با جستجوی یوتیوب سئو ، ایجاد جستجوی بیشتر کنید

وقتی اصطلاح سئو را می شنوید ، تصویر کردن نتایج جستجوی گوگل آسان است. از این گذشته ، Google بزرگترین ، پرکاربردترین موتور جستجوی جهان است که سهم بازار آن بیش از چهار برابر بزرگترین رقیب خود است.

اگر برای تجارت خود از فیلم استفاده می کنید ، چه برای بازاریابی رسانه های اجتماعی و چه به عنوان بخشی از یک استراتژی بازاریابی ویدیوی بزرگتر که بهینه سازی محتوای شما برای جستجوی یوتیوب است ، یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد بیشتر جستجوی جستجو و بهبود ROI از کمپین شما است.

در زیر ، ما چند تاکتیک ساده اما مؤثر سئو را بیان کرده ایم که می توانید از آنها برای بهینه سازی محتوای ویدیوی خود و جذب ترافیک بیشتر استفاده کنید. مانند سئو معمولی در محل ، اثرات سئو ویدیویی می تواند تجمعی باشد ، به این معنی هرچه نکات بیشتری را پیاده سازی کنید ، نتایج شما بهتر می شود.

عنوان و توضیحات خود را بهینه کنید ، دقیقاً مانند آنچه برای گوگل می کنید

هر روز ، کاربران یوتیوب تقریباً پنج میلیارد فیلم تماشا می کنند. با داشتن تعداد کاربری بیش از ۱٫۳ میلیارد نفر کاربر ، حجم گسترده ترافیک یوتیوب فرصتی مناسب برای سئو را برای مارک هایی که از ویدیو استفاده می کنند برای بازاریابی محصولات خود و ارتباط با مشتریان ارائه می دهد.

درست مانند بهینه سازی برای جستجوی گوگل ، بهینه سازی برای جستجوی یوتیوب با محتوای عالی در صفحه شروع می شود.

بهینه سازی فیلم بر روی صفحه به دو چیز دست پیدا می کند. ابتدا ، به یوتیوب کمک می کند تا ویدیوی شما را بفهمد و کدام یک از کلمات کلیدی آن را نزدیک ترین ارتباط دارد ، و مرتب سازی و رتبه بندی ویدیوی شما را در نتایج جستجو آسانتر می کند.

دوم ، بهینه سازی در صفحه باعث می شود ویدیوی شما در نتایج جستجوی ارگانیک گوگل برای کلمات کلیدی برتر شما ظاهر شود ، زیرا فیلم های یوتیوب اغلب در نتایج جستجوی گوگل برای “چگونگی” و کلمات کلیدی اطلاعاتی نشان می دهند.

عوامل رتبه بندی کلیدی صفحه برای فیلم های یوتیوب عنوان ، توضیحات و برچسب های ویدیو است. از این میان ، عنوان ویدیوی شما مهمترین عامل برای ایجاد موضوع ، کلمات کلیدی و موضوع آن است.

یوتیوب حداکثر ۱۰۰ کاراکتر را در عنوان ویدیو قرار می دهد و عناوین فیلم را در صورت جستجو بیش از ۶۶ نویسه کوتاه می کند. این امر باعث می شود تا موضوعات اصلی خود را در نزدیکی شروع عنوان خود برای دید بهینه پوشش دهید.

در اینجا مثالی از عناوین ویدیوی یوتیوب بهینه شده ، این بار برای کلمه کلیدی “نکات تزئینات” آورده شده است:

همه ویدیوهای برتر رتبه بندی کلیدی اصلی را در ابتدای عنوان دارند و موضوع آنها را برای بینندگان و الگوریتم جستجوی یوتیوب آشکار می سازد.

بهینه سازی توضیحات ویدیوی شما برای جستجوی ارگانیک نیز بسیار ساده است. حتماً در ابتدای توضیحات ، با کلمات کلیدی ثانویه و تغییرات کلمه کلیدی اصلی خود در کل نسخه خود از کلید واژه اصلی خود استفاده کنید.

در اینجا مثالی از توضیحات ویدیوی یوتیوب بهینه شده از ویدیوهای برتر رتبه بندی شده برای کلید واژه “نحوه تغییر روغن خودرو” آورده شده است.

همانطور که مشاهده می کنید ، کلمه کلیدی اصلی “تغییر روغن” – در ابتدای توضیحات ویدیو ، با کلمات کلیدی ثانویه مانند “چگونه روغن خود را تغییر دهید” و “تغییر روغن در اتومبیل خود” در کل نسخه را شامل می شود.

با وجود چندین کلمه کلیدی ، به طور طبیعی می خواند و توصیف خوبی از آنچه بیننده می تواند از این ویدئو انتظار داشته باشد ، بدون اینکه احساس کند مانند محتوای موتور جستجو است.

سرانجام ، یوتیوب از برچسب ها برای مرتب سازی و رتبه بندی فیلم ها استفاده می کند. اگرچه برچسب ها دیگر عمومی نیستند (یوتیوب چندین سال پیش به دلیل سوء استفاده آنها را از رابط کاربری حذف کرد) سازندگان محتوا هنوز هم می توانند برچسب ها را به فیلم های خود اضافه کنند تا دید جستجو را بهبود بخشند.

با استفاده از ابزار عنصر بازرسی در کروم ، می توانیم ببینیم که برچسب های ویدیوی تغییر روغن که در بالا نمایش داده شده مربوط به تغییر روغن خودرو برای انواع مارک های محبوب خودرو است:

نیازی به رفتن به برچسب ها نیست. بیشتر اوقات ، پنج تا ۱۰ برچسب که کلمات کلیدی اصلی شما را پوشش می دهد ، بیش از اندازه کافی است تا الگوریتم یوتیوب را درک خوبی از ویدیوی شما داشته باشد.

اگر ویدیوی شما یک کلمه کلیدی طاقچه و غیرقابل رقابت را هدف قرار می دهد ، بهینه سازی در صفحه به تنهایی ممکن است برای کمک به شما در رتبه بندی و شروع به تولید ترافیک کافی باشد. اگر اینگونه نباشد ، می توانید نکات پیشرفته زیر را برای تقویت بیشتر SEO ویدیوی خود و رتبه بندی برای کلمات کلیدی مورد نظر خود پیاده کنید.

علاقه مندید

زیرنویس های بسته را اضافه کنید تا در مورد محتوای خود به یوتیوب بیشتر بگویید

سیستم زیرنویس بسته یوتیوب لذت بردن از شنوایی افراد با محتوای شما را بسیار ساده تر می کند. همچنین با تبدیل محتوای صوتی – معمولاً محتوای گفتاری – به کلماتی که می تواند برای ارزیابی موضوع ویدیوی شما استفاده شود ، اطلاعات بیشتری درباره ویدیوهای شما به یوتیوب می دهد.

شنوایی

زیرنویس های بسته یک عامل رتبه بندی جستجوی یوتیوب است و اضافه کردن آنها به فیلم های شما یک روش عالی برای تقویت سئوی شما و افزایش احتمال فیلم های شما در جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر در یوتیوب است.

فیلم خود را در خارج از یوتیوب تبلیغ کنید تا محبوبیت ایجاد کنید

از آنجا که یوتیوب میزبان تمام محتوای ویدئویی خود است ، به نقاط وسیع تری از نقاط داده نسبت به گوگل دسترسی دارد ، که تا حد زیادی به ارزیابی لینک ها ، فعالیت های اجتماعی و سایر معیارهای شخص ثالث برای ارزیابی ارزش و محبوبیت یک صفحه وابسته است.

این بدان معنی است که یوتیوب می تواند به راحتی با مشاهده تعداد بازدیدهای خود نسبت به فیلمهای مشابه ، محبوب ترین ویدیو را در هر موضوع تعیین کند.

وقتی یوتیوب برای اولین بار راه اندازی شد ، نماهای ویدئویی عامل رتبه برتر آن بودند. امروز ، اگرچه نمایش ها رتبه برتر برای محتوای ویدیو نیستند ، آنها هنوز هم بخش مهمی از جدا کردن ویدیوی شما به عنوان یک محتوای معتبر برای کلمات کلیدی آن هستند.

در تصویر زیر ، می بینید که نتایج کلمات کلیدی “راهنمای سفر سیدنی” بر اساس تعداد بازدید آنها طبقه بندی شده است ، که محبوب ترین فیلم ها در آغاز آند محتوای ویدئویی که کمتر محبوب هستند بیشتر در نتایج جستجو پایین بیاید:

ساده ترین راه برای افزایش تعداد بازدید و ایجاد محبوبیت برای محتوای ویدیوی شما تبلیغ و اشتراک گذاری آن در خارج از یوتیوب است.

