بک لینک رایگان از وبسایت های بزرگ ایران


بک لینک یکی از موثرترین روشای سئو هستش. اما خریدن بک لینک نمیتواند خیلی زود شما رو به خواسته خودتون برسونه و این کار بعد از گذشت زمانی توانایی خود رو از دست می ده و شما با هزینه ای که پرداخته اید اثر دائمی نگرفته اید. پس واسه دریافت اثر دائمی باید از بک لینک به شکل طبیعی استفاده کنین.

 

بک لینک (بی هزینه)

حال چه جوری میتوانیم بک لینک با تعداد بالا بسازیم؟

ما در این مقاله به شما آموزش میدیم که چطوری میتوانیم بک لینک رایگان و دائمی از سایتای بزرگ بگیریم؟

 

بک لینک رایگان از وبسایتای بزرگ ایران

 

شبکه مجازی کلوپ

کلوپ از سایت هاییه که تونست در زمانی کوتاه رتبه خوبی رو در بین مخاطبان اینترنت پیدا کنه. سایت کلوپ و آپارات به وسیله شرکت صبا ایده اداره میشوند. و کلوپ یکی از موفق ترین شبکه های مجازیه که در زندگی مردم فارسی زبون جا گرفته. واسه گذاشتن لینک سایتتون باید بعد از انجام مراحل ثبت نام، مقالات و محتوای خوب و جذاب واسه کاربران بذارین و بعد از اون درمتن قید شده لینک خود رو قرار بدید.

آپارات

یکی از آسون  راه ها واسه گرفتن بک لینک دائمی سایت آپارته. سایت آپارات هم یکی از بهترین سایتای فعال در بحث اشتراک گذاری ویدئوه، پس واسه گرفتن بک لینک خوبه. حال شما واسه داشتن یک بک لینک دائمی و خوب نیاز هست که یک فیلمی که مناسب باشه و بازید زیادی از اون شه رو در پنل کاربری خود بذارین. بعد از آپلود کردن فیلم روی آپارات شما این امکان رو دارین که توضیحاتی در مورد فیلم  بنویسید که مخاطبان با خوندن اون بدونن که محتوای فیلم در مورد چه موضوعیه و فیلم چه محتوایی داره، شما با قرار دادن لینک خود می تونین که یک بک لینک دائمی و مفید فایده واسه خود داشته باشین.

فیسینما

فیس نما یک سایتیه که دقیقا مثل به فیس بوکه و کارایی و امکانات فیس بوک  رو داره پس شما می تونین بی محدودیتی که واسه فیس بوکه وارد فیسنما شید و بک لینک دائمی و رایگان خود رو بارگذاری کنین. واسه انجام این کار لازمه که شما بعد از ثبت نام که مثل فیس بوک انجام میشه وقایع زندگی روزمره خود رو در اون به اشتراک بذارین و آخر اون لینک سایت خود رو درج کنین.

آزمایش دائمی سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجوگر 

تغییر راه واسه «کاربران» به شکل «کلمه کلیدی ارائه نشده» که بیشترین اثر رو روی «بازاریابان» خارج از اکوسیستم گوگل داره یکی از عوامل رتبه بندی گوگل در فهرستای اورگانیک HARDER به حساب میاد -( بهینه سازان موتور جستجوگر)

هنگامی که مشاوران، یک صفحه وب رو واسه گوگل سئو و بهینه سازی می کنن بهتره به جای کلمات کلیدی مرکزی، یک صفحه مرکزی به شکل ذهنی داشته باشن. الان وسایل زیادی هست که به زمان تحقیق و جستجوی کلمات کلیدی کمک می کنن اما بیشتر ما هنگام دسترسی و استفاده از این وسیله ها کلمات کلیدی با هوشمندی رو از دست می دیم.

واقعا، سایت شما هر لحظه، تحت اثر چندین فیلتر الگوریتمی مثل: Google panda وGoogle penguin و … قرار میگیره. این الگوریتما طراحی شدن تا سایتای اسپم رو تحت کنترل داشته باشن و وب سایتای مناسب، در ارتباط و با کیفیت بالا رو به بازدیدکنندگان ارائه دهند. بعضی وقتا ممکنه یک فیلتر به دلیل حفظ یک صفحه در رتبه بندی پایین در صفحات نتایج موتورهای جستجو شکسته شه، در حالی که فیلتر دیگری رتبه یک صفحه رو بالا ببره. ممکنه شما محتوایی ضعیف اما لینکایی ورودی عالی داشته باشین و یا برعکس؛ ممکنه محتوایی خیلی خوب با تکنیک سازمون بندی خیلی ضعیف داشته باشین.

تحقیق و جستجوی کلمات کلیدی درست و دقیق، خیلی مهمه. سایتی که به مرتبه بالایی از رتبه بندی  گوگل میرسد ممکنه به دلیل شامل متن صفحه و کلمات کلیدی در لینکای داخلی و خارجی اون، پایین بیاد. در کل، گوگل از این سیگنالا واسه تعیین محل رتبه شما در رتبه بندی خود استفاده میکنه و هیچ راه گزیزی وجود نداره.

