سفارش بک لینک و رپرتاژ آگهی با اتوریتی بالا

Written by 92 on فوریه 9, 2018 and posted in بک لینک، رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک.

Domain Authority چیه؟

Page Authority و Domain Authority یک عامل غیر رسمی سئو هستش که نقش خیلی مهمی داره.با توجه به اینکه گوگل بروز رسانی page rankا رو متوقف کرده و اگه هم دوباره پیج رنکا رو به روز کنه، با فاصله های زمانی خیلی زیادی این کار انجام می شه، این دو عامل نقش مهمی دارن.Page Authority و Domain Authority به ترتیب به معنی اعتبار صفحه و اعتبار دامنه، به وسیله شرکت موز(Moz)، ارائه می شن که از راه سایت moonsy یا opensiteexplorer.org می تونین، مقدار page و domain authority سایت خود رو بررسی کنین.

معمولا domain authority از page authority کمتره.domain authority، مربوط به اعتبار کل دامنه است.اما page authority فقط اعتبار یک صفحه (URL) رو نشون میده.این نشونه، مثل پیج رنک گوگل، واسه صفحه اول یک سایت، دارای مقدار بیشتریه و عددی بین صفر تا قرن که هر چه بالاتر باشه بهتره و نشون از اعتبار و قدرت بیشتر در موتورای جستجو مثل گوگله.افزایشه این عدد به شکل صعودی سخت می شه.مثلا، رسیدن از صفر به ۲۰ خیلی آسون تر از رسیدن از ۲۰ به ۴۰ه و همینطور تا صد ادامه داره.domain authority به وسیله کل page authority صفحات سایت، محاسبه می شه.

این مقدار، بیشتر طبق تعداد و کیفیت لینکای ورودی به سایتا(شبیه پیج رنک گوگل) محاسبه می شه و عمر دامنه یا صفحه، میزان signalایی که از شبکه های اجتماعی دریافت کرده و چند عامل دیگه، که کسی از نحوه محاسبه دقیق اون باخبر نیس، محاسبه می شه.اما سعی کرده ان، عددی ارائه دهند، که با الگوریتمای گوگل و بقیه موتورای جستجو(تا جایی که بتونن الگوریتما رو حدس بزنن)، نزدیکی بیشتری داشته باشه.

چه مقداری واسه اعتبار صفحه و دامنه مناسبه؟

  • عدد بالای ۷۰ خیلی بالا و ایده آله! کمتر سایتی در ایران اینطوریه!
  • عدد ۶۰ و بالاتر خیلی خیلی عدد مناسبیه.
  • عدد ۵۰ و بالاتر نشون از قوی بودن یک سایت یا صفحه.
  • عدد ۴۰ تا ۵۰ عدد مناسبیه و خیلی از سایتای معتبر بین ۴۰ تا ۵۰ هستن.
  • عدد ۳۰ عدد پایینی نیس ولی جوری هم، نشون از قوی بودن سایت نیس.
  • عدد ۲۰ واسه سایتای تازه تاسیس، ممکنه عدد مناسبی باشه و کمتر از اون،عدد پایینیه.
اینم بخونین:   تکنیک جدید لینک بیلدینگ که توسط سئو کارهای حرفه ای ابداع گردید

نکتهای مهم درباره Page Authority و Domain Authority

– تموم اعداد بالا، واسه صفحه اول عامل page authority حدس زده شده.طبیعتا، domain authority عدد کمتری (با اختلاف حدود ۱۰ تایی) می شه.

– صفحات داخلی و پستای جدید ، در خیلی از مواقع، page authority برابر با یک یا صفر دارن و این نشون از ضعیف بودن اون صفحات نیس.

– این دو عامل، درباره صفحات یا دامنه هایی که حاصل از ریدایرکت هستن (یعنی آدرس صفحه یا دامنه عوض شده)، معمولا دارای خطاست و اعتبار آدرس قبلی، به آدرس جدید منتقل نمی شه.بنابر این ممکنه، یک سایت قوی رو ببینین که domain authority (دامین اتوریتی) از page authority پایینی داره.

– ممکنه صفحه اول وب سایتی دارای page authority بین ۳۰ تا ۵۰ باشه، اما سایتی خیلی ضعیف و حتی اسپم باشه (مثل سایتای پیج رنک دار ضعیف).البته من خود، سایتای ضعیف رو با page authority بالای ۵۰ ندیدم.در کل این دو نشونه، چیزی نیستن که بخواهید حساب کاملی روی اونا باز کنین.تموم فاکتورای سئو، حتی فاکتورای رسمی مثل پیج رنک که به وسیله خود گوگل، ارائه می شه، قابل تکیه نیستن.همه فاکتورای سئو همیشه در کنار هم، می تونن مفید باشن، نه به شکل تکی.

قدرت دامنه یا Domain Authority به وسیله Seomoz ایجاد شده این اندازه گیری در قدرت دامنه است. این به اون مفهومه که هر آدرسی زیر مجموعه یک دامنه همون ارزش رو داره که اصلا مثل به Page Authority ( ارزش گذاری صفحات ) نیس.

