آیا VR می تواند شکاف بین نیازهای یادگیری و بازار کار ایجاد کند؟

هرچه انسان ها به فن آوری کار و بازی وابستگی بیشتری پیدا می کنند ، واقعیت مجازی (VR) به دلیل ماهیت غوطه وری و توانایی تعامل ، محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

پیش بینی می شود تا سال ۲۰۱۹ بازار VR به یک صنعت ۱۶ میلیارد دلاری درآمده و کاربردهای آن فراتر از بازی و تبلیغات باشد. در حقیقت ، اکنون بسیاری از صنایع از آن به عنوان یک ابزار آموزشی موثر برای اطمینان از استخدامهای اخیر استفاده می کنند و کارمندان موجود برای سناریوهای واقعی زندگی آماده هستند. و با برخی تفکر خلاق ، شرکت های آموزشی و کالج ها می توانند همین کار را انجام دهند.
استخدام

در این مقاله ، ما مزایای VR را در یک محیط یادگیری بررسی می کنیم که می تواند به روش های جرقه ای برای استفاده از فناوری برای ایجاد تعامل کمک کند و دانش آموختگان را برای بازار شغلی فزاینده تر آماده کند.

آگاهی از شرایط واقعی زندگی

بسیاری از سناریوها در دنیای واقعی وجود دارند که می توانند در VR شبیه سازی شوند تا به دانشجویان و کارآموزان برای چیز واقعی کمک کنند. نمونه بارز این مرکز شبیه سازی بالینی پیراپزشکی در دانشگاه کینگستون و دانشگاه سنت جورج لندن است. با استفاده از یک برنامه دستورالعمل VR ، دانش آموزان پیراپزشکی به دانشجویان آموزش داده می شوند تا برای سناریوهای اضطراری در زندگی واقعی آماده شوند.

دانش آموز

با قرار گرفتن دانش آموزان در موارد اضطراری شبیه سازی شده در دنیای واقعی ، امیدواریم که کینگستون و سنت جورج دانشجویان خود را برای نقش فزاینده ای از خدمات فوریت های پزشکی آماده کنند.

دانشجو

این کاربرد VR نشان دهنده ارزش فن آوری در تهیه افراد برای واقعیت زندگی کاری است. با این حال ، استفاده از آن نیازی به منابع فشرده ندارد و می تواند در یک محیط یادگیری تکرار شود.

تقویت نامزدی

VR اغلب برای کمک به کارآموزان در مهارت های خود در یک محیط شبیه سازی شده تمرین می کند. در ناسا ، فضانوردان باید قبل از اینکه واجد شرایط برای انجام مأموریت شوند ، باید دو سال برنامه سخت را پشت سر بگذارند.

یادگیری کار در یک فضای شبیه سازی شده فضایی یکی از جنبه های اصلی آموزش فضانوردان است و این کار در آزمایشگاه شناوری بی طرف ناسا انجام می شود. در NBL ، یک استخر غول پیکر ماکت ایستگاه فضایی بین المللی برای فضاهای فضایی شبیه سازی شده را در خود جای داده است.

ناسا طی یک دهه گذشته به VR حمله کرده است تا فضانوردان بتوانند در یک محیط شبیه سازی شده آموزش ببینند. در آزمایشگاه واقعیت واقعیت ، کارآموزان قبل از شروع فعالیت واقعی در مدار زمین پایین ، سناریوهای فضایی خود را تمرین می کنند.

آزمایشگاه VR ناسا همچنین کارآموزان را برای مواقع اضطراری آماده می کند ، مانند زمانی که فضانوردان از اتصال ISS در طول فضاپیماها جدا شوند. با استفاده از واقعیت مجازی ، مدرسان می توانند در مورد نحوه استفاده از کوله پشتی های جت خود به کارآموزان مختصری بپردازند تا خود را با خیال راحت به ISS برگردانند.

برنامه مهارت را تسهیل می کند

والمارت ، یکی از بزرگترین خرده فروشان جهان ، با STRIVR همکاری کرد تا به کارمندان خود کمک کند تا با استفاده از دستورالعمل VR در بازار کار آماده شوند. STRIVR یک شرکت واقعیت مجازی است که از VR برای بهبود عملکرد سازمان ها و مارک های تجاری استفاده می کند.

تمام کارمندان قادر خواهند بود قبل از اجازه کار در موقعیت ورود به سطح ، از آموزش VR در طول دو هفته آموزش خود استفاده کنند. علاوه بر این ، هدست های Oculus Rift طی یک جلسه کلاس به صورت زنده پخش می شود تا معلمان و همسالان بتوانند بازخورد در زمان واقعی ارائه دهند.

درک درایو

روزنامه نگاری به مدت طولانی به دنبال گسترش وسعت ارتباطات جمعی بوده است. VR می تواند با قرار دادن بیننده در صحنه واقعی و کمک به آنها برای درک مطلب فراتر از روایت خود از طریق ترکیب متن با دید و صدا ، داستان بسیار خوبی را بیان کند.

