرید هر چیزی که به اون نیاز دارن، واسه‌شون آماده می‌کنه. یک رپرتاژ آگهی که به‌خوبی نوشته شده باشه، این اطلاعات رو در قالبی جالب‌توجه و گیراتر از تبلیغات معمولی ارائه می ده. رپرتاژ آگهی‌ها به نظر خوانندگان سرگرم‌کننده و مفید و واسه آگهی‌دهنده‌ها ابزاری قوی به حساب میان. آگهی‌دهنده‌ها با استفاده از رپرتاژ آگهی «چهره»‌ای به کسب‌و‌کارشون می‌بخشند، اون رو دارای صفات انسانی می کنن و خود رو نسبت به رقبایشون جدا می کنن. آدم موجودی اجتماعیه؛ ترجیح ما اینه که به جای سروکار داشتن با یک شرکت با آدم‌های دیگه رفت و امد کنیم. رپرتاژ آگهی این فرصت رو به هر کسب‌وکار می ده تا با معرفی نیروی انسانی‌اش و داستان داستون کسب‌وکار خود امکان اینجور تعاملی رو فراهم کنه.

تبلیغات

  • بلیط هواپیما

ساختارِ روایتی رپرتاژ آگهی ضمنا، پیام صاحبان صنایع و کسب‌وکارها رو واسه‌ مردم به‌یادماندنی‌تر می‌کنه. وقتی مردم خود رو به‌عنوان بخشی از داستون داستان‌شده می‌بینند، اطلاعات رو کامل‌تر و به مدت طولانی‌تری به‌یاد میارن. داستون‌ها اطلاعات رو به جالب‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین روش‌ی ممکن نقل می کنن. داستون‌ها نه‌تنها به مردم کمک می کنن کسب‌وکارها رو بهتر به‌خاطر بسپارند بلکه اونا رو واسه اقدام به خرید تشویق می کنن.

هنگامی که اطلاعات یا ایده‌ای به شکل داستون ارائه شه، افراد رو سریع‌تر و با اثر بیشتری قانع می‌کنه. استفاده از رپرتاژ آگهی واسه بیان قانع‌کننده‌تر و به‌یاد‌ماندنی‌تر پیام کسب‌و‌کارا، به صاحبان اون اجازه می ده تا در بین رقبا قد علم کنن. مردم محتوای پخش یافته‌ به شکل چاپی رو قابل‌اعتماد‌تر از محتوای بقیه رسانه‌ها‌ پیدا می کنن. آگهی‌دهندگان می تونن از این اعتماد واسه افزایشه نظر مردم درباره‌ی کسب‌و‌کارشون استفاده کنن.

مردم رپرتاژ آگهی چاپ شده در روزنامه رو به چشم محتوایی قابل اعتماد نگاه می کنن. این نکته به ویژه واسه کسب‌وکارهای خدماتی یا تازه تأسیس‌تری مهمه که، واسه جذب مشتریانِ با احتیاط، نیاز دارن وجهه‌ی خوبی از خود بسازند. رپرتاژ آگهی وسیله قدرتمندی واسه اون دسته از مشاغلیه که خدمات تکنیکی ارائه میدن یا نیاز دارن ایده‌های پیچیده‌ای رو واسه مخاطبان‌شون بگن. مثلا، در اون روزنامه‌ای که درباره‌اش صحبت کردم، هر هفته بخشی با عنوان “سؤال از کارشناسان” منتشر می‌شه که در اون پزشکان، دندان‌پزشکان، مشاوران اقتصادی و دیگه متخصصین می تونن با جواب دادن به سؤالات مردم جنبه‌ی خاصی از کارشون رو واسه اونا توضیح بدن.

اون دسته از صاحبان مشاغل که کالا یا خدماتی عرضه می کنن که نسبت به کالا یا خدمات شبیه قیمت بالاتری داره، می تونن از رپرتاژ آگهی واسه نشون دادن ارزش کالا و خدمات‌شون استفاده کنن.



رپرتاژ آگهی چیه - گوشت ارگانیک

مثلا رستورانی که از گوشت محلی در پخت غذا استفاده می‌کنه، می تونه با روش‌ای جذاب و متقاعدکننده به شکل یک داستون، امتیازات استفاده از این نوع گوشت واسه سلامتی و ضمنا کیفیت غذاهای پخته‌شده با اون رو توضیح بده. ریپورتاژ آگهی نه‌تنها بازگوکننده‌ی خدمت یا کالای قابل عرضه‌ی یک کسب‌وکاره بلکه ضرورت دقت مصرف‌کنندگان به چند تا نکته مهم رو هم توضیح می ده.

