مربیان برتر مشاغل دیجیتال باید در سال ۲۰۱۸ تهیه کنند

با پیشرفت فن آوری ها و استراتژی های دیجیتال ، مهارت هایی که افراد در هر دو سطح ورود به آن نیاز دارند و به عنوان متخصصان با تجربه دائما در حال تغییر هستند.

دیجیتال

برای اطمینان از این که پیشنهادات تحصیلی شما مطابق با نیازهای بازار کار پررونق است ، افراد مسئول بررسی و به روزرسانی اوراق بهادار در کالج ها ، دانشگاه ها و ارائه دهندگان آموزش باید بدانند که مهارت های فردای کارگران به چه مهارت هایی نیاز دارند.

در این مقاله ، ما به شش نقش اهمیت می یابیم که در سازمان هایی در سراسر صنایعی وجود دارد که مربیان برای جذب دانش آموزان باید از آنها مراقبت کنند و از موفقیت دراز مدت در کسب و کار در سال ۲۰۱۸ و بعد از آن اطمینان حاصل کنند

دانش آموز

۱) مأمورین را تجربه کنید

مهارت های مورد نیاز: تعامل با مشتری ، تخصص رسانه های اجتماعی ، مهارت گوش دادن به اجتماعی ، دانش فنی فن آوری دیجیتال

تا سال ۲۰۲۰ ، ۴۰٪ از افسران ارشد دیجیتال به دلیل اینکه مصرف کنندگان از گذشته توانمندتر هستند و نیاز به یک تجربه دیجیتال برتر دارند ، به افسران ارشد تجربه (CXO) گزارش می دهند.

افسر تجربه وظیفه دارد با اعمال نفوذ بسیاری از سیستم عامل ها یا فناوری ها ، از تعامل مثبت با مشتریان خارجی سازمان اطمینان حاصل کند و این نقشی است که به سرعت جایگزین افسر مشتری می شود.

توسعه طیف گسترده ای از مهارت ها در حوزه بازاریابی و فناوری برای درک تکامل تجربیات مشتری بسیار حیاتی است. مدیریت تجربه کاملی که مشتریان از برندها با آن لذت می برند نیز نیاز به تمرکز بی قید و شرط بر روی افراد به علاوه توانایی تشخیص چگونگی یک برند می تواند غنی سازی یا ارائه ارزش واقعی به زندگی آنها باشد.

۲) متخصصان فعال سازی فروش

مهارتهای مورد نیاز: مهارت های برنامه های اجتماعی ، تجربه CRM ، مدیریت مشتری ، تحقیقات دیجیتالی ، ایجاد روابط

شرکت هایی با کارکنان فروش ویژه اختصاص داده اند که ۵۷٪ نمایندگان آنها سهمیه خود را ملاقات کرده و یا حتی ضرب و شتم می کنند – CSO Insights

این توییت

طبق گفته Forrester ، امکان فروش یک فرایند استراتژیک و مداوم است که کلیه کارکنان مشتری مداری را قادر به برانگیختن مکالمات ارزشمند با مجموعه مناسب ذینفعان مشتری بر مبنای ثابت می کند. و ، کارآمدترین متخصصان توان فروش می توانند در هر مرحله از چرخه زندگی حل مسئله مشتری ، این کار را انجام دهند تا بازده سرمایه گذاری سیستم فروش را بهینه کنند.
سرمایه گذاری

اکنون نقش اساسی در هر مشاغلی که به دنبال ارتباط با مشتریان خود در حوزه دیجیتال هستند ، فروشندگان ماهر در مدیریت فروش فروش می توانند چشم اندازها را به طور موثری به مشتریان تبدیل کنند. با استفاده از سیستم عامل هایی مانند Savo ، فروشندگان می توانند با طیف گسترده ای از مشتریان ارتباط برقرار کرده و سالانه رشد سال را بالاتر از بسیاری از شرکت های پیشرو Fortune 500 گزارش دهند.

در اصل ، متخصصان ارزشمند فروش می توانند به ایجاد شکاف مهارت بین بازاریابی دیجیتال و تکنیک های فروش سنتی بپردازند.

۳) هکر رشد

هک

مهارت های مورد نیاز: تجزیه و تحلیل ، داده های بزرگ ، استراتژی و برنامه ریزی دیجیتال ، برنامه نویسی ، تحقیقات پیشرفته

برنامه ریزی

یکی از سریعترین نقشهای در حال رشد در عصر دیجیتال ، هک رشد است. فردی با اشتیاق و تمرکز بر فشار دادن متریک با استفاده از یک روش آزمایش پذیر و مقیاس پذیر ، نقش هکر رشد معمولاً در مکانی زندگی می کند که بازاریابی و توسعه محصول در کسب مشتری و کاربر ، فعال سازی ، حفظ و نگهداری از آن متصور می شود. افزایش فروش

یکی از مهمترین جنبه های هکرهای رشد ، صرف نظر از پیشینه آنها ، اشتیاق آنها ، وابستگی به و درک آن از تجزیه و تحلیل ها است. بازاریاب های سنتی می توانند با محدود کردن تمرکز و تعمیق مهارت خود ، نقش خود را تغییر دهند.

یکی از بزرگترین داستانهای موفقیت هک رشد روز مدرن متعلق به لینکدین است.

لینکدین با ترکیبی از اقدامات مبتنی بر نوآوری و داده محور توانست از ۲ تا ۲۰۰ میلیون کاربر در مدت چند سال رشد کند – و یک درایور بزرگ برای آن هک رشد است.

