طبق بررسی تجربه دیجیتال IBM ، بیش از نیمی از بازاریابان معتقدند که محتوای شخصی باعث افزایش تعامل می شود و به مصرف کنندگان کمک می کند تا یک مارک را به خاطر بسپارند. این خبرهای خوبی برای سازمانهایی است که دارای استراتژی های محتوای مؤثر هستند ، اما در مورد کسانی که هنوز سعی می کنند بفهمند چه کارهایی برای تجارت و مخاطبانشان انجام می شود؟

دیجیتال

از آنجا که دستگاه هایی که افراد به محتوای آنها دسترسی پیدا می کنند ، متنوع هستند و بسیاری از افراد ترجیح می دهند این کار را انجام دهند ، زمان ورود آنها به زودگذر و جلب توجه آنها در ۳۷ ثانیه اول کلید درگیری است. وقتی صحبت از محتوا می شود ، بازاریابان با ۵۰٪ مواجهه با تولید مداوم مشکل مواجه هستند ، در حالی که ۴۹٪ برای اندازه گیری اثربخشی آن تلاش می کنند.

یک استراتژی موفقیت آمیز در محتوای فقط مربوط به تولید محتوا نیست بلکه اطمینان از نوع مناسب محتوای دستیابی به افراد مناسب است. در این وبلاگ ، استراتژی های سازمانهای جهانی را برای ایجاد و پرورش روابط با مشتریان خود و ارائه بینش در مورد آنچه برای آنها و چرا استفاده می شود ، کشف می کنیم.

۱ a به یک داستان بگویید – کفش TOMS

داستان پردازی برای جذب مشتری مهم است. مصرف کنندگان می خواهند بدانند یک مارک در چه موضوعی قرار دارد و چه چیزی می تواند ارائه دهد ، بنابراین امکان برقراری ارتباط پیام شرکت ضروری است.

یک داستان خوب باید همدلی را برانگیزد ، یک نتیجه داشته باشد و نیازهای مشتری را برطرف کند. یک مثال عالی کفش TOMS که یک دهه پیش بر اساس مدل کسب و کار نوآورانه اهدا یک جفت کفش پس از خرید یک جفت کفش تنظیم شده است.

کمپین سالانه آنها “یک روز بدون کفش” که در ماه مه برگزار شد ، مردم را تشویق می کند تا برای افزایش آگاهی درمورد بهداشت و آموزش کودکان در کشورهایی مانند پرو و ​​هند ، روزانه پابرهنه بروند. این شرکت با استفاده از رسانه های اجتماعی داستان خود را پخش کرده و مردم را تشویق می کند تا عکس هایی از پای برهنه را در اینستاگرام نشان دهند که منجر به اهدای یک جفت کفش می شود. امسال فقط ۲۷٫۴۳۵ کودک در ۱۰ کشور جهان کفش جدید دریافت کردند.

این استفاده از کارآفرینی اجتماعی که قصد دارد دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کند یا همانطور که مانترا TOMS Shoes بیان می کند – “رویای ما این است که روزی همه بچه ها کفش داشته باشند” – این شرکت را به یک برند بزرگ و با شهرت دادن به تبدیل کرده است. بازگشت.

کارآفرینی

۲ ٫ اندازه گیری ROI – سیسکو

سیسکو همیشه در استفاده از بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی برای مقیاس کردن فعالیت های بازاریابی با استفاده از کانال هایی مانند فیس بوک ، توییتر و YouTube همیشه فعال بوده است. با این حال ، تیم بازاریابی این شرکت می دانست که از رسانه های اجتماعی سود می برد اما در تلاش است تا آن را اثبات کند.

