هژبرکیانی ، کامبیز (۱۳۷۷). بررسی ثبات تقاضای پول و جنبه های پویای آن در ایران ،تهران ، موسسه تحقیقات پولی و بانکی ، پژوهشکده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران.
یعقوبی، نورمحمد، شاکری،رویا ( ۱۳۸۸). ارزیابی پذیرش بانکداری اینترنتی بر اساس مدل توسعه یافته DTPB، پژوهشنامه مدیریت اجرایی، شماره ۲، پیاپی۳۶، صص ۱۳۱-۱۵۴٫
یعقوبی، نورمحمد، علیزاده، فاطمه(۱۳۸۵). بررسی رابطه کیفیت خدمات بانکداری الترونیک و رضایتمندی مشتریان، دو فصلنامه علمی- پژوهشی مطالعات مدیریت صنعتی، سال پنجم، شماره ۱۴٫
Hooley G.E. and et al., )2003(. “The performance impact of marketing resources”; Journal of Business Research,NO58, PP:18-27
Humphrey, D., L. Pulley and J. Vessala.( 2000). “The Check’s in the Mail: Why the United States Lags in the Adoption of Cost-saving Electronic Payments“. Journal of Financial Services Research, VOL.17, pp. 17–۳۹٫
Jackson, C., (2005), History of Strategies and Challenges of Database Marketing,PP:1022-1034
Moore, W.,Craigwell, R., & Coppin, K. (2003). ATM Usage and Productivity In The barbadian Banking Industry. Central Bank of Barbados’ Economic Review38.
Meihami, Bahram, Varmaghani, Zeinab and Hussein Meihami,(2013)., The Effect of Using Electronic Banking on Profitability of Bank, Interdisciplinary Journal Of Contemporary Research In Business, VOL 4, NO 12, pp:1299-1318
Oyewole, Oginni Simon, Abba, Mohammed, El-maude and Jibreel Gambo, (2013)., E-banking and Bank Performance: Evidence from Nigeria, International Journal of Scientific Engineering and Technology, Volume No.2, Issue No.8, pp : 766-771
Ozsoz E., Onay C., Helvacioglu A. D. (2008), “The Impact of Internet-Banking on Bank Profitability – The Case of Turkey”, Proceedings of 2nd Oxford Business and Economics Conference, St. Hugh’s College, Oxford University, pp.22-24, UK, June 2008
Ou, C. S., Hung, S. Y., Yen, D. C., & Liu, F. C. (2009). Impact of ATM Intensity on Cost Efficiency: An Empirical Evaluation In Taiwan. Information & Management, Vol.46, NO.8, PP: 442-447.
Pooja MALHOTRA, Balwinder SINGH,(2009), The Impact of Internet Banking on Bank Performance and Risk: The Indian Experience, Eurasian Journal of Business and Economics, Vol.2 ,NO.4, PP:43-62
Schneider, Gary (2006). Business strategies. Andy Pickering, Boston. Thomson Course Technology
Sumra,S., Khurram Manzoor,M, Sumra,H. Abba,N., (2011), The Impact of E-Banking on the Profitability of Banks:A Study of Pakistani Banks, Journal of Public Administration and Governance, Vol. 1, No. 1
Zakaria Siam, Ahmad, (2006)., Role of the Electronic Banking Services on the Profits of Jordanian Banks, American Journal of Applied Sciences, Vol 3 ,NO.9, pp: 1999-2004.
پیوست
الف- مانایی متغیرها
۱-ROA

این مطلب را هم بخوانید :  بررسی و مدل سازی تاثیرقابلیت های یادگیرنده سازمانی بر انعطاف پذیری راهبردی، ...

Corpobrand by Shark Themes
Null Hypothesis: ROA has a unit root
Exogenous: None
Lag Length: 8 (Fixed)