رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری چیست و چه مزایایی دارد

Written by 92 on فوریه 7, 2018 and posted in بک لینک، رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک.

رپورتاژ آگهی

مدیران بازاریابی و وبمستران شرکتا که واسه بهبود رتبه سایت خود درگوگل بدنبال روشای جدید سئو و بهینه سازی سایت هستن ، پس از جستجو میفهمند که سایتای آموزش سئو و متخصصین سئو رپورتاژ آگهی رو به عنوان یکی از بهترین و جدید ترین تکنیکا واسه رسیدن به رتبه اول گوگل معرفی میکنند.

رپورتاژ آگهی چیه ؟

به خبر تبلیغاتی گفته میشه که جهت معرفی خدمات و اجناس کسب و کارا نوشته میشه و در سایتای خبری پربازدید منتشر میشه .

رپورتاژ آگهی چه تاثیری در سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل داره؟ و چرا در تموم دنیا به عنوان یکی از موثرترین تکنیکا واسه بهبود رتبه سایت در جستجوی گوگل استفاده میشه؟

چه جوری یکی از بهترین روشای بازاریابی آنلاین و برندینگه که شرکتای مختلف واسه کسب اعتبار بالاتر و جلب مشتری بیشتر استفاده میکنند ؟

رپورتاژ یعنی چه ؟

به معنی گزارشه که از کلمه ریپورت گرفته شده ، repotrage یک کلمه فرانسویه .

رپورتاژ در بخش تبلیغات اینترنتی و سئو سایت به عنوان یک گزارش یا مصاحبه واسه معرفی برندها یا افراد در سایتای خبری مطرح شده و بصورت یک حبر تبلیغاتی منتشر میشه.

ضمنا یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازیه که بزرگترین برندهای دنیا واسه معرفی اجناس و خدمات جدید خود از اون استفاده میکنند و به خاطر این تاثیرگذاری بالایی داره که یه جور تبلیغات غیرمستقیمه و مخاطبان در زمان نگاه اون بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب رو مشتاقانه مطالعه میکنند .

درواقع رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتیه که به شکل یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشه که شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس و هایپرلینک فالوه.

اینم بخونین:   تفاوت page authority و domain authority در چیست ؟

 

چطوری باعث ارتقاء رتبه سایت من در گوگل میشه ؟

  • در محتوای رپورتاژ سه تا پنج کلمه کلیدی لینک فالو میشه به سایت شما .
  • در خبرگزاریای معتبر با اتوریتی و رنک بالای گوگل منتشر میشه و بعد واسه همیشه مجموعه میشه .

طبق جدیدترین الگوریتمای گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی در ارتباط در سایتای پربازدید با اتوریتی بالا ، تاثیرگذاری منحصر به فردی در ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل داره .

ضمنا این تنها روش تبلیغاتیه که به مدت زمان محدود نیس و همیشه در سایت‌های خبری باقی میماند،

 

مهمترین نکات واسه تاثیرگذاری بیشتر رپورتاژ

اول : نحوه تهیه رپرتاژ خیلی مهمه و لازمه به وسیله یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای ، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو تهیه شه .

دوم : در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری معتبر منتشر شه .

سوم : محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان سایت منتشر کننده تهیه شه تا اثر گذاری بیشتری داشته باشه .

 

ویرلن مجری پخش رپورتاژ در بیشتر از ۱۰۰ سایت خبری برتر

مشاوره ، تهیه محتوا طبق استانداردای برندینگ و سئو و پخش اون در معتبر ترین خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری ایران.

پخش در سایت‌های زیر همراه با تصویر و لینک فالو به سایت شما قطعیه و دقیقا در زمان مورد نظر شما منتشر میشه .

 

رپورتاژ در خبرگزاریای پربازدید

 

 


رپورتاژ

راهکارهایی واسه افزایش تاثیرگذاری بر سئو و برندینگ

چطوری و با چه روشایی میتوانیم تاثیرگذاری این تکنیک سئو سایت و برندینگ رو افزایش دهیم و بهترین نتیجه رو از این روش دریافت کنیم ؟

در تولید محتوای رپورتاژ باید توجه داشته باشیم که این یک کاتالوگ تبلیغاتی و یا بخش “درباره ما” نیس و کاربران سایتای خبری درواقع علاقه ای به خوندن کاتالوگای تبلیغاتی به شکل خبر ندارن ، پس در زمان نوشتن متن توجه داشته باشین که هرچه مطلب شباهت بیشتری به یک خبر یا مقاله داشته باشه تاثیرگذاری بالاتری داره و این تضمین میکنه کاربران تا آخر مطلب رو بخونن .

اینم بخونین:   رپورتاژ آگهی چه تاثیری بر بهینه سازی و کسب و کار اینترنتی دارد؟

پیشنهاد میکنیم تیتر رپورتاژ تا جای ممکن خبری باشه تا جذابیت بیشتری بسازه و  دو پاراگراف اول رو بصورت مقدمه ای بر آشنایی با صنعت خود بنویسید و بعد در مورد پروموشن تبلیغاتی خود بصورت خبر و مقاله توضیح بدید .