بازاریابی محتوا

سیسکو با راه اندازی روتر جدید سرویس های تجمیعی خود ، به دنبال این بود که رسانه های اجتماعی را اهرم کند تا مخاطبان خود را به روشی تعاملی تر و سرگرم کننده تر درگیر کند ، علاوه بر این آنها با مشتریان خود در جایی که بودند – در سالن های آنلاین و دنیای بازی از طریق سیستم عامل هایی مانند دوم دیدار کردند. یک بازی سه بعدی ، کنفرانس ویدئویی و صفحه اختصاصی فیس بوک “گروه پشتیبانی سیسکو برای معتادان به اینترنت Uber کاربر” ، وبلاگ ها و یک انجمن آنلاین زندگی کنید.
معتاد

به عنوان یکی از ۵ پرتاب برتر در تاریخ شرکت طبقه بندی شد. این عبور از نقطه عطف برای ما در مرحله تصویب رسانه های اجتماعی بود و به ما کمک کرد تا از پذیرش درونی عبور کنیم – LaSandra Brill ، مدیر ارشد رسانه های اجتماعی جهانی در Cisco

این پرتاب یک تغییر دهنده بازی برای سیسکو بود و در مقایسه با پرتاب های سنتی ، پرتاب ASR تعداد زیادی را تحویل داد. بیش از ۹۰۰۰ نفر – ۹۰ برابر بیشتر از پرتاب های قبلی – از ۱۲۸ کشور در رویدادهای مجازی شرکت کردند و ۱۰۰۰۰۰ دلار کمتر از پیش بینی شده شرکت را پس انداز کردند. در نتیجه ، سیسکو برای بهترین بازاریابی جایزه Leading Lights را بدست آورد و استراتژی بازاریابی خود را تغییر داد تا شامل شبکه های اجتماعی به عنوان بخشی از هر محصول راه اندازی شود در حالی که بودجه های تبلیغاتی چاپ به فعالیت های اجتماعی منتقل شده اند.

دلار

چهار سال پیش این شرکت جهانی یک مرکز گوش دادن به رسانه های اجتماعی راه اندازی کرد تا بتواند ۵،۰۰۰ یادداشت روزانه اجتماعی را در ۷۰ صفحه فیس بوک مربوط به شرکت ، ۱۰۰ حساب توییتر ، و همچنین سایر سیستم عامل های اجتماعی از جمله لینکدین ، یوتیوب و وبلاگ ها و انجمن های تحت مدیریت شرکت نظارت کند. فعالیت های این مرکز در مدت ۵ ماه منجر به بازپرداخت ۲۸۱٪ ROI شد که بالغ بر سود سالانه آن بالغ بر ۱٫۵ میلیارد دلار است.

این مطلب را هم بخوانید :  روندهای بازاریابی محتوا برای تماشا در سال ۲۰۱۸

۳ ٫ از انواع سکو و قالب استفاده کنید – IBM

IBM از طریق یک استراتژی محتوای قدرتمند ، محتوای معتبری را در سطح بالایی از تخصص تولید می کند. برای دستیابی به این هدف ، محتوا را برای تعدادی از وبلاگ های مختلف که از طریق وبلاگ تجارت اجتماعی ، تأثیر بلاگ ، وبلاگ نرم افزار و وبلاگ دقیق Smarter Planet در سراسر جهان هدف قرار گرفته اند ایجاد می کند.

من به عنوان یک سازمان جهانی ، منBM در صنایع مختلفی کار می کند و محتوای آن بیانگر این مناطق گسترده است. بخش اعظم مطالب آن در کتابخانه منابع جمع آوری شده است که شامل مقالات تحلیلگر ، آموزش ، آموزش ، مطالعات موردی ، برگه داده ها ، گزارش های اجرائی ، سوالات متداول ، برگه های سفید ، گزارش های مشاوره به همراه مجموعه ای از مستندات فنی است. IBM با شناخت مخاطبان هدف خود ، از محتوا به نفع خود استفاده می کند.

۴ the قدرت تصویر سازی را دست کم نگیرید – GoPro

شرکت دوربین فیلمبرداری GoPro استراتژی محتوا خود را در اطراف تصاویر هیجان انگیز ایجاد کرده است. این شرکت با دارا بودن ۳٫۲ میلیون مشترک در کانال یوتیوب و ۶،۰۰۰ ویدیوی دارای برچسب GoPro که هر روز بارگذاری می شود این شرکت دارای یک پایگاه کاربر است که مشغول فعالیت است و بر این کانال حاکم است.

