فروش بک لینک و کسب درامد

Written by 92 on فوریه 9, 2018 and posted in بک لینک، رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک.

بک لینک ( backlink ) فقط اینجا حرف اول رو می زنه و بهترین بک لینکا ، بک لینکایی هستن که از راه رپرتاژ و صفحه index سایت تهیه شده باشه. یعنی بک لینک شما در یک مطلب اختصاصی در یک سایت اختصاصی عالی هست و ضمنا بک لینک شما اگه در صفحه های داخلی در فوتر یا کنارهای سایت باشه اما در index اصلی سایت نباشه اثر ناچیزی داره و برعکس اون هم مفیده.

خرید بک لینک

( تهیه بک لینک قوی با برنامه ریزی اصولی )

بک لینک

تهیه بک لینک backlink قوی با backority بالا

کلا سعی کنین بک لینکهای شما در indexا باشه و به خاطر این اشتراک گذاری بی مورد لینک در شبکه های اجتماعی ( که بک لینک شما در صفحه های داخلی هست ) خیلی جالب نیس درحالی که شما هم اینجور از صفحه های اول سایتا بک لینک کمتری دارین. بهترین حالت ممکن واسه تهیه بک لینک تهیه اون با برنامه ریزی کلی هست و کلی ترین برنامه ریزی هم این هست :

  • خرید رپرتاژ
  • خرید بک لینک پس از تهیه رپرتاژ

برنامه تهیه بک لینک

یعنی شما باید اول یک یا چند رپرتاژ در طول هفته اول تهیه کنین ( مثلا ۳ پرتاژ یکی روز شنبه و ۲تا روز سه شنبه )

بعد در همون هفته که رپرتاژ خرید کردین ( رپرتاژ دائمی ) اقدام به تهیه بک لینک کنین به این صورت که یک شنبه ۱ بک لینک از سایت با اتوریتی ۳۰ الی ۴۰ و روز سه شنبه ۱ بک لینک دیگه با اتوریتی ۳۰ الی ۴۰ و روز چهارشنبه و پنجشنبه هم ۲ بک لینک تهیه کنین .

هفته دوم هم همینطوری ادامه بدید ( دقیقا با همین روال هفته اول )

۲۰% بک لینکای هفته دوم نوفالوو باشه و همه بک لینکا فالوو نباشه .

هفته سوم در خرید رپورتاژا ثابت قدم باشین اما در خرید بکلینکا کمی سرکیسه رو به قول معروف شل کنین و شنبه الی آخر هفته هر روز ۱ بک لینک بخرین و یا سعی کنین روزای اخر هفته هر روز ۲ بک لینک خرید کنین .

هفته سوم هم دقیقا روال هفته دوم باشه و جهت تهیه بک لینک بی مشکل و ارزون با سیستم آگاهی رسانی از موعد سررسید لینکا و … از بکوریتی استفاده کنین و واسه هر ۱ بک لینک حدود ۲۰ الی ۳۵ هزار تومن در نظر بگیرین و تهیه کنین و البته شما می تونین ۳ماهه خرید کنین چون در هر صورت تموم بک لینک هارا باید تمدید کنین و چه بهتره که ۳ یا ۶ ماه بخرین .

در هفته چهارم هم به همون شکل هفته سوم و دوم عمل کنین .

در هفته اول ماه دوم به تعداد تهیه بک لینک و رپرتاژ رونق بخشید و ۳۰% بیشتر تهیه کنین

پس از ۴۵ روز نتیجه رو نگاه می کنین .

قیمت بک لینک و هزینه بک لینک گرفتن

شما طبق سرمایه ای که دارین از همین روال استفاده کنین . می تونین با همین برنامه بک لینکای قوی تر تهیه کنین ( مثلا هر لینک ۱ ماه ۷۰ هزار تومن با اتوریتی ۴۰ به بالا ) و یا از بک لینکای معمولی تر استفاده کنین که هدف ما هم همین بود ( مثلا هر لینک ۱ ماه ۲۵ هزار تومن با اتوریتی ۲۵ به بالا )

تعریف بک لینک از دید سایت wikipedia.org ( تبادل لینک یا پیوند ورودی )

تبادل لینک فرایندیه که در اون مسئولین دو سایت به شکل تعاملی لینک به سایت‌های همدیگه رو در سایت‌های خود قرار میدن. قرار دادن پیوند در وب‌بعضی وقتا‌های مختلف به افزایش لینک ورودیبک لینک اون سایت می‌انجامد. تعداد بک لینک‌های بیشتر در آخر رتبه وب‌بعضی وقتا در گوگل رو که طبق فاکتورهای متفاوتی از یک تا ده سنجیده می‌شه رو افزایش می ده.