سعی کنین دلیل اینکه « چرا  گوگل یک صفحه خاص رو در یک رقابت در رتبه بندی بالاتری قرار نمی ده؟ » رو شناسایی کنین، بیشتر جواب در صفحه و یا بک لینک هاییه که به صفحه اشاره دارن.

  • تعداد کمی لینکای ورودی با کیفیت دارین؟
  • بیشتر از حد بک لینکای بی کیفیت دارین؟
  • شامل صفحه شما متنی بدون کلمات کلیدی غنیه؟
  • شامل متن خود رو از کلمات کلیدی پر کردین؟
  • به سایتای غیر در ارتباط لینک دادین؟
  • تبلیغات و آگهیاتون بیشتر از حد زیاده؟
  • لینکای وابسته در هر صفحه از سایت خود و یا متنای پیدا شده در وب سایتای دیگه دارین؟
  • لینکای شکسته و تصاویر گم شده در صفحه خود دارین؟

با بررسی هر کدوم از این مسائل، مشکلات سایت خود رو شناسایی کرده و اونا رو طبق اهداف گوگل حل کنین. در این صورت ممکنه سایت شما واسه بررسیای دستی انتخاب شه. اون وقت می تونین یک روزه سایت خود رو بهینه سازی کنین و یک منتقد اسپم گوگل سایت شمار رو بازبینی کنه.

کلید یک اقدام موفق در سئو  اینه که گوگل رو قانع کنین که « صفحه شما واسه هر سوال تحقیق شده ای مناسب ترین و در ارتباط ترینه». شما می تونین این کار رو با یک شامل غنی از کلمات کلیدی منحصر به فرد انجام داده و لینکهای “کیفیت” رو واسه اون صفحه گرفت. البته انجام دادن این مسائل خیلی آسون بیان کردن اون نخواد بود.

دفعه بعدی که شما صفحه ای رو سئو یا بهینه سازی می کنین، دقت کنین؛ چیزی که از نظر شما اسپم مثل اینکه ممکنه گوگل هم اون رو یک اسپم در به نظر بگیره. از خود بپرسید کدوم صفحات یا کدوم لینکا در سایت شما واقعا لازمن؟ روی کدوم صفحات وب در معماری سایت  تاکید می شه؟ کدوم صفحات رو باید ندیده گرفت؟

از هر راهی که می تونین بهینه سازی سایت رو پیشرفت بدید مثلا مطمئن شید عناوین صفحه و متا تگا منحصر به فرد هستن. اما مراقب باشین، مدارک مشخص « تغییر رتبه » خطرناکه. تکنیکای راحت و تکنیکایی که در بعضی موارد توانایی انداره گیری دارن در سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجوگر ارجحیت دارن. هدف این نیس که فقط در شرایط رقابتی رتبه بندی قرار بگیریم بلکه می خواهیم متوجه بعضی از دلایل رتبه بندی یک صفحه با یک عبارات کلیدی، شیم. سعی کنین تجربه کاربر خوب رو واسه انسانا و موتورهای جستجوگر بسازین.

اگه هدف شما ایجاد یک شامل متن با کیفیت بالا و مناسب و مربوط به همه خوانندگان باشه احتمال موفقیت شما در فهرستای اورگانیک خیلی بیشتر هستش و ممکنه اصلا احتیاجی به تکنیکا و موضوعاتی مثل ریدایرکتا و urlهای موافق با موتور جستجوگر نداشته باشین.

واسه پیروز شدن در شرایط رقابتی یک صنعت که جذب لینکای کیفیت اون سخته بعضی وقتا باید فنی تر عمل کنین. حتی بعضی وقتا در بعضی از صنایع، نیاز ۱۰۰٪  دارین تا به طور سنتی کلاه سیاه شید تا به  100 نتیجه برتر رقابت و معاملات برسین.

قوانین سخت و سریعی واسه موفقیت دراز مدت در رتبه بندی وجود ندارن به جز پیشرفت و پیشرفت وب سایتای باکیفیت با شامل باکیفیت و لینکای باکیفیتی که به اون اشاره داره.  هر چه شما دامنه قدرت کمتری داشته باشین به متن باکیفیت بیشتر نیاز دارین. هدف، ایجاد یک سایت رضایتبخش، با مجوز حقیقیه.

شما باید بهینه سازی رو به شکل تجربی فرا بگیرین. با اشتباهات خود روبرو شید و با بررسی و حل اونا تجربه کسب کنین. من عقیده دارم تنبیه شدن راه خیلی خوبی واسه یادگیری کارهاییه که نباید انجام شه. ضمنا در هر قانون و قانون ای استثناعاتی هست ولی شاید شانس شما واسه تعیین دقیق این موضوع « که چرا موتورهای جستجوگر رتبه بندی رو انجام می دن ؟ » خیلی کم هستش. ضمنا ذهن خود رو درگیر جزئیات رتبه بندی گرانشی نکنین چون اثر زیادی نداره مگه اینکه زمان کافی واسه انجام این کار رو داشته باشین! معمولا موضوعات مهمتری هست. وقتتون رو صرف موضوعات مهم کنین مثل : بک لینکای خوب و یا شامل خیلی عالی و غنی.