هر دو اندازه گیری از مقادیر لگاریتمی استفاده می کنن که بین صفر تا قرن هر چقدر عددDomain Authority  بالاتر باشه به معنای اینه که قدرت دامنه ی شما بیشتره.

اینم بخونین:   آموزش تمامی روش های لینک بیلدینگ برای ارتقاء کلمه کلیدی

شما می تونین قدرت دامنه ی خود رو از راه Mozbar پیدا کنین شما می تونین با گرفتن لینک از جاهای مناسب این قدرت رو بهتر کنین.

سفارش بک لینک و رپرتاژ آگهی با اتوریتی بالا

شک نداشته باشین اگه با اصول سئو آشنا باشین می دونین ، سایت شما واسه اینکه به بالا نتایج جستجوهای گوگل نزدیک شه یک راه بیشتر ندارین و اینه هم سفارش بک لینک ور رپرتاژ آگهی با اتوریتی بالاه . اینکه درکنار تولید محتوا ی ، خوب لینک بیلدینگ خوبی داشته باشین . باید طوری هم لینک بیلدینگ انجام بدین که مورد پنالتی گوگل قرار نگیرید . کم کم لینک بیلدینگ کنین . از سایتهایی با اتوریتی بالا لینک بگیرین . از سایتهایی که اسپم اسکور کمتری دارن لینک بگیرین . از طرف دیگه مهمترین مورد همیشه جیب آدمه . یعنی به بودجه در نظرگرفته شده تون باید توجه کنین . اون وقت بگردید ببینین چند بک لینک با با بالاترین اتوریتی متناسب با بودجه تون می تونین دریافت کنین . بک لینکا ماهانه یا 3 ماه ارائه می گردن و واسه تمدید اونا باز باید هزینه پرداخت شه وگرنه سایت شما در نتایج گوگل تموم رشدش رو از دست داده و سقوط می کنه .
به صرفه ترین نوع بک لینک که در آموزش سئو لازم دیدم عرض کنم ، رپرتاژ آگهیه . در صورتی که این نوع آگهی رو سفارش بدید بک لینک شما بصورت دائمی در سایت مورد نظر باقی می مونه و نیاز به پرداخت دوباره و ماهانه نیس . رپرتاژ چیه ؟ متنیه که در سایت مقصد قرار میگیره و در اون شما و شرکت و سایتتون و کلیه اجناس و خدماتتون می تونه معرفی شه . یک برتری دیگه این نوع آگهی بر بک لینک عادی اینه که به جای 1 عبارت کلیدی یا کیوورد ، در داخل متن رپرتاژ معمولا بنا به قوانین سایتهای مختلف بین 3 تا 5 کیوورد به سایت شما لینک فالوی دائمی می شن . این بشدت واسه سایت شما به صرفه . بعد از چند ماه کم کم سایت شما در 5 کیوورد مورد نظرتون رشد رو در نتایج گوگل تجربه می کنه .

اینم بخونین:   برای سئو سایت بک لینک را به خدمت خود در بیاوریم

دامین اتوریتی و پیج اتوریتی چیه

Domain Authority چیه و Page Authority چیه؟ Domain Authority (اعتبار دامنه – دامین اتوریتی چیه و پیج اتوریتی چیه) و Page Authority (اعتبار صفحه – پیچ اتوریتی) یکی از ابزارای بررسی قدرت سایت هستن. با بروزرسانی نشدن پیج رنک گوگل Authority دامنه به مهم ترین عامل سئو دامنه در بین متخصصین سئو تبدیل گشته، به یه جور میشه گفت الان Authority جانشین Google page rank شده.

معرفی Open Site Explorer

چندی پیش شرکت MOZ که به عنوان یکی از معتبر ترین شرکتای سئو و بهینه سازی سایت در دنیا شناخته می شه محصولی رو به عنوان Open Site Explorer معرفی کرد که ابزاری رو جهت بررسی وضعیت قدرت دامنه ارائه میده.

Domain Authority - Page Authority - Open Site Explorer

Domain Authority چیه؟

مهم ترین خدماتی که Open Site Explorer به کاربران ارائه میده وسیله Domain Authority و یا همون اعتبار دامنه از دید الگوریتمای MOZه. Domain Authority عددیه بین 0 تا 100، هر چه عدد Domain Authority نزدیک تر به 100 باشه سایت از اعتبار بیشتر و هر چه نزدیک تر به 0 باشه سایت دارای اعتبار کمتریه. (البته از نظر الگوریتمای MOZ نه گوگل!)

از راه های افزایش Domain Authority میشه به بک لینک بیلدینگ ، برندینگ، دریافت سیگنال از شبکه های اجتماعی و تولید محتوای بهینه شده اشاره کرد.

Page Authority چیه؟

Page Authority و یا همون اعتبار صفحه یکی از ابزارای اندازه گیری قدرت صفحات سایته چون که همه صفحات یک سایت دارای قدرت یکسانی نیستن و قدرت صفحات با همدیگه متفاوته.