فروش بک لینک و کسب درآمد

فروش بک لینک backlink و رپرتاژ Reporting و کسب درآمد عالی و دور از انتظار

در صورتی که صاحب سایت و وبلاگ هستین می تونین از این راه درآمد داشته باشین و حتی فروش بک لینک و فروش رپرتاژ در کمال ناباوری پر از درآمد شه و به شکل عجیبی غافلگیر شید ! پس کمی توضیحات زیر رو بخونین .

اینم بخونین:   چگونه بک لینک برای سایت خود بسازیم

برفرض شما صاحب وبلاگ و یا سایت با اتوریتی ۲۵ به بالا هستین و یا اگه هم اتوریتی کمتر از ۲۵ دارین، دارای بازدید بالایی هستین می تونین در سایت خود به طور متوسط ۴۰ بک لینک ماهانه اجاره داده باشین و در طول ماه هم ۱۰ الی ۱۵ رپرتاژ بفروش برسونین و در کمال ناباوری تنها از راه فروش بک لینک ( مثلا قیمت و تعرفه سایت خود رو ۵۰۰۰ تومن قرار داده باشین ) به درآمد بیشتر از ۲۰۰۰۰۰ تومن در ماه از قسمت فروش بک لینک با استفاده از سیستم بکوریتی برسین در حالی که ممکن هست سایت شما با اجاره ی بنر حتی ۱۰۰۰ تومن هم سود اوری از راه PPC نداشته باشه . البته شما حتما باید وارد سیستم بکوریتی شید تا بتونین به این درآمد برسین و فروش بک لینک بی استفاده از بکوریتی تقریبا نزدیک به ۱% هست و واقعا استفاده از بکوریتی تا ۹۹% کمک میکنه و بخاطر این هست که از این درآمد خبر ندارین ..

تولید محتوا مهمتره یا ساخت لینک؟ مت کات

در این چند ساله جدالای لفظی و عملی خیلی بین وب مستران، متخصصان سئو و ناظمان کیفی موتورای جسجتوگر بوده. در بالا این جدالا هم داستون همیشگی ما یعنی میزان اهمیت بین تولید محتوا و لینک بیلدینگ قرار داره.

 

از ابتدا سال 2012 (البته تاریخ دقیقیش رو نمی دونم!) که جمله محتوا پادشاهه بین زبانای افتاد تا همین امروز یک دوستگی بین سئو کاران (چه کلاه سفید و چه کلاه سیاه) افتاده، دسته اول تاکید دارن که محتوا پادشاه، بنا، زیرساخت و همه چیز یک وب سایته اما بعضیا بر این باورند که لینکای اهمیت بیشتری در سئو دارن البته عده دیگری هم در این بین هستن که با هیچ کدوم از این باورا موافق نیستن که در این مورد در انتهای پست توضیح میدم. فعلا در ادامه به نقد باورای دسته اول و دوم می پردازیم.

دسته اول: پیشرفت دهندگان محتوا و کلاه سفید کاران

پیشرفت دهندگان محتوا و یا محتوا باوران اسمیه که من روی این دسته از وبمستران و متخصصان سئو سایت گذاشته ام، این دسته از آدما بر این باورند که محتوا مهم ترین عنصر هر وب سایتیه. مثل این از سئو کاران پس از ثبت سایت در گوگلمستقیم وارد پنل مدیریت سایت شده و شروع به تولید محتوا و بازاریابی محتوا می کنن و به یه جور اکثریت اونا فکر می کنن که میزان فروش سایت، میزان کاربران سایت، میزان بازدیدکنندگان سایت، برندینگ و برندسازی، دریافت بک لینک و یا به طور کلیسئو و بهینه سازی سایت تنها به تولید محتوا با کیفیت و بهینه شده بستگی داره.

دسته دوم: لینک سازان و کلاه سیاه کاران

اکثریت غریب به اتفاق این دسته از متخصصان سئو سایت رو سئو کاران کلاه سیاه تشکیل می دن، این دسته برعکس دسته اول اهمیت خیلی کمی به محتوا سایت داده و به جای تولید محتوا با کیفیت به دنبال ساخت بک لینک با کیفیت می رن، تنها هدف اونا هم بالا بردن دامین اتوریتی و پیچ اتوریتی ه، آنهاو در بعضی موارد موفق به انجام کار و در بعضی موارد هم موفق نمی شن.