اینم بخونین:   لینک بیلدینگ و لینک های طعمه

رپورتاژ آگهی ضمنا واسه صاحبان نشریات امتیازات زیادی به‌همراه داره. روشن‌ترین امتیاز اون هزینه‌ی تبلیغاتیه که به نشریه پرداخت می‌شه که میشه از اون واسه پیشرفت‌ی محتوا و افزایش درآمد استفاده کرد. می‌شه رپورتاژ آگهی رو به‌صورت تبلیغی تکی یا به عنوان بخشی از برنامه‌ی تبلیغات سنتی به کسب‌وکارها ارائه داد. من در کسب‌وکارم از رپورتاژ آگهی واسه تشویق مشتریانم استفاده می‌کنم تا فضای بیشتری واسه آگهی‌شون بخرند. مثلا آگهی‌دهنده‌ای که نصف یک صفحه رو واسه آگهی خود بخره، یک مقاله‌ی یک‌چهارمِ صفحه‌ای ازمون هدیه میگیره یا اگه یک تموم‌صفحه رو واسه آگهی خود بخره، یک مقاله‌ی نیم‌صفحه‌ای و یک عکس هدیه میگیره. ما هزینه‌ی فضای رپورتاژ آگهی رو در هزینه‌ی آگهی‌ دید می‌کنیم.

مضاف بر افزایش درآمد، رپورتاژ آگهی شمار خوانندگان رو هم افزایش می ده. همونجوریکه اشاره شد، خوانندگان از رپورتاژ آگهی لذت می برن، پس گنجاندن رپرتاژ آگهی در نشریه‌، ارزش اون رو واسه مخاطبین افزایش می ده. یک رپورتاژ آگهی با طراحی مناسب، که از عکس یا اثر هنری استفاده کرده باشه، به جاذبه‌ی چشمی نشریه اضافه می‌کنه و یکنواختی صفحات تبلیغی اون رو می‌زداید. علاوه بر این فهمیدم که رپرتاژآگهی‌ها حس وفاداری رو در مشتریانی که در نشریه‌ی شما آگهی دادن، برمی‌انگیزند. اونا از دیدن مقالات چاپ‌شده در مورد کسب‌و‌کارشون خوشحال می‌شن. دادن شانس خرید رپورتاژ آگهی به اونا روابط شما رو با مشتریان‌تون محکم می‌کنه. ما در مورد رپورتاژ آگهی بازخورد خیلی مثبتی از مشتریان‌مون دریافت می‌کنیم. به‌ این دلیل که رپرتاژ آگهی‌ها خوانندگان رو به خود جلب می کنن، به کرات اتفاق میفته که هنگام خرید به اونا اشاره می کنن: «در مورد کسب‌وکارتون در روزنامه خوندم»؛ و این ارزش نشر شما رو ثابت می‌کنه.



چطوری یک رپورتاژ آگهی مؤثر بنویسیم

مشکلِ اضافه کردن رپورتاژ آگهی به ترکیبِ محصولِ پایانی، زمان‌بر بودن ساخت و نوشتن اینه. من به چند دلیل اجازه‌ی نوشتن متن رپورتاژ آگهی رو به مشتریانم نمی‌دهم. محول کردن این کار به خود مشتریان احتمال خرید اونا رو کم می کنه. حتی اگه صاحبان کسب‌وکار از تسلط کافی در نوشتن بهره مند باشن، تمایل اونا به طرف استفاده‌ از اصطلاحات بیشتر از حد تخصصی و نوشتن از چیزهاییه که بیشتر واسه خودشون مهمه تا خوانندگان. من پی‌بردم که نوشتن متن رپورتاژ آگهی به وسیله خودمون خیلی بهتره. اگه هیئت تحریریه دارین، نوشتن متن رپورتاژ آگهی راهی واسه مشارکت مستقیم اونا در تهیه‌ی نسخه‌ی نهاییه. اگه هیئت تحریریه ندارین، با فروشنده‌های خودتون، کارمندان دفتری و کارکنان تولیدتون صحبت کنین، ممکنه در بین اونا فردی لایق و علاقه‌مند به نوشتن متن پیدا کنین. گزینه‌ی دیگه شما استخدام یک نویسنده‌ی آزادکار (فریلنس) است.