۴) متخصصان سئو

مهارت های مورد نیاز: جستجوی بازاریابی ، تجزیه و تحلیل ، بازاریابی تلفن همراه و بهینه سازی ، دانش مدیریت برند ، HTML اساسی

۵۷٪ از بازاریابان B2B اظهار داشتند که بهینه سازی موتور جستجو (سئو) نسبت به سایر اقدامات بازاریابی منجر به تولید بیشتر می شود. و امروز ، تعداد بیشتری از افراد بر روی رایانه های خود از طریق رایانه جستجو می کنند.

در نتیجه ، موتور جستجو بهینه سازی می شودtion بیش از یک دهه است که سنگ بنای تقریباً هر تجارت آنلاین است. در حالی که هیچ مسیر علمی مشخصی برای تبدیل شدن به یک متخصص فنی جستجوگر وجود ندارد ، یکی از با ارزش ترین مهارتهایی که می توانید داشته باشید ، توانایی سازگاری با تغییرات مداوم و پیشرفت مداوم آن است.

با هر تغییر الگوریتم Google یا دستورالعمل های بهترین عملکرد جدید ، یک متخصص سئو باید تکامل یابد و آژانس ها تمایل دارند که استعدادهای خود را رشد دهند و رمز و راز حسابرسی سئو خود را به نسل های جدید منتقل کنند.

امکان بهینه سازی محتوا در میان انواع رسانه های دیجیتال و جذب مخاطبان در سطح شخصی و در عین حال استفاده از تکنیک های فنی اخلاقی برای عملکرد خوب در نتایج جستجوی ارگانیک ، لازم است اگر فارغ التحصیلان شما بخواهند در سال ۲۰۱۸ و بعد از آن رقابت کنند.

۵) رهبران فروش دیجیتال

مهارت های مورد نیاز: تخصص رسانه های اجتماعی ، گوش دادن به اجتماعی ، تحقیقات دیجیتالی ، محتویات محتوا ، تجربه CRM ، تجزیه و تحلیل داده ها

از زمان طلوع عصر تجارت ، برندها و مشاغل برای بستن معاملات و فشار محصولات خود به متخصصان فروش نیاز داشتند. اما ، تیم های فروش دیگر آن چیزی نیستند که قبلاً انجام می شد – اکنون به سطح خاصی از پیشرفته دیجیتالی نیاز است.

با توجه به اینکه فناوریهای دیجیتالی فرصتهای مختلفی را برای تعامل با مشتریان در زمانهای مهم چرخه خرید ارائه می دهند ، رهبران فروش دیجیتال باید فروشندگان را به عصر دیجیتال هدایت کنند تا وفاداری و تبدیل محرک ها را ترغیب کنند.

طبق یک مطالعه جدید ، ۷۵٪ از رهبران B2B مرتباً از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از تصمیم گیری خود استفاده می کنند. بنابراین ، البته ، در دنیای امروز ، توانایی اهرم کانال های مختلف رسانه های اجتماعی برای تعامل با مخاطب هدف ضروری است.

علاوه بر این ، رهبر مدرن فروش دیجیتال باید بتواند تصمیمات محوری داده محکمی را اتخاذ کند ، اطمینان به ریسک پذیری داشته باشد ، دارای دید برای سازماندهی مجدد تیم خود برای تشویق ارتباطات و همکاری و ارائه سریع ابتکار عمل تجاری باشد.

۶) استراتژیست های شخصی سازی

مهارت های مورد نیاز: بازاریابی ایمیل ، تبلیغات پولی ، بازاریابی محتوا ، رسانه های اجتماعی و تجزیه و تحلیل داده ها

با تبلیغات پلاستیکی و تمام مبارزات بازاریابی یک اندازه متناسب با مصرف کنندگان ، دیگر مصرف کنندگان فریب نمی خورند. در بازار رقابتی امروز ، شخصی سازی همه چیز است. در حقیقت ، ۷۵٪ از مصرف کنندگان احتمالاً از خرده فروشانی خریداری می کنند که آنها را با نام تشخیص دهد ، گزینه هایی را براساس خریدهای قبلی پیشنهاد می کند یا تاریخ خرید آنها را می داند.

با تبدیل شدن شخصیت به برندهایی که به دنبال تعامل با مشتریان هستند ، حیاتی تر می شود ، یک متخصص با تمرکز خاص روی شخصی سازی ، تجارت را به شکلی بزرگ ارتقا می بخشد. بخش عظیمی از یک استراتژی شخصی سازی تحت نظارت دیجیتالی قرار دارد – اقدامات با محوریت ارائه بهترین تجربه یکپارچه مشتری در کلاس در کلیه کانالها. یک استراتژیست شخصی سازی می تواند کمپین های خلاقانه ای را هدایت کند که توسط داده های مصرف کننده ایجاد شده و آن را در کانالهایی که با ارزش ترین تجارت انجام می دهند ، پیاده سازی کند.

یک مثال عالی از این مورد از VidYard گرفته شده است. برای ارائه سطح باورنکردنی از شخصی سازی ، این شرکت از رسانه فیلم استفاده کرده تا اسامی مشتریان خاص را روی تخته سفید بچرخد و برای آنها پیام ارسال کند که در هنگام مراجعه به مکالمات با مشتریان خود ، شخصاً به هر چشم انداز مراجعه کند.

در نتیجه استراتژی شخصی سازی آنها ، ویدیدارد ۳۵ میلیون دلار بودجه سری C را برای گسترش امپراتوری خود تأمین کرد.