سوال اصلی: به راستی تولید محتوا مهمتره یا ساخت لینک؟

اینجاست که پای دسته سوم (در اولایل مقاله اشاره کردم که بغیره دسته اول و دسته دوم، دسته سومی هم هست) به وسط میاد، سئوکاران این دسته که به سئوکاران کلاه خاکستری معروف هستن نه با دسته اول موافقند و نه با دسته دوم، نه مزرعه داری لینک رو می کنن و نه مزرعه داری محتوا (مزرعه لینک و مزرعه محتوا رو بخونین)

تولید محتوا بهتره یا ساخت لینک ؟ دسته اول اشتباه می کنه و یا دسته دوم ؟ جواب این سوال اینه: “نه ساخت لینک و نه تولید محتوا هیچ کدوم به تنهایی به وضعیت سئو سایت کمکی نمی کنن!” تولید محتوا و لینک بیلدینگ هر دو باید به شکل موازی و با هم با هم انجام شن تا نتیجه خوبی حاصل شه. محتوای بی لینک رتبه خوبی نمی گیره و لینک به محتوای بی کیفیت هم کمک زیادی به بهتر شدن رتبه اون صفحه نمی کنه.

مت کاتس در این باره چه می گه؟

مت کاتس (Matt Cutts) مدیر ارشد تیم ضد اسپم گوگل در ویدوئی چند دقیقه در جواب به جواب یکی از متخصصان سئو وبهینه سازی سایت در نیویورک به سوال: تولید محتوا مهمتره یا ساخت لینک اینطور جواب میده:

جف از نیویورک: با توجه به پیشرفت الگوریتمای گوگل، سایتی با لینکای استثنایی و محتوای معمولی بهتره با سایتی با محتوای استثنایی و لینکای معمولی؟

جواب مت کاتس به جف:

گوگل همیشه باید بین میزان اعتبار یک سایت و موضوع محتوای اون تعادل بر قرار کنه، اگه کسی کلمه Viagra رو جستجو کنه (که یکی از اسپم ترین کلمات کلیدی دنیاست) حتما می خواد چیزی راجب اون بدونه پس به دنبال سایتی نیس که مشهور و معتبر باشه مثل نیویورک تایمز که در یک مقاله اشاره به Viagra کرده ان پس همونقدر که معروفیت و قابل اعتماد بودن سایت مهمه موضوع محتوای اون هم مهمه، سایت باید درباره چیزی باشه که کاربر جستجوگر کرده به همین دلیله که گوگل سعی می کنه تعادلی در این بین برقرار کنه پس شمام در سایت خود تعادل برقرار کنین محتوای خوب باید سنگ بنای هر سایت باشه چون محتوای خوب به خودی خود قادر به جذب لینکای خوب نیس پس اگه سعی کنین لینکای با کیفیت واسه محتوا بی کیفیت آورید، مثل هل دادن بار به بالای تپه، پس از بهتره تا با ایجاد محتوا خوب کاری کنین تا لینکای خوب به طور طبیعی به شما داده شه اینطوری سایت شما هر دو عامل رو داره، هم محتوای خوب و هم لینک خوب نه انجام کارایی که جالب نیستن مثل ارسال ایمیلای اسپم و فشار آوردن و خواهش و تمنای لینک پس اگه شما سایت خوب و متعادل می خواین، بهترین کار اینه که محتوای جذاب شامل اطلاعات و منابع مفید تولید کنین و به طور طبیعی لینک جذب کنین و موتور جسجتوگر چیزی رو که هستین رو خوب درخشش میده جذاب، مهم و مفید.

اینم ویدئو کامل گفتگو مت کاتس و جف:

 

جمع بندی

همونطور که گفتم محتوای خوب بی لینک رتبه مناسبی دریافت نمی کنه و لینک به محتوای بی کیفیت هم بهبود زیادی حاصل نمی کنه پس بهترین راه واسه دریافت جایگاه مناسب ایجاد محتوا و لینک به شکل موازی با یکدیگره.

البته باید این نکات رو هم باید در نظر داشته باشین :

  • خیلی از موضوعات سئو هستن که نمیشه محتوایی واسه اونا تولید کرد چون که محتوایی واسه تولید وجود نداره! مثل سایتای فروش شارژ و خیلی از مغازه های اینترنتی. ( درباره نحوه بهینه سازی اینطور وب سایتای به زودی مقاله ای منتشر می کنیم)
  • محتوا باید طوری و در موضوعی تولید شه که باعث فروش و جذب مخطاطب شه نه بازدیدکننده معمولی.
  • محتوا تنها متن نیس، عکس، فیلم، فایل، کتاب، PDF، نوع طراحی سایت و کلا هر چیزی که به نفع سایت شما تولید شده باشه محتوا سایت شماست.
  • محتوا باعث بهتر شدن رتبه در کلمه کلیدی اصلی سایت نمی شه. به طور مثال اگه شما یک وب سایتی دارین که در موضوعطراحی سایت فعالیت می کنه و در کلمه طراحی سایت در صفحه 2 گوگل قرار داره، با تولید محتوا مربوط به حوضهطراحی سایت رتبه اون کلمه بهبود پیدا نمی کنه ( این فکر اشتباهیه که در بین وب مستران رواج داره)