فرق بک لینک و رپورتاژ آگهی ، کدوم بهتره؟

 

فرق بک لینک و رپورتاژ آگهی ، کدوم بهتره؟

اگه در اینترنت در مورد چند تا نکته مهم واسه کسب جایگاه بهتر در گوگل جستجو کردین ، حتما با گزینه های بک لینک و رپورتاژ آگهی روبرو شدین. بک لینک و رپورتاژ آگهی دو اصل مهم واسه سئوی سایت شما هستن و می تونن جایگاه سایت شما رو در موتورهای جستجو بهبود داده و به افزایش فروش شما و کسب درآمد بیشتر واسه شما کمک کنن.

بعضی وقتا ممکنه که از خودتون پرسیده باشین که “بک لینک یا رپورتاژ آگهی؟ کدوم بهتره؟” در این مطلب از سایت بک لینک ناب این موضوع رو بررسی می کنیم.
خوب قبل از خرید شما باید مشخص کنین هدفتون دقیقا چیه ! قصد ارائه خدماتی رو دارین و میخواهید بیشتر دیده شید و یا می خواین در نتایج گوگل به رده های بالاتر برسین؟

.

در ادامه بصورت کوتاه بک لینک و رپورتاژ آگهی رو بررسی می کنیم

رپورتاژ آگهی

در این روش ، تبلیغ شما به شکل تصاویر و توضیحات کامل همراه با لینکایی به سایت شما بعنوان یک مطلب در سایت مورد نظرتون منتشر می شه تا کاربران علاوه بر مطالعه اون با خدمات یا اجناس شما آشنا شن. رپورتاژ آگهی هم لازمه مهارت در نوشتن و آشنایی با مفاهیم لینک بیلدینگه پس سعی کنین قبل خرید رپورتاژ با یک متخصص سئو مشورت کنین. در صورت نیاز به راهنمایی واسه نوشتن رپورتاژ آگهی ، می تونین از بخش تماس با ما خواسته مشاوره کنین و سوالات خود رو بپرسید.

بک لینک

در این روش یک عبارت یک یا چند کلمه ای با لینک شما در سایت مورد نظرتون منتشر می شه و اینطوری کم کم ، سایت شما در عبارت لینک شده جایگاه بهتری در گوگل کسب می کنن.

.

بک لینک یا رپورتاژ آگهی؟

انتخاب بین بک لینک و رپورتاژ آگهی به استراتژیاتون بستگی داره؛ اگه بودجه شما محدوده و نمی تونید از این دو روش در کنار هم به شکل بهینه استفاده کنین پس بهتره روشی رو انتخاب کنین که به اهداف شما نزدیک تره.

۱- می دونید که استفاده از رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های لینک بیلدینگه و لینکای موجود در رپورتاژ آگهیا به عنوان بک لینک دائمی قلمداد می شه اما بک لینک در سایتهای مورد نظر از حیث زمانی محدود هستن.

۲- بک لینک در تموم صفحات سایت مورد نظر شما قرار داده می شه و هر صفحه می تونه اثر متفاوتی واسه سایت شما داشته باشه و با توجه به تعداد صفحات سایت مورد نظر ، میزان بک لینکهای دریافتی خیلی بیشتر از بک لینک هاییه که در رپورتاژ آگهی کسب می کنین چون در رپورتاژ آگهی فقط در یک صفحه به سایت شما لینک داده می شه. این نکته به تنهایی می تونه اثر زیادی در کسب نتیجه بهتر واسه سایت شما داشته باشه.

۳- در رپورتاژ آگهی شما می تونین توضیحات کاملی در مورد خدمات و اجناس خود بنویسید و حتی ۵ کلمه کلیدی مختلف به صفحات مختلفی از سایت خودتون لینک بدین و ضمنا می تونین از تصاویر هم در محتوای رپورتاژ خودتون استفاده کنین. اما در بک لینک تنها یک عبارت کلیدی رو می تونین در سایت مورد نظر منتشر کنین و فقط به یک صفحه از سایتتون لینک بدین.

۴- در بک لینک طبق دوره زمانی باید دوباره واسه تمدید تبلیغتان هزینه پرداخت کنین ولی در رپورتاژ آگهی شما فقط یک بار هزینه تبلیغ رو پرداخت می کنین و پس از اون احتیاجی به پرداخت دوباره هزینه وجود نداره پس در صورتی که قصد هزینه ای محدود دارین رپورتاژ آگهی واسه شما مناسب تره.
۵- در بک لینک بازدهی تبلیغات شما سریعتر از رپورتاژ آگهیه و در رپورتاژ آگهی نباید انتظار بازدهی سریع رو داشته باشین.

.

احتمال موفقیت در کدوم یک از این دو نوع تبلیغ بالاتره ؟

اینکه ما بخوایم به شما بگیم بک لینک بهتر از رپورتاژ آگهیه و یا برعکس یک اشتباه بزرگه ! هر کدوم از این دو مورد که در این مطلب در مورد اون توضیح داده شد در سطح و اندازه خود دارای قدرت و تاثیره. ولی واسه این که یک تبلیغ موفق داشته باشین باید از کلمات مناسب و قوی و ضمنا کلمات کلیدی که دارای حریف کمتری هستن استفاده کنین.

.

جمع بندی کلی

تبلیغات هدفمند نتیجه ای بالاتر از انتظار کاربران داره اما توجه داشته باشین که شعار “تبلیغات هزینه نیس ، سرمایه گذاریه” تنها واسه تبلیغات هدفمند و با هوشمندی راستی می کنه و اگه غیر حرفه ای اقدام کنین تبلیغات انجام شده تنها هزینه اضافی بوده و بازدهی مناسبی واسه شما نداره. واسه جلوگیری از هدر رفتن هزینه های خود و ضمنا دریافت مشاوره واسه انتخاب نوع تبلیغات ، از راه بخش “تماس با ما” با ما در رابطه باشین.