اگر یک حضور اجتماعی مستقر دارید ، محتوای ویدیوی خود را در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید (حتماً به ویدیوی یوتیوب خود پیوند دهید ، یا در صورت امکان آن را جاسازی کنید) تا رانندگی را ترافیک کنید و به ویدیوی خود در صعود از رده ها کمک کنید.

علاوه بر تقویت رتبه های شما ، تعداد نمای بالاتر با نشان دادن بینندگان اثبات می کند که محتوای شما فقط جذاب و مفید نیست ، بلکه بسیار پرطرفدار است.

محتوای تازه را اغلب منتشر کنید

هر دقیقه بیش از ۳۰۰ ساعت فیلم ویدئویی در یوتیوب بارگذاری می شود. به دلیل حجم گسترده ای از مطالب که هر روز نمایان می شود ، الگوریتم موتور جستجوگر یوتیوب باعث می شود مطالب جدید افزایش قابل توجهی در دید جستجو برای رانندگی ترافیک و ارزیابی عملکرد ارائه دهد.

به نظر می رسد این افزایش در هرجایی از ۲۴ ساعت تا سه ماه ادامه داشته باشد ، به ویدیوی شما یک پنجره کوتاه ارائه دهد که در آن احتمالاً توسط مخاطب هدف شما دیده می شود.

مت گیلن در پست درخشان خود در مورد الگوریتم یوتیوب در مهندسی معکوس ، کشف کرد که “تازه بودن” یک فیلم – یعنی جدید بودن و ارتباط آن – نقش اصلی در قرارگیری آن در نتایج جستجوی یوتیوب و توصیه های نوار جانبی دارد.

شما می توانید این افزایش رتبه بندی را در تصویر زیر مشاهده کنید ، جایی که یک فیلم قدیمی یک هفته ای در مورد مدل موهای زن علی رغم داشتن تعداد بازدید پایین تر و بهینه سازی عنوان ضعیف ، از محتوای قدیمی تر پیشی می گیرد:

جدید بودن به ویژه برای کلمات کلیدی که دارای تاریخ هستند ، از جمله “بهترین بلندگوها برای سال ۲۰۱۷” یا “فیلمهای ۲۰۱۷۷” از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بهترین راه برای استفاده از عشق یوتیوب به همه چیز جدید به نفع شما تقسیم محتوای ویدئویی خود را به قطعات کوچکتر ، کوچکتر و بارگذاری آن به صورت روزانه یا هفتگی است. این تاکتیک همچنین برای ترغیب بینندگان خود برای عضویت در کانال شما و به روز ماندن مفید است.

درست مانند Google ، ارزش یوتیوب و رعایت ارزش آنها را نشان می دهد. به طور مرتب محتوای جدید و ویدیویی جدید را منتشر کنید و محتوای خود را برای جذب مشترکین بیشتر و ایجاد ترافیک به مراتب بیشتر برای مشاغل خود پیدا خواهید کرد.

ایجاد محتوای ویدئویی برجسته را شروع کنید

برای ایجاد یک فیلم عالی نیازی به بودجه هالیوود ندارید. در حقیقت ، ایجاد ویدیو با بودجه محدود ، اغلب می تواند با ایجاد احساس شخصی تر ، صادقانه و شفاف تر ، به نفع شما باشد.

هالیوود

راهنمای ما برای ایجاد محتوای ویدیویی برجسته در بودجه ، اصول اولیه ایجاد و بازاریابی محتوای ویدیوی دیجیتال را برای مشاغل و مارک های کوچک که می خواهند بدون هزینه های معمول تولید محتوا در ویدیو بپیوندند ، شامل می شود.

بازاریابی محتوا

پس از ایجاد ویدئوی خود ، لیست ما از پنج راز بازاریابی ویدیویی فوق العاده موفق می تواند شما را به سمت مؤثرترین راه های تبلیغ محتوای ویدیوی شما ، تولید ترافیک و تقویت نام تجاری شما راهنمایی کند.

بروشور دوره بازاریابی جستجو
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint لوسیا سنت پیر و میکلون Saint Vincent & The GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای NamVirgin IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaViet، جزایر BritishVirgin، USWallis و FutunaWestern SaharaYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL