این رسمی است – Google در الگوریتم های رتبه بندی جستجو خود به سرعت وب سایت های ما توجه می کند ، یعنی سرعت وب AWR Cloud به درخواست های جستجو پاسخ می دهد.

در مقاله اخیر Google اظهار داشت که در مطالعات داخلی خود مبنی بر اینکه وقتی یک سایت به کندی پاسخ می دهد ، بازدید کنندگان وقت کمتری را در آنجا می گذرانند ، بنابراین تصمیم گرفته اند سرعت سایت را در رتبه بندی های جستجو خود لحاظ کنند.

برای کمک به رتبه بندی موتور جستجو ، وب سایت خود را سرعت بخشید

این توییت

آنها همچنین تعدادی از ابزارهایی را که ما می توانیم برای ارزیابی سرعت وب سایت خود استفاده کنیم ذکر کرده است:

     

  • WebPagetest که نمای آبشار از عملکرد بارگذاری صفحات شما به علاوه یک لیست چک بهینه سازی را ارائه می دهد
  •  

  • گوگل Webmaster Tools (آزمایشگاه ها> عملکرد سایت) که سرعت وب سایت شما را با تجربه کاربران در سراسر جهان مانند نمودار زیر نشان می دهد
  •  

  • ابزارهای وب دستیابی کد گوگل.

بنابراین ، وقتی شما در حال صحبت با مدیر وب سایت خود هستید ، ممکن است بخواهید با آنها در مورد چگونگی سرعت بخشیدن به وب سایت خود صحبت کنید تا به رتبه بندی موتورهای جستجو کمک کنید – می دانم که با من صحبت می کنم!

اگرچه سرعت وب AWR Cloud برای کاربران و رتبه بندی موتورهای جستجو مهم است ، Google توصیه می کند که اهمیت محتوا در صفحه از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. در اینجا ویدئویی از Matt Cutts of گوگل توضیح داده شده است که در مورد اهمیت سرعت وب سایت و اهمیت محتوا توضیح می دهد.

این مطلب را هم بخوانید :  به همین دلیل است که Millennials به همان اندازه که فکر می کنید مهارت دیجیتالی ندارند

اگر موفق شده اید وب سایت خود را سرعت بخشید ، چه اقداماتی انجام داده اید؟

آیا اضافه شدن ابزارک های رسانه های اجتماعی شاید باعث شود سایتهای ما جذاب تر اما بارگذاری کندتر باشد و آیا زمان آن است که مجددا ارزیابی سایت های ما انجام شود؟ بیایید همه کارشناسان SEO خود را به نظر شما چیست؟

زارا برک

Corpobrand by Shark Themes