رپرتاژ آگهی‌ها تبلیغات معمولی نیستن، رپرتاژ آگهی‌ها داستون‌ان. اونا نباید خیلی آسون مواردی رو تکرار کنن که در تبلیغات به اون اشاره شده. نوشتن خیلی از رپرتاژ آگهی‌هایی که در روزنامه‌ی ما به چاپ می‌رسد بر عهده‌ی منه؛ و اینا درس‌هایی هستن که من یاد گرفتیم:

  • سعی نکنین به تموم داستون مشتریان‌تون بدین. تمرکز خود رو بر یک جنبه‌ی جالب‌توجه از کسب‌وکارشون بذارین؛ مثلا: چه جوری شروع به کار کردن، جایزه‌ی مهمی که برنده شده‌ان، خدمات جدیدی که ارائه میدن.
اینم بخونین:   آیا از بک لینک های غیر مفید خسته شده اید؟

رپورتاژ آگهی چیه - عکس گروهی کارکنان کسب‌ و کار

  • چهره‌ای واسه کسب‌وکارها بسازین. داستون‌هایی که درباره‌ی افراد باشه، گیراتر از داستون‌هایی‌ است که درباره‌ی سازمان و سازمون‌ها باشن. به داستون‌هایی درباره‌ی صاحبان اون مشاغل بدین، درباره‌ی خانوادشان، کارکنان‌شون و مشتریان‌شون. سعی کنین تصاویری از کسائی که درباره‌ی اونا می‌نویسید به متن اضافه کنین.
  • درباره‌ی چیزایی بنویسید که واسه خواننده‌ها جالب باشه. مقالاتی درباره‌ی اینکه چه جوری کسب‌وکارها به مشتریان‌شون کمک کرده‌ان تا کارشون رو به‌طور خاصی خوب بکننن. این روش یکی از بهترین ساختارها واسه ارائه‌ی تایید مشتریانه. مثلا من شاهد بودم که پخش داستون «خانوم صمدی، همشهری ما» که با اشتیاق وصف‌ناپذیری در مورد خدمات خوب کلینیک زیبایی شبنم صحبت کرده بود، همراه با عکس خندانی از اون در کنار دکتر کلینیک، چه واکنش قدرتمندی رو در خوانندگان درست کرد.
  • رپورتاژ آگهی رو گیرا و جذاب بنویسید. از زبون راحت و گفتگو‌ای استفاده کنین و از کاربرد جملات و پاراگراف‌های طولانی دوری کنین.
  • از تیترهای قوی استفاده کنین و مطمئن شید واسه هر عکس توضیحاتی نوشته‌اید. تحقیقات نشون میدن حتی افرادی که مقالات رو نمی‌خوانند، سرتیترها و توضیحات عکس‌ها رو مطالعه می کنن.

اصول اخلاقی رپرتاژ آگهی

کسب اطمینان از اینکه خوانندگان می تونن بین مقالات تبلیغاتی و دیگه مقالات روزنامه‌‌ی شما تفاوت قائل شن خیلی اهمیت داره. این تفاوت نه‌تنها واسه مراعات موارد قانونی، بلکه واسه حفظ اعتبار رسانه‌ی شما دارای اهمیته. کافیه عبارت «محتوای تبلیغاتی» رو با فونتی کوچیک در بالای مقاله به خوانندگان یادآور شید. تجربه به من آموختهه که این کار اثر بدی بر سودمندی رپورتاژ آگهی نداره.



پایان خوش رپورتاژ آگهی

درج رپورتاژ آگهی در نشریه لازمه زحمت فراوانیه. کسی باید از راه صحبت با مشتری اطلاعات واقعی درباره‌ به محصول یا خدمات رو جمع‌آوری کنه و اون وقت داستون اون کسب‌وکار رو بنویسد. درسته که زحمت زیادی می‌طلبد، اما ارزش این همه سعی رو داره. همونجوریکه پیش از این اشاره شد، امتیازات زیاد رپورتاژ آگهی متوجه‌ی همگانه: خوانندگان، آگهی‌دهندگان و نشریه‌ی شما. الان، تقریبا تموم رسانه‌ها به‌یه جور از «محتوای جاسازی‌شده» (embedded content) استفاده می کنن؛ به این شکل که محصول یا برند آگهی‌دهنده در برنامه‌سازی اون رسانه کامل می‌شه. دلیل این کار خیلی راحت س!- جواب می ده! هیچ رسانه‌ای در امر انتقال داستون یا اطلاعات بهتر از رسانه‌های چاپی عمل نمی‌کنه. استفاده از رپرتاژ آگهی، اهرمی بالا‌العاده واسه افزایش توان ما در کمک به مشتریان و کسب درآمده. به مشتریان‌ کمک کنین که داستون‌شون رو از راه نشریه‌ی شما به گوش مخاطبان‌شون برسانند، و مطمئن باشین که هر دو پایان خیلی خوشی رو تجربه می کنین.