مهمترین ویژگیا و تفاوت اجناس و خدمات خود رو توضیح بدید و کاری کنین که مخاطب نسبت به فعالیتاتون کنجکاو شه و واسه ورود به سایت شما تحریک شه .

از کلمات کلیدی مورد نظر سئو در متن خبر بصورت استاندارد استفاده کنین و مهمترین کلمات رو به سایت خود لینک بدید . یک واژه رو به صفحه اول و دو کیورد مهم رو به صفحات داخلی در ارتباط لینک بدید .

از یک یا دو تصویر استفاده کنین و لوگوی برندتون رو به بهترین راه در تصاویر درج کنین .

تولید محتوا رپورتاژ آگهی به وسیله یک تیم خبره شامل خبرنگار حرفه ای ، سئو کار حرفه ای و متخصص بازاریابی و برندینگ ، خدماتیه که شرکت ویرلن ارائه می ده .

 

بازاریابی آنلاین و سئو

اگه سایت شما از استانداردای سئو برخورداره ، تولید محتوا مناسب دارین ولی هنوز رتبه مناسبی در گوگل نداید ، رپورتاژ بهترین راهکاره . پخش رپورتاژ در خبرگزاریا و سایتای خبری معتبر بهترین راه حل واسه سئو سایته و حتما باعث بهتر شدن رتبه سایت شما در گوگل میشه .

 

بهترین روش تبلیغات اینترنتی و سئو

همونطور که می دونین روشای مختلفی واسه تبلیغات اینترنتی هست اما امتیازات رپرتاژ آگهی نسبت به بقیه روشای تبلیغات اینترنتی چیه ؟

  1. تاثیرگذاری خیلی بالا بروی مخاطبان بدلیل اینکه بصورت یک خبر منتشر میشه و باعث اعتماد بیشتر مخاطبان میشه.
  2. پخش در خبرگزاریای معتبر و سایتهای خبری تخصصی پربازدید.
  3. نبود حذف از سایتها که باعث موندگاری تاثیرگذاری میشه .
  4. نمایش خبر منتشر شده در جستجوهای گوگل که خیلی موثره.
  5. معرفی شخص یا برند و معرفی کامل اجناس ، خدمات و سایت تبلیغ دهنده.
  6. هایپر لینک چند کلمه به سایت تبلیغ دهنده واسه هدایت مخاطبان به سایت شما.
  7. معرفی مدیران برندها بصورت مصاحبه یا معرفی خدمات اونا به شکل گزارش آگهی.
اینم بخونین:   چرا ساخت لینک برای سئو مهم است؟ (آناتومی یک هایپرلینک)

 

چطوری یک محتوای موثر بنویسیم ؟

  • محتوای خبر نباید فقط تبلیغاتی باشه و واسه کاربری که مطلب رو میخواند جنبه یک خبر یا مقاله هم داشته باشه.
  • همیشه موثر ترین تبلیغات اونایی هستن که غیر مستقیم تبلیغ میکنند و تو ذهن مخاطب اثر می ذارن ، بصورتی که واسه کسب آگاهی بیشتر در مورد برند کنجکاو شه و ضمنا تمایزای اون برند در ذهنا حک شه .
  • بهتره واسه اثر گذاری بیشتر مطلب رو با تیترای جذاب خبری منتشر کنین.
  • برندهای بزرگ واسه سایتای مختلفی که در کمپین هست از تیتر ، تصویر و متنای جور واجور و در ارتباط استفاده میکنند و از تکرار یک متن در همه سایتها خودداری میکنند.

رپورتاژ آگهی چیه و چطوری به پیشرفت برند شما کمک می کنه؟

، تهران، (اخبار رسمی): رپورتاژ آگهی به خبر تبلیغاتی گفته می شه که با هدف پیشرفت و ایجاد آگاهی برند و کسب وکار در سایتای معتبر خبری منتشر می شه.

رپورتاژ آگهی چیه و چطوری به پیشرفت برند شما کمک می کنه؟

رپورتاژ آگهی چیه و چطوری به پیشرفت برند شما کمک می کنه؟

رپورتاژ آگهی این امکان رو برایتون ممکن می کنه که با استفاده از یک متن خبری مناسب و ایجاد چند کلمه کلیدی بهمراه لینک، از راه پخش متن در سایتای معتبر، لینکای قوی به طرف سایت خود دریافت کنین.

به گزارش نتمارکتو، رپورتاژ آگهی به خبر تبلیغاتی گفته می‌شه که با هدف پیشرفت و ایجاد آگاهی برند و کسب وکار در سایت‌های معتبر خبری منتشر می‌شه.

متن آگهی منتشر شده به صورتی تنظیم می‌شه که علاوه بر آشنایی و ارائه توضیحات کوتاه و مفید در مورد برند، شامل چند کلمه کلیدی سایت تبلیغ دهنده هم هست که بصورت فالو هستش.

از آنجاییکه یکی از راه حل‌های موثر لینک سازی در سئو، ایجاد لینک‌های فالو در سایت‌های معتبر و با رتبه بالاه، از این سو، رپورتاژ آگهی این امکان رو برایتون ممکن می‌کنه که با استفاده از یک متن خبری مناسب و ایجاد چند کلمه کلیدی و قرار دادن لینک روی اون، از راه پخش متن در سایت‌های معتبر، لینک‌های قوی به طرف سایت خود دریافت کنین.

نکته زیادی که پس هست اینه که بر خلاف دیگه روش‌های لینک سازی یا به یه جور گرفتن بک لینک که می‌بایست به شکل ماهانه یا هرساله لینک‌ها تمدید شن، لینک سازی از راه پخش رپورتاژ آگهی بصورت همیشگی و نا تموم بوده و اصلا از سایت‌های منتشر کننده حذف نخواد گردید.

پس، استفاده از این روش تبلیغاتی رو میشه به عنوان یکی از کارسازترین و موثرترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ و ضمنا سئو دونست و از راه اون، اعتبار سایت منتشر کننده رپورتاژ آگهی رو به شکل همیشگی واسه سایت خود ایجاد کرد.

از طرف دیگه، با توجه به اینکه سایت‌های در نظر گرفته شده واسه پخش رپورتاژ، سایت‌هایی پر کاربر می‌باشن و بازدید روزانه خیلی بالایی رو دارن، پخش رپورتاژ آگهی باعث بهتر دیده شدن برندتون میشه و می تونه آگاهی خیلی مناسب و خوبی از برند شما رو واسه بازدیدکنندگان ایجاد کنه که این اتفاق، به دلیل اعتماد بازدید کننده به سایت معتبر، باعث تاثیرگذاری بیشتر واسه شما میشه. رپورتاژ آگهی در جذب مخاطبان جدید و ضمنا افزایش رنک گوگل سایت شما اثر گذاره

مراحل پخش رپورتاژ اگهی بدین صورته که اول می‌بایست یک متن مناسب طبق برند و یا اجناس مورد نظر شما و کلا، اهداف سازمانی، تولید شده و بعد، طبق هدف گذاری سئو، کلمه کلیدی‌های در نظر رو در متن مشخص کرده و لینک‌های مربوط به اون کلمه کلیدی رو در متن جانمایی کنین.

در مرحله بعد کافیه که این متن رو در سایت‌های خبری و مجلات اینترنتی که دارای بازدیدهای روزانه خیلی بالا می‌باشن، بصورت رپورتاژ خبری منتشر کنین.

پس از پخش، متن آگهی به همراه لینک‌های فالو و عکس در سایت قرار گرفته شده و از راه جایگاهی که واسه اون منظور گردیده شده واسه بازدید کنندگان قابل نمایشه.

متن منتشر شده پس از گذشت مدت زمانی که در صفحه اصلی و یا صفحه مربوطه قرار میگیره، به قسمت مجموعه خبر انتقال یافته و بصورت دائم و همیشگی در اون سایت قرار خواهد گرفت و اثر اون ماندگاره.

نکته ای که پس هست اینه که متن منتشر شده در سایت‌های خبری و معتبر، در صفحات گوگل و سایت‌های موتور جستجو، ایندکس شده و هنگام جستجو به وسیله کاربر قابل نگاه نیزه.

ضمنا، پخش رپورتاژ آگهی در سایت‌های معتبر خبری باعث می‌شه تا واسه صاحب خبر، اعتبار خیلی زیادی جذب شده و آگاهی خیلی مناسبی نسبت به برند آگهی دهنده ایجاد شه.

چرا رپورتاژ آگهی اثر خیلی زیادی در ایجاد آگاهی برند داره؟

با توجه به اینکه یکی از فعالیت‌های اصلی هر روز کاربران اینترنت، پیگیری سایت‌های معتبره، به خاطر این پخش رپورتاژ آگهی مثل روش‌های خیلی موثر تبلیغات اینترنتی و سئو هستش که به دلیل پخش اون بصورت یک خبر جدید، باعث جذب اعتماد و نظر مخاطبین می‌شه.

امتیازات رپورتاژ آگهی به نسبت دیگه روش‌های تبلیغات اینترنتی چیه؟

  • پخش رپورتاژ آگهی بصورت یک خبر جدید، باعث اعتماد بیشتر مخاطبان می‌شه.
  • رپورتاژ توانایی پخش در سایت خبرگزاری‌ها و ضمنا، سایت‌های تخصصی پر بازدید رو داراه.
  • صفحه مربوط به رپورتاژ بصورت دائم و همیشگی در سایت‌های معتبر قرار گرفته و اثری موندگار داره.
  • خبر رپورتاژ آگهی، پس از پخش در سایت‌های معتبر، به سرعت در موتورهای جستجو، ایندکس شده و در لیست نتایج جستجو میشه دید.
  • امکان ایجاد چند لینک موثر به شکل فالو و دائمی در هر رپورتاژ.
  • مناسب ترین راه حل جهت سئو و لینک سازی به شکل طبیعی