5 روش ایجاد لینک در وبسایت های تجارت الکترونیک

Written by 92 on فوریه 11, 2018 and posted in بک لینک، رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک.

5 روش ایجاد لینک در وبسایتای تجارت الکترونیک

5 روش ایجاد لینک در وبسایتای تجارت الکترونیک

با اینکه لینک بیلدینگ یکی از چالشای بزرگ سئو حساب می شه ، اما همون اندازه هم می تونه واسه سایت نکات مثبتی رو به همراه داشته باشه . نکته کلیدی واسه موفقیت فرآیند لینک بیلدینگ ، پیشرفت راه حل تولید محتوای مناسب و پخش اون در سایتای دیگره . اینکار به شما کمک می کنه لینکایی با کیفیت به دست آورید که این باعث رشد سایتتون می شه .

Link Building - 5 روش ایجاد لینک در وبسایتای تجارت الکترونیک

در این بخش ما به 5 مورد از این روش ها می پردازیم :

بازاریابی ویدئویی

محتوای ویدیویی به سایت شما کمک می کنه تا جزییات محصول و سرویسی رو که ارائه می دید رو خوب به مخاطبان خود نمایش بدید . این رسانه شما رو قادر می سازه انواع مختلفی از محتوا رو واسه مخاطبان هدف خود بسازین . اینجور فیلمایی  باعث جذب لینکای با کیفیتی می شه که می تونه رفت و امد مشتریان رو به همراه داشته باشه و میزان کلیک روی لینکاتون رو زیاد کنه.

ساخت لینک با استفاده از قدرت محصولاتتون

این روش می تونه واسه مخاطبانتون مفید و جذاب باشه. با ایجاد لینک در این نوع از اجناس ، می تونین حجم زیادی از ترافیک کاربر رو به طرف سایت خود روونه کنین و از راه کانالای اجتماعی رفت و امد قابل توجه ای رو ایجاد کنین.

لینک بیلدینگ چیه؟

لینک بیلدینگ، ایجاد بک لینک، link building همه به یکی معنی بوده و کلا به فرآیند ایجاد لینکای خارجی به طرف سایت گفته می شه که یکی از هزاران تکنیکای بهینه سازی موتورهای جستجوه. واسه موتورهای جستجو که صفحات وب زیادی رو مورد بررسی قرار می دن ، لینکها به عنوان یک راه و خیابون ارتباطی بین صفحات هستن. با استفاده از لینک بیلدینگ و جدا سازی و بررسی لینکهای پیچیده، موتورهای جستجو خیلی آسون می تونن بین صفحات اندازه گیری کنن.

اینم بخونین:   تفاوت لینک های فالو و نوفالو ( Nofollow & dofollow )

ابتدا شروع لینک بیلدینگ
از آخرای سال 1990، موتورهای جستجو از لینکها به عنوان یک راه واسه تعیین محبوبیت و اهمیت یک صفحه وب استفاده کردن.براین پایه، اونا الگوریتم خود رو تغییر کرده و یک معنی جدید در سئوسایت ساختن: لینک بیلدینگ

قبلا افزایش سئو و رتبه الکسا یک سایت کار خیلی راحت ای بود. کافی بود که کلمات کلیدی رو تعریف کرده و بعد چند دفعه یا به طور منظم اونا رو به کار ببرین. سایت شما به طور زیادی و سریع در صفحه اول گوگل قرار میگرفت، البته در اون موقع تعداد وب سایتها محدود بود. اما با افزایش تعداد وب سایتا و تغییر الگوریتم گوگل و معرفی الگوریتمای جدید، گوگل این مورد رو منسوخ اعلام کرد و یکی از مواردی که به اون اهمیت زیادی میده لینک بیلدینگ و رابطه بین صفحات که همراه با تولید محتوای نابه.

اجازه بدید که با یک مثال لینک بیلدینگ رو شروع کنیم: فرض کنین که شما وارد یک خیابون شدین و به دنبال راهی هستین که از راه کوچه به خیابون موازی و بغل دستی خود برید. شما از راه کوچها که به هم متصله، راه خود رو به خیابون جدید پیدا می کنین.حال فرض کنین که داخل یک کوچه بن بست شدین، تا انتهای کوچه نمی رین و خیلی سریع برمی گردید و به دنبال راه جانشین می روید و واقعا دیگه وارد اون کوچه نمی شید.

رابطه بین صفحات وب هم مثل همین مثاله. اگه موتور گوگل وارد صفحه ای شه که هیچ ارتباطی با دیگه صفحات نداره، اون رو مثل کوچه بن بست میدونه و بعد از چند وقت این صفحه، یک صفحه منزوی تلقی می شه و کم کم رتبه خود رو ازدست میده.

اینم بخونین:   خرید بک لینک | رپورتاژ اگهی بک لینک چیست