میزان سازمانهای تأثیرگذار در تحول دیجیتال در سطح جهانی شدت می یابد. به گفته گارتنر ، در پنج سال آینده ، مسئولان ارشد اطلاعات انتظار دارند که درآمد دیجیتال از ۱۶٪ به ۳۷٪ افزایش یابد.

دیجیتال

قبلاً به خوبی ثابت شده است که کمبود مهارت های دیجیتالی واضح بزرگترین مانع را برای اتخاذ موفقیت آمیز ابزارها و تکنیک های دیجیتالی – در گزارش مهارت های دیجیتال ما در سال ۲۰۱۶ ، ما متخصصان بازاریابی را در صنایع مختلف ایالات متحده ، انگلیس و ایرلند آزمایش کردیم. و دریافتند که در حالی که ۵۹٪ بازاریابان در ایالات متحده ، ۴۷٪ در انگلستان و ۵۱٪ در ایرلند خود را در بازاریابی دیجیتال بسیار یا نسبتاً صالح می دانند ، واقعیت کاملاً متفاوت است.

سطح مهارت واقعی این متخصصان بازاریابی ، وقتی ارزیابی می شود ، در هر سه کشور به طور مساوی پایین است – به طور متوسط ​​۳۸٪. برای افزودن به این نتیجه عادی ، فقط ۸٪ از بازاریابان مهارت های ورود به سطح را بدست آورده اند.

تقاضا برای متخصصان ماهر دیجیتال همچنان رو به افزایش است و در دسترس کافی از متخصصان برای رفع این نیاز سازمانی گسترده نیست. نه تنها این – یک سوء تفاهم اساسی وجود دارد که پیرامون چه کسی نامزدترین و واجد شرایط ترین کاندیداها باشد.

بومیان دیجیتال لزوماً بهترین ها را نمی دانند

از برقراری ارتباط فوری از طریق کانالهای رسانه های اجتماعی ، گرفته تا تحقیقات خودکفایی از طریق موتورهای جستجو ، دیجیتالی یک نیروی غالب و توانمند است ، و موردی که با نسل هزاره مترادف شده است (برای متن ، قدیمی ترین هزاره به عنوان فردی متولد ۱۹۸۱ تعریف شده است. ، جوانترین کسی است که در سال ۱۹۹۷ به دنیا آمد).

Millennials قبلاً از Baby Boomers به ​​عنوان بزرگترین نسل زنده پیشی گرفته است و به دلیل غلبه آنها در عصری که توسط دیجیتالی تعریف شده است ، یک فرض رایج است که توانایی آنها در ساخت و اجرای یک جامع comprehensive ذاتی است.

جالب اینجاست که اینگونه نیست!

گزارش ما همچنین نشان می دهد که هزاره ها با وجود بومی بودن دیجیتال ، بازاریاب ماهر و ماهر از همه گروه های سنی هستند و ۳۸٪ در ایالات متحده ، ۳۴٪ در ایرلند و ۳۱٪ در انگلیس به دست می آورند. کارمندان بین ۱۸ تا ۳۴ سال در مقایسه با همتایان قدیمی خود بیشتر با مهارت های تجزیه و تحلیل و گزارشگری تلاش کردند. در هر سه کشور ، گروه سنی ۳۵-۴۹ سال ماهرترین افراد است.

بنابراین ، اگر شما یک بازاریاب هزاره هستید ، چگونه می توانید حواشی رقابتی خود را بازیابی کنید و شروع به تحقق کامل پتانسیل خود کنید؟ ما سه مرحله ساده برای بازگرداندن تعادل نسلی را در زیر شرح داده ایم!

۱ ins بینش روشهای سنتی را بدست آورید

تا حد زیادی پذیرفته شده است که تکنیک های سنتی فروش و بازاریابی دیگر دیگر کافی نیستند تا از رقابت پیروی کنند ، به خصوص هنگامی که استراتژی های بازاریابی دیجیتال هزینه کمتری دارند و اندازه گیری و بهینه سازی آنها ساده تر است. در حقیقت ، بسیاری از بازاریاب های دیجیتال هزاره تجربه چندانی در تکنیک های سنتی و مدل های بازاریابی نخواهند داشت.

با وجود این ، ارزش آمیزشی از آمیختن رویکردهای سنتی و دیجیتال وجود دارد. در حالی که تبلیغات تلویزیونی ممکن است برای یک مارک کار نکند ، اما می تواند برای دیگری بسیار مؤثر باشد. نکته قابل توجه پروژه “تازه سازی” پپسی است ، که شامل یک کمپین بازاریابی دیجیتال با تزریق فرهنگ پاپ است که میلیون ها دلار از تلویزیون به رسانه های اجتماعی هدایت می شود. این حرکت پپسی را هم درآمد و هم سهم بازار را از دست داد ، زیرا آنها در جایگاه سوم Coke و Diet Coke سقوط کردند.

دلار

استفاده از اصول استراتژی بازاریابی سنتی مانند ۴ P به عنوان نقطه شروع ساخت یک بازاریابی که شامل کانال هایی است که به بهترین وجه برای هدف سازمان شما مناسب هستند ، از جمله اینکه آنها به ایمیل بازاریابی یا تبلیغات بیلبورد تبلیغ می کنند.

