رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی برای کسب و کارتان دارد؟

Written by 92 on فوریه 7, 2018 and posted in بک لینک، رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک.

رپورتاژ چیه ؟

 شاید شمام مثل خیلیای دیگه کلماتی مثل “رپرتاژرپورتاژ” “ریپورتاژ” “رپورتاج” و از این دسته از کلمات رو شنیده باشین ؛ اما قبل از هر چیز باید بهتون بگم تلفظ و املای درست این کلمه “رپرتاژ” هست.

شاید شما فقط اسم این کلمه رو شنیده باشین و اما معنی واقعی اون رو نمیدانید و نمیدانید اصلاً به چه کاری میاد ؛ در این پست به شما تعریف رپورتاژ به همراه نمونه هایی از اون رو میگیم.

 

رپورتاژ چیه ؟

رپورتاژ یعنی معرفی کار و کاسبی ، تجارت و یا خدماتی که شما انجام میدهید رو به شکل یک مطلب با درج متن با کیفیت به همراه تصاویر و لینک دهی مناسب در وبسایتی با شرایط عالی به پخش اون بدین و واسه همیشه این مطلب در اون سایت بمونه و حذف نشه.

چرا رپورتاژ ؟

  • رپورتاژ پایدار و همیشگیه
  • نمایش رپورتاژ در جست و جوا ی گوگل
  • کلمه لینک شده به سایت شما
  • قانونی بودن از نظر گوگل
  • هزینه کم تر و بازدهی بیشتر
  • اعتبار بخشی

نوشتن یک رپورتاژ آگهی خوب

واسه نوشتن یک رپورتاژ خوب باید به نکاتی توجه کرد که در زیر اونا رو توضیح میدهیم :

یک رپورتاژ قوی باید عنوان مناسب و جذاب داشته باشه.تا حدقل کاربر بتونه روی این مطلب کلیک کنه! پس شما اول به دنبال یک عنوان و تیتر مناسب و جذاب باشین.

مطالبتون نباید خسته کننده باشه.مطالب و انتخاب نوع کلمات باید مثل تیتر جذاب باشه و نباید باعث خسته شدن کاربر شه ؛ باید طوری باشه تا کاربر تموم رپورتاژ رو بخونه و تو ذهن کاربر بمونه.

سومین نکته ای که باید بهتون بگم ، در رپورتاژ به شکل مخفیانه و عاقلانه ای باید به سایت خودتون لینک بدید که هم کاربر احساس تبلیغ مستقیم نکنه و هم خود رو به عنوان یک منبع کارا و مفید معرفی می کنین.

اینم بخونین:   آموزش لینک بیلدینگ به صورت اصولی

واسه جذب کردن نوشتن سعی کنین به از تصاویر با حجم کم و کیفیت بالا و مربوط به موضوع استفاده کنین.

مناسب ترین سایتا واسه رپورتاژ آگهی

  • سایتای دارای PA , DA بالا
  • سایتای محبوب و معروف
  • سایتایی با سئوی بالا

رپورتاژ آگهی چیه؟

رپورتاژ آگهی یه جور متن واسه معرفی خدمات و اجناس یا توضیح یه جور فعالیته. هدف این متن تبلیغاته اما باید به شکلی بیان شه که خواننده متوجه این موضوع نشه. یعنی، یکسری از وبسایتای معروف و پربازدید، متنی رو از طرف شما واسه تبلیغ کار شما منتشر می کنن. این مطلب رو می تونین خودتون یا دیگری بنویسد. تبلیغ شما هم از راه لینکایی که داخل متنتون می ذارین انجام می شه و یا از تکنیکای بازاریابی اینترنتی با سئو استفاده می شه. صاحب سایت واسه این کار هزینه ای رو ازتون دریافت می کنه. این هزینه بسته به معروفیت سایت، میزان بازدید، رتبه الکسا و اعتباری که سایت پیش گوگل داره تعیین می شه. اما چه وب سایتایی واسه درج رپورتاژ آگهی مناسب هستن؟ موارد زیر رو دنیال کنین. در هر کدوم از موارد که نیاز به دانستن بیشتری داشتین، مطالب تکمیلی تر رو در مقاله “بک لینک رایگان” مطالعه بفرمایید.

ویژگی سایتای مناسب واسه پخش رپورتاژ آگهی

سایتی که واسه درج رپورتاژ آگهی انتخاب می شه باید از هر جهت مناسب باشه تا هم هزینه اضافه نپردازید و هم اعتبار سایتتون رو از بین نبرین. هدف رپورتاژ آگهی گرفتن بک لینکه. به همین دلیل سایت مبدا اهمیت زیادی داره. واسه انتخاب سایت مبدا به لینک دهنده در رپورتاژ، خصوصیات زیر رو در نظر بگیره. در نظر گرفتن این موارد موقع گرفتن رپرتاژ آگهی تا حد زیادی باعث جلوگیری از پنالتی شدن سایت در گوگل می شه.

اینم بخونین:   تبلیغات اینترنتی و بک لینک سازی

1. اسپم نبودن سایت
2. محلی بودن سایت
3. داشتن آتوریتی بالا (مطلب “آتوریتی چیه؟” رو بخونین.)
4. داشتن بازدید بالا (در سایت www.alexa.com/siteinfo میزان الکسا و بازدید هر سایت رو می تونین ببینین.)
5. رابطه سایت با سایت شما

اثر رپرتاژ آگهی بر سئو سایت

از آنجایی که رپورتاژها معمولا در وبسایتای خوب و معتبری انجام می شه، اثر خوبی بر سئو سایت شاهد خواهیم بود. هرچه سرعت ایندکس شدن سایت خبری بیشتر باشه، رپورتاژ سریع تر ایندکس می شه و لینک سایت شما زودتر مورد کرال قرار میگیره. این لینکا که در دل مطالب علمی درج می شن، بهترین نوع بک لینکا به حساب می ایند. اگه وبسایتی که به شما رپورتاژ میده، در بخش سایت خودتون باشه، این اثر چند برابر می شه. سایتای خبری معمولا رنکینگ و دامین آتوریتی بالایی دارن و به خاطر این بهترین گزینه واسه پخش رپورتاژ هستن و سئو سایت رو بهبود می بخشند.

یکی از روشای تبلیغاتی که الان از اون استفاده می شه رپورتاژ آگهیه البته در گذشته این روش به شکل یک خبر تبلیغاتی در رسانه های کاغذی و تلویزیون منتشر می شد.اما دیگه با وجود اینترنت و رسانه های اینترنتی شرایط متفاوت شده و دیگه این روش جای خود رو به روشای جدید داده تا جایی که میبینیم خیلی از وبمستران و صاحبان سایت واسه معرفی سایت و خدمات و محصولاتشون از این جور تبلیغات استفاده می کنن.

میتونیم این جور بگیم که رپورتاژ آگهی یعنی پخش اخبار تبلیغاتی لینک دار در سایتای پر بازدید و سایتای خبری.

شما می تونین در این روش اجناس و خدمات خود رو معرفی کنین و البته این قسمت از رپورتاژ به برندینگ شما در دنیای اینترنت هم کمک موثری داره. داشتن هایپر لینک یکی دیگه از امتیازات پخش رپورتاژه. شما می تونین با دارا بودن هایپر لینک در یک رپورتاژ آگهی ، رتبه سایت خود رو با این روش به وسیله کلمات کلید بخش کاری تون افزایش بدین.

اینم بخونین:   رپورتاژ آگهی در تبلیغات اینترنتی به چه شکل است؟

رپورتاژ آگهی چیه؟

خیلی از سئوکاران حرفه ی یکی از بهترین روش ها واسه گرفتن بک لینک از این جور سایتا رو رپورتاژ آگهی می دونه. تا جایی که این موضوع می تونه در بالا بردن رتبه سایتتون در کلمات کلیدی بیزینستان کمک کنه و با منتشر نمودن بیش تر از ده رپورتاژ آگهی در سایتای خبری می تونین در گوگل نتایجی خیلی خوبی رو نگاه کنین.

در تالیف یک رپورتاژ آگهی نکات خیلی کلیدی چه مواردی هستن:

شاید برایتون سوال باشه که در تالیف رپورتاژ آگهی چه نکاتی مهم هستن یا در تالیف یک رپورتاژ آگهی در تبلیغ خدمات یا محصولاتمون چه کارهای باید بکنیم؟

اگه می خواین جواب هاتون رو بدست بیارین با ادامه این مطلب با ما همراه باشین.

1)اگه می خواین خبر تبلیغاتی خودتون رو مهم نشون بدین باید مطالب مفید در مورد اجناس خود و بخش کاری تون بنویسید تا مخاطبان بتونن آسون تر به شما و کارتون اعتماد کنن.

2)آخر مقاله خود واسه بخش های مربوط می تونین راهکارهای تبلیغاتی موثری ارائه بدین.

3)اصلا در رپورتاژ آگهی از یک متن تبلیغاتی استفاده نکنین. اگه متن شما بصورت تبلیغاتی باشه و تنها واسه درج هایپر لینک استفاده شده این خبر خونده نمی شه و شما نمی تونید از بحث برندینگ این رپورتاژ استفاده کنین.

4)در نظر داشته باشین که اگه می خواین ریپورتاژآگهی شما اثر بیشتری داشته باشه باید سایتای رو انتخاب کنین که در ارتباط باشن.مثلا اگه در مورد آی تی فعال هستین سایتای رو انتخاب کنین که در مورد تکنولوژی فعالیت می کنن.


Comments are closed.