چشم انداز گروه صنعتی ایران رادیاتور صادرات به تمام نقاط دنیا به خصوص کل اروپا است.مأموریت اصلی شرکت بدست آوردن کل بازار ایران بدون رقیب (رقیب اصلی شرکت بوتان است)می باشد. مهم ترین اهداف شرکت تولید با کیفیت،مشارکت گروهی و جلب رضایت مشتری است.
پس از رفع نیاز کشور به رادیاتورهای آلومینیومی شوفاژ،‌ در سال ۱۳۷۱ برای تأمین مشعل های مورد نیاز سیستم های حرارتی در بخش های ساختمان و صنعت اقدام به تاسیس ((شرکت مشعل کار ری)) نمودند. هم اکنون این شرکت با تولید ده ها مدل مشعل های گاز سوز ،‌گازوئیل سوز و دوگانه سوز و ارائه خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور آرامش خاطر مصرف کنندگان در این بخش را نیز فراهم کرده است.از سال ۱۳۸۴ پکیج های گرمایشی دیواری و زمینی با همکاری کشور فرانسه جهت انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز اروپا،‌در مدل ها و ظرفیت های مختلف تولید و عرضه گردید. خطوط تولید متشکل از مجهزترین ماشین آلات خودکار و نیمه خودکار،‌استفاده از معتبرترین قطعات اروپایی از جمله دستگاه دایکاست،گیوتین،پرس های ضربه ای،پرس های هیدرولیکی ،سی ان سی،جیزتا و کوره ذوب به همراه نیروهای ماهر و متخصص،‌ بکار گیری پیشرفته ترین آزمایشگاه پکیج شوفاژ دیواری کشور و تست کلیه پکیج ها د رانتهای خطوط تولید با دستگاه های مدرن موجب شد پکیج های گرمایشی این شرکت در سطح کیفی بسیار بالایی تولید شده و در کمترین زمان،‌و برای اولین بار در کشور موفق به اخذ نشان استاندارد از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران شود. بر این نکته مهم باید تأکید کرد که رقابت با کشورهای پیشرفته صنعتی ،‌صادرات رادیاتور آلومینیومی شوفاژ حتی به کشورهای اروپایی و در همین حال تأمین کامل نیازهای داخلی،‌کار ساده ای نیست. دستیابی به این موفقیت های ملی و جهانی علاوه بر مهارت و علم، نیاز به شور،‌عشق و پشتکار همه ‌اعم از کارگران ،‌مهندسان و مدیران را می طلبد و امیدوارند که این جمع صمیمی و خلاق را حفظ کنند و هر روز بر توانمندی های خود بیفزایند تا پیوسته شاهد ارتقای کمی و کیفی تولیدات و محصولات گروه صنعتی ایران رادیاتور باشند . آنها امیدوارند محصولات درجه یک با بالاترین کیفیت و قابلیت در بازارهای جهانی را برای مصرف کنندگان وتوزیع کنندگان این شرکت تولید نمایند. در پایان لازم به یادآوری است که مدیریت و کارکنان ((گروه صنعتی ایران رادیاتور)) اهمیت زیادی برای کیفیت تولیدات خود قائل هستند وهم اکنون محصولات مختلف شرکت که شامل انواع رادیاتورهای آلومینیمی شوفاژ و رادیاتورهای حوله خشک کن ،‌مشعل های گازسوز ،‌گازوئیل سوز و دوگانه سوز،‌پکیج های گرمایشی دیواری و زمینی هستند دارای پروانه استاندارد بوده و در سال های ۱۳۸۵ و ۱۳۸۷ از طرف موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به عنوان ((واحد نمونه کیفی در سطح ملی)) انتخاب شد که این امر مهر تأیید دیگری بر کیفیت محصولات شرکت و آرامش بخش خیال مصرف کنندگان عزیز می باشد.
بخش چهارم
مدل تحقیق
این مدل حاصل یک کار جامع توسط ویجاند و همکارنش می باشد که به عنوان یک مدل فرضی برا این کار در نظر گرفته شده است. این مدل به صورت زیر خواهد بود:
شکل ۶٫ مدل تحقیق
مدل فرضی تحقیق منبع: ویجاند و همکاران، ۲۰۱۲)
قابلیت های یادگیرنده سازمانی=OL
انعطاف پذیری راهبردی=SF
استراتژی تمایزDS=
استراتژی رهبری هزینهCLS=
عملکرد مشتری محورCP=
عملکرد کسب و کار محورBP=
فصل سوم
روش تحقیق
مقدمه
در این فصل به ۴ مبحث مهم پرداخته می شود که هریک دارای بخش بندی های متفاوتی می باشند. در بخش روش اجرای تحقیق، به شیوه اجرای تحقیق که خود دارای بخش بندی های متفاوتی است، پرداخته می شود. در بخش اندازه گیری، نوع ابزار گردآوری اطلاعات بحث می گردد و همچنین در بخش سوم، جامعه آماری تحقیق، نمونه آماری که تحقیق روی آن متمرکز بوده است و شیوه نمونه گیری نیز بیان می گردد و در نهایت اعتبار و پایایی ابزار اندازه گیری داده های تحقیق نیز مورد بحث قرار می گیرد.
 
روش اجرای تحقیق
روش اجرای تحقیق مجموعه ای از فعالیت ها و کوشش هایی می باشد که هدف از آنها یاری پژوهشگر در تعیین اینکه اطلاعات از کجا و با چه ابزاری جمع آوری گردد و همچنین چگونه تجزیه و تحلیل گردد تا نتایج مورد انتظار بازگو شوند. روش اجرای تحقیق از نوع پیمایشی و در زمره ی مطالعات مقطعی، توصیفی-کاربردی با هدف تبیین روابط بین داده ها می باشد. پیمایش اطلاعات به عنوان راهنمای علمی توصیف یا پیش بینی روابط بین متغیرهاست. در این نوشتار محقق در صدد توصیف و بررسی و در عین حال مدل سازی متغیرهای نوشتار در شهرک صنعتی رشت و تحدیدا بر روی شرکت های هدف است.
 
ابزار اندازه گیری
جهت جمع آوری اطلاعات از دو روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است. جهت تدوین مبانی نظری و ادبیات این نوشتار، از روش تحقیق کتابخانه، وب سایت و … جهت گردآوری داده ها، از پرسشنامه استفاده گردیده است.
پرسشنامه: پرسشنامه یکی از ابزارهای رایج تحقیق و روش مستقیم برای کسب داده های تحقیق است. پرسشنامه مجموعه ای از گویه ها است که پاسخ دهنده با ملاحظه آنها پاسخ لازم را ارائه می دهد. پرسشنامه مورد استفاده در این تحقیق از نوع طیف ۵ گزینه ای لیکرت است. بطوریکه بیشترین امتیاز عدد۵ و کمترین امتیاز عدد ۱ است.
جدول ۵٫ طیف ۵ گزینه ای لیکرت

این مطلب را هم بخوانید :  علمی :تاثیر بانکداری الکترونیک بر عملکرد مالی بانک مسکن- قسمت ۷

کاملا موافق موافق بی نظر مخالف کاملا مخالف
۵ ۴
برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت azarim.ir مراجعه نمایید.