این مطلب را هم بخوانید :  شکاف مهارت های دیجیتال می تواند هزینه اقتصاد بریتانیا را ۲ میلیارد دلار کند

تعیین اهداف سطح بالا ، تعیین شخصیت های مشتری موردنظر و آگاهی از طول مدت چرخه فروش متوسط ​​شما ، همه به تعریف روش ها و وسایل مورد استفاده شما کمک می کند. بازاریابان هزاره نیز باید به دنبال یافتن بازاریاب های سنتی یا حرفه ای هایی با پیشینه بازاریابی سنتی باشند که از طریق آنها می توانند برخی از روشهای بنیادی کاملی را بیاموزند که می توانند با تکنیک های دیجیتال به دنبال تزریق آن باشند.

۲ a رویکردی به شکل T بکشید

بازاریابی دیجیتال از زمان آغاز فعالیت خود بطور گسترده تکامل یافته است ، مهمترین آنها در ایجاد تخصص های ساده در عمل بیشتر. به همین دلیل ، بسیاری از بازاریابان هزاره می توانند حرفه ای دیجیتالی خود را با تخصص در یک زمینه خاص و گاه با دانش بسیار کمی در هر زمینه دیگر شروع کنند. این عدم آگاهی می تواند مجموعه مهارتهای بازاریاب را به میزان قابل توجهی محدود کند. اصطلاح “بازاریاب T-Shaped” فردی را توصیف می کند که دانش گسترده ای درباره انواع تخصص های دیجیتال دارد ، اما همچنین می تواند در تعداد کمی از زمینه ها مهارت های عمیق تری داشته باشد. با اطمینان ، این مدل یکی از مواردی است که عملکرد و موفقیت بهتری را تضمین می کند و از سیلوی جلوگیری می کنددر این حرفه است.

اگرچه از مناطق مختلفی تشکیل شده است ، همه شیوه های دیجیتالی با یکدیگر مکمل و انسجام دارند – درک این روابط درهم تنیده و نحوه عملکرد هر یک از این اقدامات به عنوان بخشی از یک استراتژی دیجیتال منسجم ضروری است. بازاریاب های T شکل سازگارتر ، مبتکر تر و قادر به یافتن راه حل های بسیار غریزی تر از حرفه ایانی هستند که متخصصان سختگیر و محدود در یک رشته از بازاریابی دیجیتال هستند.

راه حل

با توسعه توانایی های بنیادی در مناطقی که لزوماً نقاط قوت آن نیستند ، می توانید یک مهارت فراگیرتر را پرورش دهید که وضعیت شما را به عنوان یک بازاریاب دیجیتال بهتر و سریع تر سیر کند.

۳ ٫ در آموزش مهارت های دیجیتال سرمایه گذاری کنید

شما هرگز پیر نیستید که چیز جدیدی یاد بگیرید. و شما هرگز خیلی جوان نیستید! اگرچه هزاره ها ممکن است در انطباق با پیشرفت های فن آوری مهارت بیشتری داشته باشند ، به این معنی نیست که آنها می توانند به طور غریزی یک کمپین بازاریابی جستجو را به عنوان نتیجه بسازند و مستقر کنند.

نظرسنجی انجام شده توسط بازاریابی پروفسور نشان داد که ۷ از ۱۰ مدیر در شرکت ها و آژانس های بزرگ گفتند که تیم های بازاریابی دیجیتالی آنها در بعضی مناطق قوی هستند اما در سایر مناطق متوسط ​​و ضعیف هستند. ۲۱٪ گفتند که کارکنان آنها در تمام مناطق متوسط ​​و ضعیف هستند. ساده ترین و موثرترین راه حل ، آموزش مهارت های دیجیتال همه جانبه است. صلاحیت بازاریابی دیجیتالی ، به ویژه موردی که توسط متخصصان صنعت توسعه یافته یا معتبر شده باشد ، شما را قادر می سازد تا یادگیری خود را بطور عملی و فوری در محل کار اعمال کنید. این یک راه احمقانه است که نه تنها مؤلفه های اساسی یک مهارت بازاریابی دیجیتال را بپوشاند ، بلکه با جدیدترین فنون صنعت به روز باشد.
احمق

بسیاری از دوره های بازاریابی دیجیتالی که توسط متخصصان صنعت ایجاد شده اند از تجربه و دانش عملی خود بهره مند می شوند و یک چشم انداز ارزشمند دست اول را ارائه می دهند که برنامه های درسی معمولی دانشگاهی که کمتر به روز می شوند نمی توانند ارائه دهند.

مهمترین چیز این است که قبل از سرمایه گذاری در گزینه آموزش انتخاب شده خود ، تحقیق کاملی انجام دهید تا مطمئن شوید که به اندازه کافی به نیازها و ترجیحات شما جلب می شود. به دنبال پیشنهادهایی باشید که فعالیتهای عملی برای تکمیل مطالب نظری داشته باشد – بهترین راه برای یادگیری دیجیتالی ، انجام دیجیتال است!