در کنار YouTube ، GoPro دارای چند صد هزار مشترک در کانال های جایگزین خود (World ، MX و Tutorials) است در حالی که فید اینستاگرامش دارای ۴٫۲ میلیون دنبال کننده است که دارای تصاویر و فیلم هایی با کیفیت بالا هستند که محصول خود را نشان می دهند بدون اینکه در واقع روی محصول خود تمرکز کنند.

جالب ترین چیزهایی که در مورد GoPro در استفاده از محتوای تصویری وجود دارد این است که محصول آن در تلاش های برندسازی تقریباً وجود ندارد. درعوض ، آن را به کاربران خود تابانده است. برای تبلیغ دوربین Hero به جای تمرکز بر روی دوربین خود ، مشتریان خود را به قهرمانانی تبدیل می کند که محتواهایی را ایجاد می کنند که توسط کاربران پرشور و پرشور تبدیل می شوند و به نوبه خود تبدیل به قهرمانان عمومی می شوند.

۵ ٫ در USP شرکت خود – General General

از سرمایه گذاری خود استفاده کنید

گرچه GE ممکن است هیجان انگیز ترین محصولات جهان را ارائه ندهد ، اما می تواند از دانش و بینش های خود نهایت استفاده را کند.

از نظر محتوا ، خروجی های آن متنوع است و از پادکست ها ، نمایش های تلویزیونی و یک سری وب به همراه مجله اینترنتی خود ، GE Reports تشکیل شده است. GE با استفاده از برچسب خود ‘Imagination at work’ از GE Report استفاده می کند تا داستان تحقیقاتی را که در داخل شرکت انجام می شود را ارائه دهد و این کیفیت محتوای مطالب است که داستانی ها به طور مرتب روی Reddit ویروسی می شوند. نکته مهم گزارشهای GE ، تنوع مباحث از اقلیم گرفته تا حمل و نقل هوایی تا سرطان است. این چهره انسان را به علم می رساند و با مصرف کنندگان در سطح درگیر می شود که تعامل و اعتماد را ارتقا می بخشد.

پادکست های آن نیز بسیار موفق هستند و تنها در ماه گذشته پادکست داستانی آن یعنی The پیام که داستان گروهی از رمزپزشکان را نشان می دهد که از فناوری GE برای رمزگشایی پیام ارسال شده از فضا ۷۰ سال پیش استفاده می کنند ، نمودار iTunes را به شماره ۱ منتقل کردند. سریالهای بسیار پرطرفدار مانند این زندگی آمریکایی و سریال.

۶ ٫ تعاملی دریافت کنید – BBC

مؤثرترین راه برای جذب مخاطب این است که از آنها بخواهید در کمپینی شرکت کنند که اثبات کننده سود متقابل است. با توجه به اینکه ۷۸٪ از مصرف کنندگان برای تعامل و ایجاد روابط خوب با مارک ها و شرکت هایی که محتوای مشتری را ارائه می دهند ، بازتر هستند ، تعامل پذیری روشی قدرتمند برای تعامل و تأثیرگذاری فراهم می کند.

بی بی سی این کار را از طریق یک اینفوگرافیک تعاملی “زندگی شما روی زمین” که بر اساس پاسخ های کاربر شخصی سازی شده ، مدیریت کرد. با وارد کردن تاریخ تولد و قد کاربران ، واقعیت ها و ارقام جالبی از چگونگی تغییر جهان در طول زندگی آنها نشان داده شد. سرشار از واقعیت ، آمار و بینش ، منجر به محتوای دیگری مانند فیلم ها و مقالات در وب سایت بی بی سی می شود.

استراتژی محتوا برای هدایت فعالیتهای بازاریابی شما مهم است و از حضور در حوزه دیجیتال اطمینان می دهد. با تمرکز بر نقاط قوت در شرکت خود و محترم ماندن از پیام خود ، مطالبی که ایجاد می کنید و نحوه انتشار آن می تواند تأثیر عظیمی و مثبتی بر برند شما داشته باشد.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا

Corpobrand by Shark Themes