اینم بخونین:   لینک بیلدینگ بدون هیچ سوالی

رپورتاژ آگهی بهترین روش تبلیغات اینترنتی و سئو سایت

همونطور که می دونین روشای مختلفی ویژه تبلیغات هست اما امتیازات رپرتاژ آگهی نسبت به بقیه روشای تبلیغات آنلاین چیه ؟

دراین مقاله شما رو با رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبر بیشتر آشنا میکنیم و درنهایت شما می دونین چرا رپرتاژ آگهی یکی بهترین روشای تبلیغات اینترنتی درتمام دنیاست .

کلا رپورتاژ سایت یا رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتیه که در سایتهای خبری منتشر میشه و در متن خبر چند کلمه کلیدی به سایت تبلیغ دهنده لینک فالو میشه . تیتر رپورتاژ آگهی یا همون رپورتاژ خبری مثل بقیه خبرا در صفحه اول سایتهای خبری قرار میگیرد و مهم اینکه این خبر تبلیغاتی از سایتهای منتشر کننده حذف نمیشه و پس یک تاثیرگذاری موندگار داره . ضمنا بدلیل اینکه کاربران به این بصورت با خدمات و اجناس تبلیغ دهنده آشنا میشه تاثیرگذاری بیشتری هم خواهد داشد . ضمنا در صورت پخش رپورتاژ آگهی در خبرگزاریا معتبر می تونه اعتبار خیلی بالایی رو واسه تبلیغ دهنده بسازه.

واسه آشنایی با رپورتاژ آگهی با کلماتی مثل ؛ رپورتاژ آگهی ، رپرتاژ آگهی ، رپورتاژ خبری ، رپرتاژ آگهی ، رپورتاژ یعنی چه ، خرید رپورتاژ ، رپورتاژ ، ریپورتاژ ، رپرتاژ ، رپورتاژ آگهی چیه ، نمونه رپرتاژ آگهی ، معنی رپورتاژ و رپورتاژ خبری چیه یا رپورتاژ آگهی چیه در گوگل جستجو میکنند تا با این روش جدید سئو آشنا شن .

 

رپورتاژ آگهی واسه تبلیغات اینترنتی و برندسازی :

همونطور که می دونین روشای مختلفی واسه تبلیغات اینترنتی هست اما امتیازات رپرتاژ آگهی نسبت به بقیه روشای تبلیغات اینترنتی چیه ؟

  1. تاثیرگذاری خیلی بالا بروی مخاطبان بدلیل اینکه رپورتاژ بصورت یک خبر منتشر میشه و باعث اعتماد بیشتر مخاطبان میشه.
  2. پخش رپورتاژ آگهی در خبرگزاریای معتبر و سایتهای خبری تخصصی پربازدید.
  3. نبود حذف رپرتاژ از سایتها که باعث موندگاری تاثیرگذاری میشه .
  4. نمایش خبر منتشر شده در جستجوهای گوگل که خیلی موثره.
  5. معرفی شخص یا برند و معرفی کامل اجناس ، خدمات و سایت تبلیغ دهنده.
  6. هایپر لنیک چند کلمه به سایت تبلیغ دهنده واسه هدایت مخاطبان به سایت شما.
  7. معرفی مدیران برندها بصورت مصاحبه یا معرفی خدمات اونا به شکل گزارش آگهی.

 

رپورتاژ آگهی واسه سئو و بهینه سازی سایت واسه گوگل :

  1. هایپر لنیک چند کلمه کلیدی بصورت فالو .
  2. اتوریتی و رتبه خیلی بالای خبرگزاریا که باعث تاثیرگزاری بالای رپرتاژ بر رتبه سایت شما در گوگل میشه.
  3. نبود حذف رپرتاژ از سایتها که باعث موندگاری تاثیرگذاری اون بر سئو سایت میشه .

ضمنا از نظر هزینه هم قیمت رپورتاژ آگهی نسبت به بقیه روشای تبلیغات و سئو با توجه به فیدبک سریع و خیلی عالی ، خیلی مناسبه .

 

 

ویرلن واسه اولین بار در ایران کمپینای رپورتاژ آگهی در بزرگترین خبرگزاریا و سایتهای خبر ایران رو ارائه می ده و با توجه به تجربه بالا و پخش بیشتر از ۵۰۰ رپورتاژ می تونه اثر گذاری اون بروی تبلیغات و سئو رو تضمین کنه .