این شکل از روزنامه نگاری ، به نام روزنامه نگاری غوطه ور ، به بینندگان این امکان را می دهد تا با استفاده از فن آوری های همهجانبه ، یک رویداد را در مقابل خود تجربه کنند. Nonny de la Peña ، پژوهشگر ارشد دانشکده روزنامه نگاری و ارتباطات Annenberg در USC ، اغلب پیشگام روزنامه نگاری غوطه ور است. در یک مثال ، او فیلم مردی را که در یک بانک مواد غذایی در حال سقوط بود در حالی که منتظر صف بود ، ضبط کرد. با استفاده از فیلم ، د لا پنه و تیمش به صورت دیجیتالی داستان را بازسازی کردند و تجربیات دست اول داستان را به بینندگان دادند.

دیجیتال

به گفته د لا پنه ، مجله VR و ژورنالهای همهجانبهsm راهی است که بینندگان می توانند در این تجربه سرمایه گذاری کنند. این یک تکنیک داستان پردازی بسیار قدرتمند و بدون حواس پرتی است. “

سرمایه گذاری

تعامل گروه را بهبود ببخشید

فقط دو سال پیش ، یک استاد طراحی مهندسی و مهندسی صنایع در ایالت پن پن با آزمایش دستکش های Oculus Rift و haptic برای تعیین تأثیر آن بر یادگیری آنلاین آزمایش کرد. دانش آموزان تنها با استفاده از عینک و دستکش ، وظیفه ی جمع آوری یک گلدان قهوه مجازی را داشتند. نیمی از دانش آموزان با استفاده از VR این کار را در ۲۳٫۲۱ ثانیه انجام دادند ، در حالی که نیمی دیگر با استفاده از کیبورد و ماوس سنتی ۴۹٫۰۴ ثانیه طول کشید.

این مطالعه نشان داد که یادگیری آنلاین با VR به دانش آموزان اجازه می دهد تا به طور طبیعی تر با اشیاء درگیر شوند. در حالی که یادگیری آنلاین به دانش آموزان در سراسر قاره ها اجازه می دهد تا با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند ، عدم تعامل همهجانبه و لمسی باعث می شود تجربه کمی فاقد آن باشد. VR این مشکل را حل می کند که به دانشجویان اجازه می دهد با یکدیگر همکاری کنند ، گویی همه در یک اتاق هستند ، حتی اگر در کشورهای مختلف زندگی کنند.

“آموزش آنلاین فرصتهای عظیمی را در آموزش عالی ایجاد می کند. برای مثال می توانید با افراد متنوع تر در مسافت های بیشتر ارتباط برقرار کنید. اما دوره های آنلاین نیز از جهاتی محدود می شوند – تعامل همه جانبه یا لمسی کمی وجود دارد ، و گاهی اوقات برای دانشجویان سخت است که با این مطالب درگیر شوند. سیستم های IVR یک راه حل بالقوه برای آن مشکل است. “- کنراد تاکر ، پن ایالت

واقعیت مجازی ممکن است ریشه در بازی و سرگرمی داشته باشد اما کاربردهای جدی را برای برنامه های دنیای واقعی نشان می دهد. فناوری مورد نیاز برای تجربه واقعیت مجازی واقعی در حال پیشرفت تر و ارزان تر برای تولید است.

با گذشت زمان ، می توان انتظار داشت که VR را در تنظیمات گسترده تر و ابتکاری تر مشاهده کنیم. ارائه دهندگان آموزش خوب می توانند در صورت تمایل برای کمک به تغییر روش اساسی در کار و برقراری ارتباط با آینده ، ترکیب VR را در برنامه های یادگیری خود شروع کنند.

بروشور

آموزش بروشور برنامه شریک آموزش
وضعیت خط لوله -None-1- سرب جدید ۱۰٪ مشاغل اولیه۱۵٪ تماس با تأسیس ۲۰٪ انتصاب ۳۰٪ سربدار واجد شرایط ۴۰٪ پیگیری قرار ملاقات ۵۰٪ فرم درخواست Sent70٪ فرم درخواست برگشت یافته ۷۵٪ قرارداد آماده شده ۸۰٪ قرارداد ارسال شده۹۰٪ قرارداد برگشتی ۹۵٪ صورتحساب ۱۰۰٪ پرداخت شده Lost0٪ Duplicate0٪ سرب واجد شرایط Out0٪ ارجاع شده به B2C0٪ ارجاع شده به تیم شرکت ۰٪ ارجاع شده به سایر بخش ها ۰٪ Non Contactable0٪ واجد شرایط (زیر شریک زندگی) ۰٪ به تعویق افتاده ۰٪ Ignite0٪ تحقیق (فقط خارج از محدوده)
نوع * -دانشگاه شخصی دانشگاه کالج خصوصی شرکت ارائه دهنده آموزش جهانیطبقه دولت بعدی
نام مخاطب *
عنوان شغل
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
نه دانشجویان در هر سال – هیچکدام از کمتر از ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ بیش از ۵۰۰۰
کشور * -None-AfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustraliaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea -BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی (استان ایالت واتیکان) هندوراسHong Kon gHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIrelandIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، دموکراتیک خلق RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlands / HollandNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، RepublicThailandTimor- متحده جزایر ترکی و توگوگو TongaTrinidad & TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks & Caicos IslandsTuvaluUgandaUkrainUmar در امارات متحده عربی پادشاهی متحده عربی ایالات متحده آمریکا ایالات متحده کوچک جزایر دورافتاده اروگوئه ازبکستانVanuatuVenezuelaVietgin تازگینوا
عضویت در خبرنامه
پرس و جو
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت